Test eventueel smiddags, dan kan hij wel donkerder zijn of gewoon met de weken indicator! (Ipv de kruidvat test). Het wachten op de eerste echo is zo pittig. Maar je hebt verder geen bloedverlies dus probeer het los te Latem. (Ja klinkt makkelijker dan gedaan I know) Sterkte met wachten!
Bij was het slecht nieuws, maar kan ook goed gaan. Die verhalen kreeg ik na zo'n test ook... Balen dat wachten en die onzekerheid!!! Succes/sterke...
Ik had het van de week ook, maar toen keek ik een half uur later en toen was die test donkerder dan de eerdere test. Is deze later nog donkerder geworden?
Ik snap nooit waarom vrouwen aan hun baarmoeder mond gaan voelen?? Lijkt me ook erg onverstandig, met het oog op bacteriën en ontstekingen .
Ik denk dat dit wel meevalt, zeker als je gewoon goed je handen wast. Anders zou seks toch ook heel onverstandig zijn?
Ik zou jullie nog op de hoogte houden. Heb vanmorgen mijn echo gehad. De eerste echo (precies 2 weken geleden) zat ik op 5 weken en 6 dagen en was er alleen een vruchtzakje te zien. Vandaag zit ik volgens hun berekeningen op 7 weken en 4 dagen. Ik ben dus twee dagen terug gezet. Kan dit? En ja, ook een vruchtje met kloppend hart!!!!!!!!!!! I'm so happy!!! Vanaf 8 weken is de kans op een miskraam slechts 4% Omdat ik zo blij en opgelucht was ben ik vergeten om al mijn vragen te stellen.... Pffff
ik werd tien dagen vooruit gezet! eerste echo 5w2d en daarna was ik ineens 13 weken terwijl ik dan dus 11w4d moest zijn volgens eerste echo. de eerste echo is alles nog zo klein dat ze er makkelijk naast zitten. een termijn echo rond 12 weken is het betrouwbaarst. de groei uis dan voor iedere vrucht gelijk en is makkleijker op te meten. wel fijn dat alles goed is!
Ik ben eerst 3 dagen terug gezet en daarna weer 3 vooruit, precies zoals het volgens mijn berekening moest zijn. Die paar dagen scheelt niet zo heel veel. Fijn dat alles goed is!