Tegel laminaat?

Discussion in 'De lounge' started by SDonya, Jun 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Zijn er hier dames die tegel laminaat in huis hebben liggen?

Hoe bevalt het en heb je eventueel een foto ervan? Wij willen grijs tegel laminaat gaan leggen maar mijn man en ik komen er niet over uit of we met een zwarte of lichtgrijze v-groef moeten nemen.. De kleur van het laminaat gaat sowieso heel donker grijs zijn..

2. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Mijn schoonouders hebben het, ook grijs en donker. Hun hebben spijt dat ze het over hebben genomen van de vorige eigenaren van het huis. Je ziet er alles op zeggen ze.. Al denk ik dat je dat bij bijna elk laminaat wel wat zult hebben

3. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    mijn zus heeft het en ik vind het heel mooi.
    zij heeft een donkergrijze/antraciet vloer.
    is net zo makkelijk schoon te maken als gewoon laminaat..

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

dat je er alles op ziet maakt niet veel uit.. Wij stofzuigen en dweilen elke dag + wij hebben geen huisdieren en lopen altijd zonder schoenen. Onze vloeren zijn dus nooit heel vies :)

Dankjulliewel voor de reacties!

5. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

Jan 13, 2015
    1,437
    46
    48
    Female
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Wij hebben het in de badkamer! Mensen denken altijd dat we een houten vloer hebben. Terwijl het gewoon tegels zijn. Wij zijn er erg blij mee

6. EnBee

EnBee Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,147
    9
    38
    Wij hadden het in ons vorige huis. Wel de lichte variant (marmer look-a-like) in de keuken. Ik vond het erg mooi en ideaal. Was toen nog vrij nieuw, en eigk iedereen die binnen kwam dacht dat het echte tegels waren. Ook ideaal dat het zelfs zonder vloerverwarming niet heel koud aanvoelt. Het is dat we nu een open keuken hebben en tegels niet binnen ons woonkamer interieur past, maar anders zou ik er weer voor kiezen.

Edit; ohw wacht.. Volgens mij bedoel jij dus andersom zoals ik uit reacties begrijp. Dus tegels die op laminaat lijken..? Wij hadden dus laminaat dat op tegels lijkt. Je hebt wss dus niks aan mijn reactie.

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    In ons vorige huis hadden we donkergrijs tegellaminaat. Niet onze keus, was een koophuis dat wij huurden.
    Eerlijk gezegs vond ik het afschuwlijk en zal er zelf nooit voor kiezen.
    Zal ook een foto neerzetten:

8. 1548

1548 Niet meer actief

Wij hebben tegellaminaat en zijn er heel tevreden over.

Krijgen vaak de vraag waar we de tegels hebben gekocht en zijn verbaasd als we zeggen dat het laminaat is.

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Heb je toevallig een foto? :) en waar heb jij het gekocht?

10. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    Wij hebben dit liggen, van de karwei. Op zich best tevreden over, iedereen verbaast zich dat t laminaat is. We hebben geen v-groef.
    Op de foto kun je zien dat er een kras op zit, het blijft natuurlijk laminaat.
    Wel jammer dat je dat zo goed blijft zien, maar dat zul je bij bijna elke soort laminaat wel hebben.
    Het ligt er hier nu 6,5 jaar in maar begint nu wel aan vervanging toe te raken.

View attachment 461557

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Bedankt voor je bericht en foto! Het ziet er mooi uit!

12. kaatjuh81

kaatjuh81 Actief lid

Apr 20, 2015
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben onderstaande geen laminaat trouwens maar novilon. Iets meer opties in keuze wat voor soort tegel je wilt met of zonder reliëf. En ideaal wat onderhoud betreft. Ligt hier al 8 jaar en geen beschadiging of kleurverschillen (foto is per ongeluk met flits zie ik)

Attached Files:

13. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

Feb 27, 2015
    4,563
    2,765
    113
    Female
    Noord Nederland
    Dit hebben wij liggen. Is via een webshop gekocht, ze hebben wel
    1 vestiging in het noorden van NL.
    Het is keihard spul en m'n kids racen er met loopstoel, loopfiets, etc overheen en heb nog geen enkele kras. Het is ook niet glad, maar heeft net als tegels wat structuur.
    Erg fijn vind ik zelf ivm normaal laminaat, vooral omdat het zo ontzettend sterk is.

Attached Files:

14. 1548

1548 Niet meer actief

Hierbij de link Visio Grande Dark Mountain Slate 26844 classen

Op de 1e foto zie je een afbeelding van een woonkamer maar de onze is niet "vlekkerig".

15. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

Feb 27, 2015
    4,563
    2,765
    113
    Female
    Noord Nederland
  16. Noenoe

Noenoe Bekend lid

Oct 14, 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Deze hebben wij ook, en we hebben er heel veel plezier van. Het is ook van goede kwaliteit. Onze dochter doet de gekste dingen met haar speelgoed en nog geen krasje te bekennen!

17. 1548

1548 Niet meer actief

Zie je, een populair laminaat haha..

Hij ligt er bij ons ruim een jaar in en hij bevalt nog steeds.

18. ejra

ejra Bekend lid

Sep 3, 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben antraciet tegellaminaat en we hebben er ontzettend veel spijt van. je ziet er alles op en ondanks dat het een erg dure vloer was krast het enorm snel. wij willen over een jaar verhuizen en dan komt er zeker geen tegellaminaat meer!

19. ejra

ejra Bekend lid

Sep 3, 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    dit is onze vloer:

Attached Files:

20. jumphola

jumphola Fanatiek lid