Wat ontzettend lief! Vind het jammer dat die kleine van mij er nog niet is want anders had ik zeker ook een dergelijke kaart gemaakt
Ze zijn alle 2 geweldig. Wij hebben 2 terveurense herders,maar die zijn nog wat te onstuimig en Luca wat te klein om bijelkaar op de bank ofzo te zetten. Maar zeker volgend jaar. onze honden http://www.zivadjango.nl.tt groetjes Angela
Ahhh leuke honden joh..scheetjes Die van ons zijn ook wel onstuimig hoor..maar dhani kan nu redelijk zitten in zn bumbo dus zo ging het wel
Leuke foto's allemaal, ik had nog kerstkaarten van vorig jaar, die heb ik netjes opgemaakt, volgend jaar maak ik ook z'n leuke kerstkaart. Ik denk ook met het hondje er bij op. Of ons zelf, groetjes en fijne dagen gewenst. xxxxxxxxxxxxxxx Mensi en Steven.
Wat leuk zeg... Wij hebben gewoon kerstkaarten verstuurd, maar volgend jaar ga ik ook een kerstfoto versturen, is toch wel erg leuk!
dit is die van ons geworden wou eigenlijk 2 met onze berner sennen er bij op maar hij wou niet echt mee werken Yeline was intressanter dan de camera haha
kan je gewoon op de kruidvat, hema site doen bij elke site wel waar je kerstkaarten mee kan afdrukken
wat een onzettend leuke kaart zeg. om op te eten. wij hadden de kerstkaart bij de hema besteld. groetjes ang
@angke: waar heb jij dat pakje vandaan? Ik ben al een hele tijd op zoek naar iets wat met kerst te maken heeft.