Mijn 'Twitterzusje' plaatst continu foto's van mijn zoontje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bruinoogje, 13 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruinoogje

17 nov 2011
    99
    0
    0
    Ja, jammer dat ze mij geblokkeerd heeft, anders zou ik retweeten. :D

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik zou het toch streng in de gaten houden, want het lijkt me toch een type die het 'opeens wel doet' om het zomaar te zeggen. Hoop echt dat het vandaag goed gaat!

3. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dat de boodschap is aangekomen.
    Beetje sneu dat het dan zo op twitter gemeld moet worden, maar ja, lekker boeiend. Toont alleen maar haar karakter en jouw probleem is in ieder geval opgelost!!
    Kan je fijn 'twitterloos' de feestdagen doorkomen.:D

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Pff gelukkig dat ik niet de enigste ben die dat zo voelt. Toen schoonzus en schoonmams de fotos van onze kids op facebook zette, was ik gewoon hartstikke boos! Ik kies zelf de mensen uit die ze mogen zien!

5. kimmi1988

kimmi1988 Actief lid

1 jan 2009
    112
    0
    0
    Fulltime mama van saphyra en marleen
    oosterhout
    Wat een vreselijk nare meid. Pfft ik ben zelf 24 en ben dus al volwassener als haar. Houdt het inderdaad in de gaten. En als ze het toch doet gewoon het melden bij twitter. Je hebt haar nu al duidelijk gewaarschuwd luistert ze niet hoef jij ook niet te zeggen dat je het gaat melden bij twitter. Zo iemand is hardleers. En als ze het niet wil horen dan komt ze er vanzelf wel achter nadat je het gemeld hebt

6. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Wat een raar persoon , niet bepaald volwassen voor haar leeftijd .

Zou zowizo blijven opkomen voor je kind , jij bent namelijk de enige op de wereld die dat kan , hij zelf kan dat nog niet .

Vind het belachelijk , hoop dat het ophoud !

Deel Deze Pagina