Dag Dames, Ik weet het niet meer ... Ik moest normaal mijn ms hebben ergens tussen 01/11 en 06/11 (weet ongeveerd mijn vruchtbare periode) ... Ik heb vorige week donderdag (03/11), vorige week zondag (06/11) en vandaag (09/11) getest maar alle3 overtijd ... Zot wordt ik hiervan ... Zijn er nog mensen die negatief testen en toch zwanger waren? Ik heb namelijk wel wat klachten (misselijkheid - vooral 's avonds als ik in bed lig), pijnlijke tepels, humerig (volgens mijn man) en rare goestingen (volgens mijn man ...) Ik word hier meer dan zot denk ik Groetjes Annelies
ik had de vorige keer bij me zws 1 week na me nod positief getest de twee test daarvoor waren steeds negatief
Hoi annelies! Frustrerend is dat zeg! Gebruik je allang geen pil meer? Het zou kunnen dat je later ingenesteld bent waardoor ze nog niet positief zijn. Het kan natuurlijk ook zijn dat je ff door de war loopt... Wanneer was je ei? Sterkte
Dag Dames, Alvast bedankt voor jullie vlugge reacties : Wanneer mijn ei was heb ik geen idee maar (sorry dat ik het zo cur uitleg) : de zaadcelletjes bleven de laatste keer binnen op zaterdag 22/10 (op zondag liepen ze er weer vrolijk uit ) Ik ben reeds gestopt met de pil van april 2011 en mijn langste cyclus tot nu toe was 39 dagen (als dit terug het geval was moest ik op 06/11/2011 mijn regels gehad hebben) Groetjes Annelies
Hai hai dit ronde 11 voor mij laatste ongi 26 sept. Ik nu 2 weken overtijd maar test ook steeds nega. Net bij ha geweest maar zegt ik nog moet wachten pfff om gek van te worden ja
Dag Dames, Zonet terug van de huisarts en ze heeft bloed genomen ... Echter vreest ze dat ik niet zwanger zal zijn maar dat er iets mis is met mijn eisprong (ik zou geen hebben) ... want onmiddellijk het pijn bij mijn regels zou verklaren, in combinatie met de lange cyclussen ... Eventjes de hemel op mijn hoofd ... {{sad}}{{disappointed}} Zou zo kunnen {{cry}} Annelies
heeft een naam he.. kom er even niet op, zijn in iedergeval meer meiden die geen eisprong hebben en daar voor een kuur krijgen ed.. hoe het precies zit weet ik niet...pcos? zowat is het.. Ik hoop voor je dat het niet zo is, moet je nu verder voor onderzoek? Succes... en hou je ons op de hoogte?
Ik moet nu eerst volgende week op onderzoek bij de gyne voor een echo ed en dan zien we verder hé .. Ik hou jullie zeker o pde hoogte
Das fijn je ieder geval naar de gyn mag. Ik werd vanochtend door vervanger naar huis gestuurd dat ik nog maar even moest wachten pfff
Channie, Kan je zelf geen afspraak maken bij de gyne? Ik had sowieso al een afspraak gemaakt omwille van m'n lange cyclussen ... Ik ben het beu en er moet iets aan gebeuren ... Mij houden ze niet tegen Groetjes Annelies
Ik ben inmiddels 13 dagen overtijd, test negatief. Bij mijn dochter was ik 16 dagen overtijd, uiteindelijk via bloedtest bleek ik zwanger (hcg was erg weinig, gynaecoloog dacht miskraam), na 19 dagen testte ik éindelijk licht positief na 21 dagen goed positief, vette dikke streep en op 23 Dec is mijn dochter geboren. Voor nu heb ik geen idee wat het eindresultaat is, gezien mijn dochter heb ik voor mijzelf nog hoop Mijn cyclus is normaal tussen de 31 en 35 dagen.
Hai vrouwvanbram ja ben het nu ook echt zat hoop het nog een weekje voltehouden en dan wil ik echt naar de gyn..ben nooit zolang overtijd. Heb al een bloedtest gehad omdat ik een scan kreeg maar dit was maar een paar dagen na mijn nod dus Miss wel te vroeg.. Dit word me 3de zwangerschap dus weet wel wat ik kan verwachten en me borsten doen zeer en soms wat misselijk.. Miss schijnzwanger? En bonkie als ik jou verhaal lees is er nog een kans ik posi ga testen. Wat ik ook al las gaan ze dan gauw uit van een miskraam..nou hoop snel duidelijkheid te hebben of ongi of eindelijk is posi testen pfff sucses meiden
Hier vandaag bloed laten prikken inmiddels ruim 2 weken overtijd. met een beetje geluk morgen de uitslag weet jij al wat?
Hallo dames, Hier het zelfde, ik zit in het zelfde schuitje als cannie moest ook 26 september ongi worden en nu nog steeds geén ongi, maar wel al vanaf afgelopen zaterdag misselijk, hoofdpijn, neiging om over te geven, moe en geen zijn in eten, ook rook ik maar een sigaret bevalt me niet meer. Ben gister bij de ha geweest en een test gedaan maar helaas negatief.. Als ik volgende week dinsdag nog niet ongi ben moet ik een afspraak bij de ha maken. Ben die onzekerheid en het wachten zo zat ! liefs kim
Mijn bloeduitslag is negatief. Na 1 cyclus te hebben gehad van 31 dagen is mijn cyclus van slag, omdat ik nog steeds borstvoeding geef. Het kan best zijn dat het eenmalig een cyclus was en dit nu weer 3/4 maanden niet terugkomt. Als ik zwanger wil worden zal ik de borstvoeding van 4/5 borstvoedingen zeker moeten terugbrengen naar 2/3 borstvoedingen zodat mijn cyclus weer terugkomt. @Kimberley en ts: Is er al gecontroleerd op PCOS, dit was ook een mogelijkheid volgens mijn HA tot zij hoorde over de borstvoeding.
bedankt voor je reactie bonkie .. maar PCOS wat houdt dat precies in, heb daar nog nooit van gehoord sorry !
Hai lastig hè. Ik gister ongi geworden maar waarom het nou 16 dagen te laat was geen idee hopen het nu gewoon goed loopt die cyclussen anders toch de huisarts bellen. En jullie al onig of zwanger
hallo cannie, ik nog steeds niet ongi of een positieve test in handen . wordt hier zo gek van, maar als ik maandag nog niet ongi ben moet ik weer de ha bellen en dan krijg ik verdere onderzoeken !