Ik ben echt heel erg anti abortus en kan me er (voor mezelf)helemaal niets bij voorstellen, geef het kindje dan aan iemand die het liefdevol zal opvoeden!! Maar daar heb je nu niets meer aan. Ik hoop dat je het voor jezelf een plekje kan geven, gedane zaken nemen geen keer. Ik zou het fijn voor je vinden als je deze nare periode achter je kan laten en kan genieten van je man en kindje.
nee hoor Ik dacht dat je altijd een gesprek hebt van te voren en dat je dan een aantal dagen 'bedenk tijd' krijgt?? Goed kan het ook mis hebben! Wist dan niemand dat je zwanger was?? Had je geen vrienden of familie waarmee je kon praten? De gyn in het zkh of je huisarts?? Ik heb geen woorden voor dit verhaal...Vind het verschrikkelijk om te lezen...Met 17 weken gewoon tjee kan me er weinig bij voorstellen...
@bosi333 & nikki88 Dit vind ik nogal een uitspraak zeg! Dat je dat denkt, prima! Maar hoe durf je dat hier eigenlijk neer te zetten? Dat vraag ik me echt af..
hier nog 1 hoor! het is natuurlijk al een tijdje geleden dat iemand een onzinverhaal hier op zp vertelde! kan dus wel weer een keer.
ik vraag me ondertussen ook wel af of het waar is.. en aan de andere kant heb ik sterk het idee dat (wanneer het waar is) dit iemand is die al langer lid is van zwpa en hier speciaal een nieuwe account voor aangemaakt heeft.. waarom zou ze het anders hier plaatsen? google, google google.. ha, zwangerschapspagina.nl, klinkt goed! Laat ik het daar maar neerzetten.. i dont think so.
omdat er al verschrikkelijke verhalen op zwpagina voorbij zijn gekomen die achteraf niet waar bleken te zijn.
Ik geloof het ook niet helemaal. Met 17 weken zomaar een abortus zonder gesprek met psycholoog terwijl de afspraak door iemand anders is gemaakt?? Lijkt me niet helemaal de manier waarop dat gaat. En anders, tja, gebeurt is gebeurt, maar persoonlijk snap ik er helemaal niks van dat je je door iemand zo ver laat krijgen. Maar goed, heb de situatie ook nooit meegemaakt gelukkig.
O geen punt hoor. Dat durf ik gewoon. Net als ik ook gewoon mijn oprechte excuses aanbied als het niet zo is.
Omdat het niet te begrijpen valt, is het dan gelijk een onzinverhaal?! Please...kom dan eerst met (harde) bewijzen.
Ze zegt toch niet dat ze onzin schrijft (gaat weer lekker offtopic) ze zegt dat ze het niet HELEMAAL gelooft..
Ik heb ook zo m'n twijfels. Sowieso vind ik het zeer vreemd dat iemand speciaal een account aanmaakt om juist op een zwangerschapsforum zo'n confronterend bericht te plaatsen. Als je niet al op dit forum zat, hoe kom je er dan bij om juist een zwangerschapsforum uit te kiezen? Ik zou bv gelijk aan een abortusforum denken. Ook was ze zich er al van bewust dat het nogal eens verkeerd zou kunnen vallen, aangezien hiervoor al een topic was gestart met de vraag of het wel verstandig is om dit bericht te posten. En dan in de lounge?? Tja, dat alles zorgt nu eenmaal voor vraagtekens. Ik vermoed iig dat het om iemand gaat die hier al een account had, en speciaal hiervoor een apart account aan heeft gemaakt. Daardoor kan het verhaal nog wel echt zijn, en is het juist om de reden dat ze hier al tijden komt dat ze het verhaal hier kwijt wil. Maar vind het ook vreemd iig... Verder excuses voor m'n twijfel hier, ik wil de twijfels echter hardop uiten, dat is niet om Marije af te vallen, maar juist omdat het een openbaar forum is en ik hier openlijk over wil kunnen nadenken met wellicht reacties van mensen die het tegendeel vinden.
Ow...welke deel is dan WEL geloofwaardig? En eh...gedane zaken nemen geen keer. Deze vrouw zegt er heel veel spijt van te hebben. Ze heeft er (hopelijk) een lering uit getrokken.