Strippen succes?

Discussie in 'De bevalling' gestart door cinderella28, 23 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cinderella28

10 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden gister is de verloskundige geweest om me te strippen, omdat ik door bi bijna niet meer uit de voeten kan.
    Ik moet zeggen dat ik het heel erg mee vond vallen ik vond het eerder vervelend dan pijnlijk.
    Ik had 1 cm ontsluiting en het was volgens haar al aardig soepel daaronder. Het is nu 24 uur geleden en ik merk eigenlijk heel weinig gister avond voelde mijn buik erg vervelend en had ik wat meer harde buiken, maar sinds vannacht is dat weer weggetrokken. Het enige waar ik nu wat last van heb is dat mijn baarmoedermond erg gevoelig is en ik verlies iets meer slijm nu.
    Ik heb het gevoel dat het helemaal niets gedaan heeft. Heeft iemand ervaring met strippen en hoelang na het srippen hebben jullie evt succes geboekt?
    Ik word er zo moedeloos van dat ons kleintje maar niet wil komen. Mijn oudste heeft nu vakantie en ik zie er zo tegenop om de komende week hoogzwanhger met twee kids thuis te zitten, omdat ik zelf helemaal niets met ze kan doen vanwege mijn enorme buik die in de weg zit en mijn bekkeninstabiliteit.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.810
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja... ik ben dinsdag gestript... en helaas ook zonder effect. Ja, m'n slijmprop ben ik nadien in delen verloren en af en toe wat meer krampen. Maandag een nieuwe poging en dan wordt er gelijk een afspraak gemaakt voor de dinsdag of woensdag bij de gyn... Om te kijken wat het vervolg is, als het strippen van maandag geen effect heeft gehad...

dus sorry.. niet echt optimistisch, maar ik zit zelf nog wel te dubben wat ik ' wil ' daarna. De oudste is geboren 10 dagen na de datum (bevalling begon, vlak voor ze zouden gaan strippen) . Inleiden lijkt me eigenlijk ook geen pretje, anderzijds is m'n lijf wel op... maarja, als het dan toch eenmaal weer dinsdag of woensdag is...
    maar even per dag kijken dus nu..

Overigens heb ik vrijdagnacht wel weer voorweeen gehad.. maarja, dat zette dus ook niet door.

3. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Ik ben s'morgens om half 9 gestript en diezelfde nacht om 00:34 uur bevallen.

De hele dag een beetje krampen gehad en s'avonds een warme douche genomen en om 21:00 uur begonnen de weeën.
    Dus bij mij wel succes gehad.

Meiden veel succes en ik hoop dat jullie snel mogen bevallen!

Liefs

4. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik ben smorgens gestript, en om 22.0 kreeg ik voorweeen. En de kleine meid is de volgende dag 12.30 geboren.
    Ik had al wel 2 cm ontsluiting bij het strippen.
    Ik werd ook gestript ivm bekken en vocht.

Succes meiden! Spannend hoor!

5. cinderella28

10 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds niets het strippen heeft dus echt niet geholpen. De verloskundige zou vandaag of morgen contact met me opnemen over een nieuwe poging om te strippen. Ik heb zelf vandaag echt een slechte dag kan de hele dag wel janken en mijn andere kids zijn niet te genieten ik zie zo op tegen de komende week. Hoelang gaat het nog duren?

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Cinderella: wat naar dat je zo aan het einde van je latijn bent!
    Ik ben met 38+3 ingeleid en twee maal gestript. Bij mij heeft dat niks gedaan (uiteindelijk keizersnede). Ik denk dat het vooral helpt als je toch al op het punt van bevallen stond. Ik hoop voor je dat het snel op gang komt! Sterkte met de laatste loodjes!

7. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee, vorige week was ik ook bij de VK ik was toen ook twee dagen overtijd en zat er helemaal doorheen. Zij gaf toen wel aan dat ze nog niet ging onderzoeken en strippen omdat het bij een 1e niet zoveel effect heeft. Nu moet ik als ik 41weken ben weer en waarschijnlijk vrijdag naar het ZH voor een overtijdscontrole. Ik moet zeggen dat ik me nu weer wat beter voel omdat ik ook een beetje weet wat er gaat gebeuren. Ik hoop dat jij je ook snel beter voelt, en ik hoop helemaal dat er bij ons snel wat gaat gebeuren, op de natuurlijke manier!!! Sterkte!

8. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik ben bij de eerste gestript met 40.4 en ben de volgende ochtend bevallen. Ik had al wel 2 cm ontsluiting.

9. cinderella28

10 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteravond is de verloskundige geweest om me nog eens te strippen, maar ze zei er bij dat ze niet verwacht dat het wat zou doen, omdat ik nog steeds maar 1 cm had. Woensdag heb ik weer een controle en dan gaan we kijken hoe de ontsluiting op dat moment is en hoe we dan verder gaan. Helaas is afwachten het enige wa ik nu kan doen.

10. wendyie

wendyie Lid

11 okt 2010
    41
    0
    0
    O wat vervelend!

Ik ben gestript, ook met 2cm ontsluiting en de volgende ochtend bevallen!

11. giraf

giraf Niet meer actief

Ik ben 2x gestript, maar beide keren heeft het niet geholpen.

12. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Ik ben ook gestript met 2 cm ontsluiting, maar helaas heeft het niet gewerkt.
    Uiteindelijk een week later zijn de vliezen door de gyn gebroken en is de bevalling begonnen!

13. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik werd op een donderdag ochtend gestript in het ziekenhuis en naar huis gestuurd met een inslaper.
    Vrijdag overdag begon het wat te rommelen. 'S avonds slijmprop verloren. 'S nachts bevallen.

Deel Deze Pagina