ik heb die brief ook gehad toen ik me ziek melde en ging toen vervroegd met zwangerschapsverlof omdat ik kans op vroeggeboorte had.
ik heb maar weer eens gebeld en het blijkt een fout te zijn.... Bij de ZW sta ik ziekgemeld ivm zwangerschapsgerelateerde klachten, terwijl ik bij de WW sta gemeld alsof ik al met zwangerschapsverlof zou gaan. Ben nu maar begonnen met de namen te noteren van mensen die ik spreek, zodat ik zeker weet dat ik later kan terugvallen op met wie ik heb gesproken
haast wel... Maar ik luister sinds gister eerst maar een rustgevend liedje voordat ik die brieven uberhaupt openmaak...
Ik mag morgen om 9 uur bij de bedrijfsarts langskomen.... Ben echt helemaal zenuwachtig dat ik mezelf moet gaan 'verdedigen' dat ik ziek ben. Bah!
Ik hoop het echt!! Komt echt gewoon doordat ik vroeger nooit ziek mocht zijn van mijn moeder... Was altijd 'niet aanstellen, je gaat gewoon naar school.' ook als ik wél echt ziek was. Daardoor voel ik me nu nog steeds altijd schuldig en alsof ik me aanstel als ik me ziekmeld. Rationeel weet ik wel dat het niet zo is, maar mijn gevoel wil niet mee...