HI, Ik zit een beetje met een probleempje... Een half jaar geleden ben ik met de pil gestopt. Toen ben ik gewoon ongesteld geworden en ook regelmatig, met een cyclus van 28 dagen. Nu ben ik vanaf midden april weer gestart met de pil, omdat wegens een financiele tegenvaller even geen baby kon komen (je wilt je kind toch alles kunnen bieden). Nu ben ik vanaf 1.5 maand weer gestopt en ben toen de eerste week ongesteld geworden... 2 a 3 weken geleden heb ik mijn eisprong gevoeld, ik heb dan altijd last van heel lichte op menstuatiekrampen lijkende krampjes in mijn onderbuik. Eigenlijk zou ik dus vorige week vrijdag ongesteld moeten worden... Maar dat is dus niet gebeurd, heb vanochtend een test gedaan en die is dus negatief. Nu vraag ik me af heeft iemand een idee wat het kan zijn? Want ik weet het niet; -Heb ik de test te snel gedaan en moet ik hem over een paar weken herhalen? -Kan het komen door stress, of zou je dan ook geen eisprong hebben? -En als je aan het ontpillen bent krijg je dan wel een eisprong, lijkt me toch ook niet... -Ik ben ook niet in de overgang want ik ben pas 22! Voor de rest heb ik ook helemaal geen symptomen dus is voor mij heel onduidelijk... Ik heb ook geen buikpijn dus denk ook niet aan een verstopping... Wie kan mij HELPEN?
tja, dat is moeilijk te zeggen natuurlijk, maar als je vorige week vrijdag ongesteld had moeten worden dan zou je vanaf vrijdag of zaterdag een positieve test kunnen hebben. maar er zijn ook vrouwen die pas veel later een positieve test in handen krijgen omdat het HCG gehalte heel laag is. ik zou nog even afwachten of voor de zekerheid nog een keer testen als je een paar dagen verder bent. mejon
Hai Sac... Het is heel vervelend ik snap er ook niks van.... Ik ben zelfs half jaar met de pil gestopt en altijd een regelmatige menstruatie gehad... moest over 11 dagen ongesteld worden, en ben het nog steeds niet..heb me al getest en negatief...ik ga donderdag naar de HA...ik voelde zelfs 4 dagen geleden veel pijn bij me onderbuik... ik denk zelfs mischien heb ik een verlate eisprong .. nou ik snap er zelf niet veel van.. kan je zwanger zijn bij een verlate eisprong danngg?en dat ik aan het ontpillen ben denk ik ook niet tog..ik voel me helemaal niet misselijk...ik ben de laatste tijd ook niet gestress ofso... weet er iemdn meer van?
hoi sac, ik ben ook een half jaar met de pil gestopt.... ik had 16 april ongie moeten worden en ben het nog steeds niet... ben bij de ha geweest en zo testen gedaan en een bloedtest allemaal negatief... ik ben nu 34 dagen overtijd... ik denk dat ik morge nog maar een keer naar de ha ga want ik wil nu wel een keertje zekerheid.... het is gewoon een beetje iritant soms dat je gewoon geen zekerheid hebt....