Ik kan het nog niet helemaal geloven......

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door LeiaCatootje, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeiaCatootje

12 mei 2013
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al een tijdje niet meer actief hier. Mijn lijf werkte niet zoals zou moeten en ik had eigenlijk de hoop al opgegeven om binnen 2 jaar zwanger te kunnen worden.
    Na een aantal onderzoeken omdat ik niet meer ongesteld werd, bleek begin februari op de echo dat ik een rijpend eicelletje had. De gyn vroeg of ik wilde beginnen met hormonen om mijn cyclus te reguleren. Na goed overleg besloten om daar nog even mee te wachten, het had allemaal geen haast en ik wilde mijn lijf de kans geven om zonder hormonen toch iets van een cyclus op gang te krijgen. Zeker nu er echt een eitje te zien was!
    Toch werd ik weer niet ongesteld..... Jammer, nog een paar maanden en dan toch maar medicijnen was het idee.

Afgelopen week was ik niet helemaal lekker, alsof er een griep aan zat te komen die niet door zetten. Gisteravond kreeg ik het ineens op m'n heupen, toch maar weer eens testen, je kunt maar beter zeker weten dat het griep is en niet toch een zwangerschap.
    Test gedaan en werkelijk, er stond een + :$ Onmogelijk dacht ik nog! Vanmorgen bij de ziekenhuisapotheek een andere test gekocht en weer positief! Ik ben echt zwanger! Waarschijnlijk nu een week of 5. Morgen maar bellen naar de huisarts voor een echo.

Wat een onwerkelijk wondertje! Zeker in mijn lijf! Vriendlief is nog enigszins in shock. Vrijdag hadden we het er nog over dat het nog wel een paar jaar zou gaan duren, als het al zou lukken!
    Ik kan wel zingen, ben zo blij! Nu maar hopen dat het goed gaat en we binnenkort het echt zeker weten na de echo! (oh en m'n mond houden is zo moeilijk :D )

2. Wat ontzettend fijn! Zo bijzonder, helemaal spontaan! Gefeliciteerd!

3. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Wat bijzonder! Gefeliciteerd!

4. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    bijzonder!
    gefeliciteerd ! Geniet ervan!

5. MamaNiRo

MamaNiRo Actief lid

9 aug 2013
    142
    1
    0
    Vrijwilliger in de dierentuin, werkzaam in het bed
    Super!!! Van harte gefeliciteerd!!!

6. Mitty

Mitty Actief lid

28 jan 2014
    134
    0
    0
    Hartelijk gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

7. Mama2005

Mama2005 Nieuw lid

9 mrt 2014
    2
    0
    0
    Kinderen verzorgen
    Brabant
    Gefeliciteerd! Wij zijn er ook pas achter gekomen dat we zwanger zijn van ons 3de kindje! Na 6 jaar hadden we wel de keuze gemaakt om niet meer zwanger te worden, omdat we blij waren dat onze jongens van 8 en 6 jaar nu alles zelf kunnen. En de jongste veel problemen heeft. Maar ondanks de pil zit er een 3de wonder aan te komen, die we na de schrik nu helemaal met open armen ontvangen!

8. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Super! Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina