Mijn traject: IVF icm draagmoederschap

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Betty Barclay, 6 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Thanks Maria! Lief dat jullie zo meeleven!

2. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Toch woensdag! Wat fijn! Nog even volhouden...

3. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Fijn dat het toch woensdag is!!
    Succes en daarna rustig aan doen.
    Blijven jullie nog iets langer om nog te ontspannen en wat te zien?

4. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Niemand heeft me verteld dat je je zo afschuwelijk kon voelen van die pregnyl... Mijn hemel!
    Ik had verwacht dat dit een "rustdag" zou zijn voor morgen 😥
    Maar in plaats daarvan heb ik chronische buikkrampen en diarree en opvliegers en zweetaanvallen. Ik loop echt met mijn ziel onder mijn arm...
    Zelfs op internet lees je bijna niks over die tussendag. Ben ik echt de enige?

@Annemoon: we komen ieder jaar in Amerika en ook in dit gebied, dus hebben niet echt de dringende behoefte om wat te zien. Zondag waren we naar Manhattan gereden, maar daar was ik na 2 uur weer weg. Te chaotisch en te warm voor iemand in mijn conditie.
    Maandag vliegen we terug. Dat geeft me 4 dagen om bij te komen na morgen. Als er niks geks gebeurt moet dat genoeg zijn!

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Betty, ik ga Woensdag om 22uur onze tijd keihard voor je duimen! Best lekker hoor dat je een roesje krijgt, is zo gebeurd. Ik had zelf idd ook heel veel last van de Pregnyl dus je bent niet de enige. Al die hormonen op hormonen word je inderdaad gewoon even een ander mens van en niet in positieve zin. ;) You go girl, houd vol!

6. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Betty, sterkte morgen met de punctie. Hopen op een mooi resultaat. Maar met een roesje voel je er niets van. Wel heel vervelend dat je zo last hebt van de pregnyl. Zelf heb ik gelukkig nooit last van pregnyl.

Nog even en je hebt het achter de rug. Sterkte!

7. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Wow, wat een bijzonder traject, helemaal in Amerika! Ik wens je alle goeds en hopelijk heeel snel goed nieuws (en voor vandaag een digi-knuf)! Succes morgen!

Wat een prachtig youtube filmpje trouwens, kippevel

8. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Succes en sterkte lieve dappere Betty!!

Pregnyl is echt een ramp..buikkrampen enz heb ik nooit maar voel me dan altijd zo zwanger. Ochtendmisselijkheid en zere borsten.

9. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Ik wil je even heel erg veel succes wensen, wat een bijzonder traject.
    goed dat je een goed gevoel hebt bij de draagmoeder en dat er maar een prachtige kindje in jullie leven mag komen. ik heb je niet eerder gevolgd maar oz te lezen is het jullie zo gegund.. en heb je al zoveel meegemaakt. fijn dat jullie deze stap konden maken, want idd zoals je zelf al zegt in Nederland is omberepen zwangerschap geen reden voor draagmoederschap. zoals ik begrijp uit je verhaal zal de draagmoeder een embryo geplaatst krijgen wat is ontstaan d.m.v. jouw eigen eitje en het zaad van je man.
    zelf ben ik ook een wensmoeder die d.m.v. een draagmoeder een dochter heeft gekregen. alleen ik heb zelf geen eicellen en wij hebben in eerste instantie iemand gezocht die eicellen wilde doneren
    en uiteindelijk is zij onze draagmoeder geworden met haar eigen eicellen. dat is toch weer anders dan bij jullie. hoe dan ook veel succes

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Succes met de punctie!!!! En doe vooral rustig aan de dagen er na en goed drinken.

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wat vervelend dat je je zo slecht voelde na de Pregnyl. Ik heb zelf alleen ervaring met iui (weliswaar door stomme actie ook met prenyl na teveel eicellen, schaam schaam) en merkte tijdens die wachtdagen vooral dat de eitjes doorgroeide wat wel wat pijn gaf. Soms had ik ook enorme hoofdpijn, maar aangezien dat niet standaard was weet ik niet of het met de pregnyl te maken had. Ik ga in ieder geval duimen voor een hele geslaagde punctie met flink wat mooie eicellen straks!!

12. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hoi meiden, punctie overleefd!

Was vanmorgen BLOEDnerveus, maar was echt nergens voor nodig. Je krijgt een infuus en loopt naar de operatiekamer. Daar moest ik gaan liggen met mijn benen in de beugels en toen zei de anesthesist "nu ga ik de narcose toevoegen". Nou, en toen lag ik op de uitslaapkamer met een kruik op mijn buik en een lieve zuster naast me die me een blikje appelsap gaf.
    Ik was om 08.45 daar en om 10.15 zat ik weer in de auto

Nu wel verrekte veel buikpijn maar ik ga lekker op de bank met een kruik voetbal kijken.

Oh, en uiteraard nog even de uitslag: Ik had 12 follikels bij alle echo's, maar toch maar liefst 13 eitjes nu! Echt heel blij mee!
    Morgen worden we gebeld over het aantal bevruchtingen.

Liefs BB

13. Logan

Logan Niet meer actief

Ik ben benieuwd! Wilde je even mijn medeleven tonen. :)

14. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat het achter de rug is en wat een mooi resultaat!! Doe lekker rustig aan. Op naar een mooi aantal bevruchtingen.

Liefs Sanst

15. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Fijn dat het klaar is. Hoop op superveel bevruchtingen! Kalm aan hè. Xx

16. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Wow wat een mooi resultaat. Daar moet iets moois uit komen. Heel fijn en nu bijkomen vd punctie en pregnyl, want dat is idd rotspul. Ik heb er ook altijd veel last van (tot overgeven aan toe!) en zo'n punctie kan best wat pijnlijke naweeën geven hoor.

Sterkte met wachten op de bevruchtingen!!

17. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Nu lekker bijkomen! Ik hoop op veel bevruchte eitjes!

18. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Wat een mooie opbrengst!! fijn dat het achter de rug is. Nu rustig herstellen en je goed laten verwennen.

Oh en zeker niet onbelangrijk..sterkte met afwachten

19. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Deze horde is in elk geval genomen! Ik ga ook duimen voor een heel mooi resultaat en hoop dat je je snel weer beter voelt.

20. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ik duim met de rest mee voor een mooi resultaat. en hopelijk voel je je snel beter

Deel Deze Pagina