Dit zal wel heel raar zijn voor sommige mensen om te lezen maar aankomende nacht, nouja morgenochtend vroeg om 05.10 uur wordt ik dus weer "mama"! Dan land onze nieuwe hond namelijk op schiphol Hij is een zwaar mishandelde Saluki (soort windhond) uit Qatar. Hij zou ingeslapen worden omdat het asiel waar hij al twee jaar wacht op een eigen mand, zou gaan sluiten. Hij is namelijk een beetje een aparte hond. Hij is gevonden met afgeknipte oren en één van zijn achterpoten moest afgezet worden omdat hij in een klem heeft gezeten... Hij is dus geen mooie hond (tja wat is de definitie van mooi..) en niemand wilde hem hebben... Toen ik dit hoorde deze zomer, was ik verkocht. Hij moest naar ons toe komen. Hij is net 3 jaar oud en kan rennen als de beste, ja ook met drie poten Vannacht vertrekt hij om 00.01 uur richting Nederland en wij mogen hem tussen 05.00-06.00 uur in onze armen sluiten! Ik heb al 6 geredde honden en hen het dus vaker meegemaakt zo'n aankomst van je hond op het vliegveld, maar dat maakt het niet minder spannend! Mijn man en ik vertrekken om 04.15 uur ongeveer. Ik kan niet wachten!!!
Zo te lezen gaat deze hond hemel op aarde beleven bij jullie, die weet dadelijk niet wat m overkomt! Wat fijn zeg! Veel plezier met ophalen!
Geweldig dat je dit doet! Ik heb ook zo iemand in de straat wonen die honden in minder beste omstandigheden in andere landen naar Nederland haalt. Ze heeft wel 5 of 6 windhonden, echt zo mooi om te zien hoe dankbaar die dieren zijn voor hun heerlijke thuis. Hoe gaat hij heten? Klinkt alsof hij het geweldig zal hebben bij jullie En snap je gevoel helemaal, onze poezenprinsesjes komen op 10 december vanuit Egypte naar Nederland
Dank jullie wel! We gaan er weer van genieten hoor. Blijft bijzonder Zal morgenochtend wel huilen worden hoor. Ben nu al zo'n emomuts hahaha @TempusFugit; Hij heet Eagle en zo blijft hij waarschijnlijk heten, omdat de mensen die hem gered hebben hem zo genoemd hebben en uit respect voor hen die zo dicht bij al het leed staan houd hij die naam. De tweedehands honden zijn inderdaad altijd zo dankbaar! Super om te zien en ze zijn zulke fantastische huishonden, zeker de windhonden. Wat fijn dat jij twee poezen uit Egypte krijgt! Ook heel bijzonder. Ga je ze ook van het vlkiegveld halen? Zo mooi altijd.
Super dat je zoveel liefde hebt om deze hond een goed tehuis te geven. deze hond krijgt het goed dat lees ik zo.een fijn huisje met liefde wacht op hem of haar. ik wil er wel graag even 1 ding bij kwijt. in de asiels hier in Nederland zitten ook heel veel honden die op een goede baas zitten te wachten en op liefde waarom uit het buitenland een hond laten overkomen als er zoveel honden in ons eigen land ook een liefdevol huisje zoeken? dit is geen verwijt maar ik vraag dat me dan af..
Wauw wat mooi. Krijg gewoon tranen in m'n ogen. Inmiddels hebben jullie hem waarschijnlijk al. Geniet ervan!