mijn verdriet

Discussie in 'De lounge' gestart door conny75, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dit soort nieuwtjes kunnen inderdaad super pijnlijk zijn...
    Iedereen waarbij zwanger worden niet vanzelfsprekend is zal het ook herkennen.
    Wij stonden ineneens aan de "andere kant"...dat is ook flink omschakelen hoor...als jij dan de persoon bent die WEL zwanger is!
    Ik hoop dat je ook gauw de "andere kant" weer mag ervaren meid!
    Zet hem op!

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ben het helemaal eens met elvira ik ben ook heel blij dat dit forum er is en dat ik mijn ei hier kwijt kan. Meid ik weet heel hoe goed hoe je, je voelt. Het is je zo gegund :cry: Het is iedereen die het zo graag wilt zo erg gegund :( :cry: :cry: :cry:

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    oei, wat een mooi gedicht! en zo herkenbaar!
    Mijn beste vriendin heeft me vertelt dat ze gestopt zijn met de pil en er voor gaan.
    Zij zijn de enige vrienden die van onze mmm avontuurtje weten, en leven erg met ons mee.
    maar nu ben ik best bang dat zij eerder zwanger is dan in.. Wat erg he? In mijn hoofd bereid ik me er maar vast op voor. En idd ik zal in zulke gevallen gewoon eerlijk moeten zijn!
    Hey meiden, wij komen ook wel! Ons beebje wordt zooooo bijzonder, dat heeft gewoon even tijd nodig!

Liefss, Taliaa

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *slik*

wat heb je dit mooi verwoord. Ik hoop dat het geluk jullie toe lacht in 2008.
    Dikke knuff.

5. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    meiden dank jullie wel, heb gister bijna de hele dag gehuild maar ben het nu voor een grote gedeelte kwijt.
    Probeer het positieve weer in te zien en denk maar aan de andere problemen in de wereld, dan valt dat van ons best mee.

6. Oh meissie....

ik stond aan de andere kant van dat verdriet toen ik op het moment dat ik wist zwanger te zijn van mijn nummer vier, hoorde dat mijn zus, die zo verschrikkelijk graag een kindje wilde, haar baarmoeder eruit zou moeten.
    Ik wist gewoon niet hoe ik het moest vertellen, maar wilde daar ook niet te lang mee wachten,
    ze kon wel blij voor ons zijn, maar wat er van binnen in haar omging kan ik alleen naar raden.
    Het is verschrikkelijk dat dingen zo lopen...

Deel Deze Pagina