Hoi iedereen! Op 10dpo heb ik positief getest! Superblij natuurlijk na mijn miskraam van juli. Vorige keer had ik na mijn nod pas getest, en was hij onmiddellijk even donker als de controlestreep. Nu natuurlijk niet. Ik denk wel dat hij mooi oploopt, maar is hij al donker genoeg voor 13 dpo (de onderste)? En zou ik doortesten tot hij donker genoeg is?
die is gewoon hartstikke positief gefeliciteerd. en wat spannend na je miskraam hier hetzelfde verhaal. ik zou niet meer testen hoor zonde van het geld en het streepje wordt misschien nog iets donkerder maar dat maakt echt niets uit zwanger is zwanger. ik mag vandaag voor een echo gelukkig hopelijk zit het goed. opnieuw testen heeft echt geen zin het streepje bleef voor mij komen tot zeker 3 weken na mijn ma in juli dus het zegt echt niets. is alleen goed voor de kruidvat. maar ik snap het wel hoor. hopelijk kan je genieten en ga op tijd voor een echo dan wordt he allemaal wat beter.
Superbedankt iedereen! Het lucht toch wel wat op om jullie reacties te lezen Jadie, ik hoop dat je een goede echo hebt! Laat je weten hoe het is geweest? Ik zal proberen voor een echo te gaan als ik ongeveer 7 weken ben, maar die weken ervoor zullen zo spannend zijn! Voor mij mogen we gerust al een paar weken verder zijn
Duidelijke test hoor! Maar ik ken je onzekerheid, zelf ook een MA in juli gehad Door de stress heb ik 13 oktober al de eerste echo om me wat gerust te stellen, ik hoop voor jou dat dit een fijne zwangerschap wordt!
Bedankt! Jij ook gefeliciteerd! Langs de ene kant wil ik ook vroeg een echo, maar langs de andere kant dan ook weer niet te vroeg, want als ze nog geen vruchtje zien of het hartje klopt nog niet, dan zal ik waarschijnlijk panikeren...
Ja dat is zo inderdaad, ik heb er gewoon 1 extra, ook op 27 oktober. Maar de paniek blijft wel tot die 12 weken voorbij zijn denk ik.. Met hoeveel weken was jouw miskraam? Die van mij was met 10 weken.
Ik was toen 7,5 weken. Ik hoop gewoon dat ik er wel van zal kunnen genieten, dat ik geen 40 weken met angst zal leven...
Dat komt vast straks vanzelf . Ik denk dat je jezelf er ook wel naar moet zetten, anders zijn straks de 9 maanden voorbij en heb je er niet van kunnen genieten.