Ik heb al meerdere testen gedaan, gister dacht ik ook wat te zien op een test. Net weer getest en dit streepje stond er vrij snel Heel licht, maar hij staat er echt! Binnen de afleestijd! Tegelijk een action test gedaan, daar leek ik al vrij gauw ook iets te zien maar die is zo licht dat ik twijfel. Op deze test staat echt een streepje! Ik ben benieuwd, zien jullie het ook?
Bedankt voor de reacties Of ik nou scheel word door het lichtje dat ik gebruik (zaklamp op tel), of dat het streepje nu lichter lijkt.. ik weet het niet. Er staat iig nog wel iets. Vandaag 11 dpo volgens FF, morgen ochtend zou ik 'normaal gesproken' al roze verlies moeten hebben.. dus ik ben benieuwd of er iets komt morgen, ik hoop het niet Ik heb vanmiddag 2 kruidvat testen gekocht, maar die durf ik nu nog niet te doen. Zo vreemd allemaal.. Gister avond ineens erg felle steek dat een paar minuten aanhield en toen weer weg zakte (had ik bij vroege miskraam ook maar dan op 4dpo), na een paar minuten wilde ik opstaan maar ben toch maar weer ff gaan zitten pfff Toen in de avond menstruatiepijn, echt zeurend, heel vervelend en het heeft aangehouden tot vannacht. Vanochtend en in de middag ook wat zeurende menstruatiepijn gehad. Ik vind het maar raar, hoop natuurlijk dat ik zwanger ben!
Dank jullie wel, ik vind het zo spannend haha Ben ook niet echt bekend met deze testen! Morgen maar een kv proberen!
Inderdaad! Snap er niets van.. ook n licht positieve kruidvat test (slechte kwaliteit foto). En sinds vanmiddag beetje rood en heel klein beetje bruin ipv licht rozeverlies... Zwanger ben ik iig niet meer met een temperatuur van 36.6
Jeetje meid... maar hoezo ben je bij een temperatuur van 36,6 zeker niet zwanger? Wellicht een hele domme vraag...., maar ik leer graag van jullie.
Je temperatuur moet geloof ik minimaal 0.5 graden hoger zijn dan je gemiddelde temperatuur. Die van mij is gemiddeld 36.3/36.4. Ik ben vannacht goed ongesteld geworden