Wie oh wie heeft de bijsluiter van de vitamine K van Davitamon nog in huis? Staat daarin, net zoals bij de vitamine K van het kruidvat, dat je ze 3 maanden na opnen niet meer mag gebruiken? Of kan je die van Davitamon gewoon gebruiken tot de einddatum, een paar jaar later in mijn geval? Dank!
Ik heb even gekeken en er staat alleen koel en donker (niet in de koelkast) bewaren en op het doosje staat een houdbaarheidsdatum, maar niet drie maanden naar opening of iets.
Maar na 3 maanden heb je het toch niet meer nodig, dus is toch niet belangrijk of het langer bewaard kan worden of niet? Of zie ik dat dan zo verkeerd? Sorry das geen antwoord op je vraag! Heb geen bijsluiter meer liggen.
ja dat dacht ik nou ook...je hebt m maar 3 maanden nodig.. (de mijne was zelfs al eerder op, maar ik had ook niet die van davitamon)
Misschien heeft Julia net als ik van iemand anders een open flesje gekregen . Ik had 'm van m'n nichtje gekregen omdat je inderdaad van zo'n flesje van Davitamon nog overhoudt.
Inderdaad Snoopy, Dit flesje wat nu trouwens op is, was nog houdbaar tot sept. 2008. Die heb ik dus op gemaakt. Was van davitamon. Nu heeft mijn man vitamine K (voor de laatste maand dat we het nog moeten geven) bij de kruidvat gekocht en tot mijn schrik zag ik staan dat die van de kruidvat dus na openen maar 3 maanden mag gebruiken. Ik schrok, want als dit bij de van davitamon ook het geval is, heb ik mij daar dus zowel bij mijn eerste als bij mijn tweede kind niet aan gehouden. Vandaar mijn vraag. Nu groeit mijn ukkie prima, eet hij ook goed, maar heeft hij wel erg lang last al van groene poep. Nu kan dat volgens het CB ook komen door dat hij verkouden is. Maar vond het een beetje toevallig dat ik sinds ik die vitamine k van de kruidvat gebruik, ineens zijn poep niet meer zo groen lijkt. Misschien heeft het er niks mee te maken, maar wilde toch weten of er in de bijsluiter misschien stond aangegeven dat die dus ook na openen maar 3 maanden houdbaar was. Lang verhaal, sorry. Denk dat het nu wel duidelijker is waarom ik deze vraag stel.
Ahaaaa......daar had ik idd echt niet bij stil gestaan ! Haha! Julia, sorry dus! Maar gelukkig heb je een antwoord op je vraag gekregen!
ja klopt! wat toevallig ik had er trouwens ook niet aan gedahct dat je het flesje van iemand gekregen kon hebben
Geef je bv? dan kan groene ontlasting er ook op ijze dat hij veel voormelk binnenkrijgt ipv vette achtermelk
Ik geef idd BV, maar hij komt verder goed aan, dus van alleen voormelk zou hij misschien ook te weinig aankomen. Hij krijgt niet teveel melk, dat is meestal bij FV en groene poep voor zover ik weet Verder is hij wel verkouden en hoorde dat het ook daardoor kan komen, maar goed, zoooo ontzettend verkouden is hij nou ook weer niet en die groene poep heeft hij echt al weken.....