Hallo allemaal, Ik maak er voor de duidelijkheid even een nieuwe topic van. Vorige week woensdag ben ik getrouwd , maar werd ook mijn oma geopereerd. Omdat ik zulke lieve reacties heb gehad van jullie wilde ik toch even laten weten hoe het is afgelopen. Onze bruiloft: Die was ondanks alles super verlopen! De ceremonie duurde maar heel kort (en de ambtenaar kon de achternaam van mijn vriend niet uitspreken + mijn vriend kwam er tijdens het hele gebeuren ook nog achter dat ie heimelijk zijn gulp open had staan, het was al met al toch wel lachen geblazen), 10 minuutjes in totaal denk ik. Daarna zijn we met de getuigen naar het natuurhystorisch museum in Brussel gegaan waar we ons prima hebben geamuseerd, en 's avonds zijn we nog lekker wezen uit eten. Tussendoor hebben we nog geïnformeerd naar mijn oma. Met haar was alles goed gegaan tijdens te operatie, alleen uit narcose komen ging effe moeilijk. We zijn de volgende ochtend meteen naar haar toe gegaan. Oma is nog steeds erg door de war, ze ziet dingen die er niet zijn, zegt steeds dat mijn opa er is (die al 7 jaar overleden is) en herkende ons niet meer. Volgens de doktoren kan dit komen door de narcose. Iedere dag gaat het weer een stukje beter met haar, dat wel, maar ze is nog steeds niet helemaal de oude. We zullen zien hoe dit gaat aflopen. Lichamelijk is ze iig. gezond. Nu nog afwachten of haar hersen ook nog wil bijtrekken, dat heeft allemaal een flinke klap gehad natuurlijk. Ze kan hierna iig. niet meer zelfstandig wonen dus daar zijn we nu oplossingen voor aan het zoeken. Het mensje is al 83 dus ze heeft het nog aardig lang goed volgehouden! groetjes Joeja
Gefeliciteerd! wat super dat je (na die openstaande gulp dan ) een mooie dag hebt gehad! Heel fijn ook dat er geen rare dingen zijn gebeurd met je o0ma op jullie speciale dag! heel veel sterkte met je oma en heel veel geluk met jullie huwelijk!
Ja, ik was inderdaad ook wel benieuwd hoe het was gegaan. Maar fijn dat je een mooie dag hebt gehad en hopelijk knapt oma weer redelijk op.
Wat fijn dat je toch een leuke dag hebt gehad En gelukkig is je oma er goed doorheen gekomen... Dat verward zijn na de narcose noemen ze een delier... Ik heb daar in mijn werk vaak mee te maken, en ik wil je niet ontmoedigen, maar het kan nog wel even duren voordat ze weer de oude is... Narcose is gemeen spul, en het duurt vaak langer dan je denkt voordat het weer uit je lichaam is. Sterkte met je oma, en veel geluk in je huwelijk!