Ik ga over een paar weken verhuizen en nu wilde in verhuisdozen halen/online bestellen.Stom mischien maar kom er niet uit maar wie heeft er ervaring met goede en als t kan ook betaalbare verhuisdozen? (Heb al stel bananendozen maar lang niet genoeg)
Even navragen bij de supermarkt of ze bananendozen voor je willen bewaren? Hadden wij ook gedaan toen we gingen verhuizen, we konden er zo 50 meenemen als we zouden willen.
Die van de praxis zijn waardeloos sxheuren snel bij de handvaten. Ik ben naar een verzorgingstehuis gereden en gevraagd of ze de dozen van het incotinentie materiaal wilden bewaren mooie grote dozen en erg stevig...
Woon je bij zwolle in de buurt? Ik heb er nog 50 liggen. Formido heeft de best! Ik heb ze allemaal gehad!
BIj een verhuisbedrijf vragen of ze de gebruikte die zij niet meer kunnen gebruiken willen verkopen. Kost niet veel en heb je wel stevige.
praxis en gamma zijn zowel duur als niet stevig! de tip van verhuizer bellen en vragen wat ze daar hebben liggen en of je die over mag nemen voor een schappelijke prijs vind ik een goede!!