groene ontlasting

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door music4life, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

mn meisje heeft nu sinds gisteren groene ontlasting! het varieert best hoor ze heeft 2 donkere gehad en 2 groene, ik las dat het door krampen kan komen ,maar ze huilt hellemaal veel ,wel perst ze veel onder de fles of net erna,,wat kan het zijn ,,,ze is overegens wel verkouden ,

2. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Misschien overgestapt op andere voeding? Bij mijn dochter heeft het echt veel verschillende kleuren. De ene keer groen, dan weer geel....mijn HA zei dat het met flesvoeding ook alle kleuren kan hebben.

3. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Geef je hypoallergene voeding? Daar komt hoogstwaarschijnlijk die groene kleur vandaan. Ik gaf friso hypoallergeen aan mijn zoontje en hij had altijd donkergroene ontlasting en het stonk verschrikkelijk. Nu ben ik sinds een week overgestapt op de normale friso en zijn ontlasting heeft een andere kleur gekregen. En het stinkt ook een stuk minder.

4. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Heeft ons meisje ook als ze verkouden is, dan heeft het een hele andere kleur als wanneer ze dat niet is! Ook heeft ze er wel eens slijm bij zitten. Heel zielig. En het stinkt ook enorm! :confused:

5. music4life

music4life Niet meer actief

nee we gebruiken nog steeds friso 1 en idd er zit ook wat slijm bij en stinkt ook meer,,

6. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Ons valt ook op dat hij bij veel krampen groene ontlasting heeft...

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Kan krampen zijn, maar ook even wat minder lekker voelen of de samenstelling van je melk.
    Groene ontlasting is niet erg, je hoeft de huisarts pas in te schakelen als het gepaard gaat met veel huilen EN hoge koorts... (ik heb er een tijdje geleden in het weekend de huisartsenpost voor gebeld, omdat Thirza dus groene ontlasting kreeg en alles bij elkaar brulde... aangezien ze geen koorts of verhoging had, hoefde er niks mee. De krampen zijn wel vervelend, maar je kunt er, behalve masseren enzo, weinig anders mee dan wachten tot ze wegtrekken).

Deel Deze Pagina