Dames mag ik nog even jullie raad? 8) Ik ben 21 feb. bij de fert.arts geweest en kon toen omdat ik op dag 2 v/d cyclus zat meteen door bloedprikken. Denken jullie dat ik al ergens uitslagen kan opvragen? Liefs Ester
Dat hangt van het ziekenhuis af denk ik. Toen ik bloed had geprikt kon ik opbellen tijdens het medische spreekuur wat ze hebben van 8.00 t/m 10.00 uur iedere dag. Anders bel je toch gewoon op naar het ziekenhuis en vraag je ernaar als je erg nieuwsgierig bent. Liefs Mirre
Ik zou gewoon even proberen het ziekenhuis te bellen, maar heb je wel een nieuwe afspraak met de arts? Want ik kreeg toen de uitslag te horen, en heb zelf niet gebeld. Groetjes Jolie
Jolie, ik heb inderdaad wel een afspraak, 16 maart moet mijn mannetje zijn zwemmers weer inleveren, en 25 april zouden we volgens de arts spijkers met koppen moeten gaan slaan. Misschien krijgen we dan ook wat informatie over de rest van het ICSI traject want ik ben nog steeds nogal een leek op dat gebied Misschien moet ik gewoon eens bellen inderdaad... Liefs Ester