hallo, Morgen is mijn nod maar ik kon niet wachten vandaag dus heb ik een testje gedaan. Wat zien jullie? Ik heb drie maanden geleden een mk gehad en ik had toen zo het gevoel dat mijn lichaam me in de steek had gelaten, want ik voelde me zo zwanger en niets wees erop dat het niet goed zat.Nu durf ik dus helemaal nergens meer op te vertrouwen! mijn borsten voelen wel wat gespannen maar ik heb ook steeds het gevoel van menstruatiekrampen!
bedankt voor jullie reacties! Ik kan het bijna niet bevatten!het streepje is wel veel lichter dan de teststreep, maar zou dat komen omdat ik zo vroeg getest heb?
Mooie streep. Ik heb ook positief getest en kan het ook nog steeds niet geloven. Zo bijzonder allemaal. Gefeliciteerd.
Een zwangerschapstest is niet zoals een ovulatie test dat het streepje net zo donker moet worden! Dit is een hele mooie en duidelijk positieve test!! En persoonlijk voelde ik me ook niet zwanger die eerste weken, bij geen van vieren. Dus dat je niets voelt zegt nog niks hoor! Gefeliciteerd meid!!
Zo halloo!!! Die is wel heeeel positief!! hahah gefeliciteerd hoor! (had je ons daarvoor echt nodig )