Wat een vreselijk naar gevoel moet dit zijn... Hoe kan het in godsnaam dat er zoveel "pech" is voor 1 koppel Wat moeten jullie emotioneel heen en weer geslingerd zijn en momenteel zo ontzettend moe en lam zijn. Een hele hele dikke knuffel en nog veel meer kracht!
Lieve Betty.. Dit had ik even niet verwacht. Ik weet niet wat ik moet zeggen tegen je. Geen woorden dekken de lading. Heel veel sterkte samen.
Ah nee. Wat ontzettend naar. Na zo veel geprobeerd te hebben en er echt alles aan gedaan te hebben wat maar mogelijk is... Sprakeloos 😶
Ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet, ik houd het dus maar bij heel veel sterkte met dit een plek te geven.
Ook ik heb je laatste blog gelezen, wat ontzettend mooi geschreven. En wat ontzettend heftig en verdrietig! Tranen lopen over mijn wangen, wat had ik het anders gehoopt voor jullie. Heel veel sterkte.
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Hier, via pb en op leenbuik. Ik vind het echt overweldigend en het helpt echt. Het gaat eigenlijk wel ok. Naast verdriet voel ik ook al een soort berusting. De onzekerheid waarin je al die dagen verkeert kost meer energie dan dit. Morgen na de bloedtest (die slechts nog een verplichte formaliteit is) hebben we een Skype met de Amerikaanse arts. Ik zit wel vol met vragen, dus kom maar op. Liefs BB