De luiers die je gebruikt om af te drogen of voor in het ledikantje die zijn toch zo uitgewassen en binnen een uurtje droog toch aan de waslijn in Turkije Wat gebruiken ze in Turkije als katoenen luier? Anders kun je dat nog kopen voor erbij. Of van die microvezel lappen waar MollyM het laatst over had. Ik zou er nog even over nadenken als ik jou was maar volgens mij komt je best een eind hoor. En anders vraag je iemand in nl een stapeltje te kopen en met de post op te sturen. 6 luiers passen wel in zo'n grote envelop
Geen idee of ze het verkopen hier..maar de hele familie lacht me uit omdat ik katoenen luiers wil gebruiken..pff en zij gebruiken zelf oude gordijnen voor de afwas pff.. Maar goed voor in het ledikantje hoef ik natuurlijk niet perse een hydrofiele luier te gebruiken kan daarvoor bijv. ook de oogjes luier gebruiken of een ander lap stof of doek whatever. Heb het nog aan mijn moeder gevraagd ze zei dat ik het best zou redden nouja ik zie het wel.. Ik krijg echt van niemand steun in mijn beslissing ze beweren dat het niets uit maakt en alleen maar extra werk is...word echt gek van ze..jeminee wil het gewoon proberen..zo heb ik er al helemaal geen zin meer in.
Jeetje wat een superlijst! Mag ik er nog iets aan toevoegen? Neem eem schoon overhemd voor je man mee. Het schijnt dat ze doorweekt zijn na de bevalling ( terwijl wij het werk moeten doen???)
http://members.home.nl/niki-savelkoul/u ... t_leeg.pdf Goede uitzetlijst! Met dank aan degene die hem mij al maanden geleden heeft doen toekomen
Mag ik vragen waarom je voor katoenenluiers gaat en niet voor de wegwerpluiers? Kun je die in Turkije ook niet goed verkrijgen ofzo?