Heel eerlijk is onze hoop weg, gelukkig over 3 rondes eindelijk hulp via zhuis, wss direct ivf traject in.
Ohhhh wat vervelend Jane!!! Heel veel succes in de volgende ronde. En ik begrijp dat je hoop even gone is! Ik gun het jullie ook van harte!!
He verdorie Jane, ik gun het jullie zo. En inderdaad gelukkig is er hulp onderweg. Maar ik hoop natuurlijk dat je binnen die drie maanden al zwanger bent hoor!!
Dank jullie wel, doet me goed. Hoe raar het ook klinkt ik heb het gevoel dat t ons zelf niet gaat lukken, maar ja zeg nooit nooit.
Nou t zal wel de goden verzoeken zijn maar t zet tot nu toe niet door. Op een paar vegen zeer licht roze na niets meer Temp was vanochtend ook nog hoog, 37.2
Ik ook, we wachten het af, ik ga er nog steeds vanuit dat het los barst. Ik voel me wel ongesteld alleen mis ik het bloed..
Toen ik zwanger was had ik ook echt menstruatie-klachten hoor! Ik was zelfs echt bang dat het mis zou gaan zo erg. Maar geen bloed is moed toch? Het kan nog alle kanten op,ik gun het je echt...succes!