Mijn verhaal 1 (voor degenen die het niet wensen te lezen; onderwerp = abortus)

Discussie in 'De lounge' gestart door marije1978, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    juist, jij slaat de spijker op de kop!

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Dat van de popcorn en bitterballen is gewoon een geintje...omdat we dan het idee hebben dat er een rel komt ;).
    Zo maak je het weer wat luchtiger ;).

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou ga allen lekker verder met rellen. wel of geen respect, wel of niet geloven.

ts iig veel sterkte met de verwerking nogmaals.

mocht het niet waar zijn. ook goed. ik ben weg hier. bah altijd hetzelfde

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja maar bij sommige dringt dat dus niet door;)

5. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48

oh ja, dus dat geeft je een reden om zo kinderachtig te doen? "iemand popcorn" bla bla bla grow up!!!

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik snap je bedoeling, ik denk alleen dat die luchtigheid niet op z'n plaats is.
    Het helpt sowieso niet tegen rellen, en verder is dit naar mijn idee een bloedserieus topic en dan vallen dat soort opmerkingen op een nare manier uit de toon.

7. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    sommige mensen zijn echt raaarrr..dit topic mag wat mij betrefd gesloten worden
    dat popcorn gedoe slaat nergens op maak een topic over popcorn en bitterballen
    nier hier ..

en ik weet niet of dit echt verhaal is of niet ..maar stel dat het wel echt is? en dan komt 1 debiel met popcorn? hoe gaat de ts voelen dan?

8. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48

is ook een erg luchtig topic ja...;)

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee jij geeft lekker op ene respectvolle volwassen manier je mening. ( en ja die heb ik gelezen)

10. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

meiden even off topic want heb mijn mening al ergens op blz 5 gegeven maar hoe zijn ze er dan achter gekomen dat het verhaal nep was van diegene op ZP??? als ze daar op een bepaalde manier achter gekomen zijn dan kunnen ze dat hier toch ook????

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.450
    36.355
    113
    Hoe de ts zich gaat voelen? Like I care. Ze heeft haar kind vermoord omdat haar man het niet wilde.. Tja sorry hoor en dan een beetje respect krijgen hier. Zieke geesten.

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik weet niet helemaal wat ik ervan moet denken..
    Normaal gesproken is het idd zo (naar wat ik weet ) dat je eerst een gesprek krijgt en dan minimaal 24 uur (maar vaak is het toch een aantal dagen ? ) bedenktijd krijgt en dan vervolgens pas de ingreep kan laten doen...
    En dat kan ik niet terug vinden in je verhaal.....

Als het waar is dan wens ik je veel sterkte met de verwerking kan me voorstellen dat het niet makkelijk is!

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

eh debiel@ je zit zeker met jezelf in de war?:x over een debiel gesproken;)

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    En dit bericht getuigd wel van volwassenheid?;)

15. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    plurk... plurk op zou ik zeggen dat ging namelijk wel over dit onderwerp....

16. Dani11

Dani11 Niet meer actief

ik wil ook terugkomen op mijn reactie...
    toch blijf ik erbij je had bij die vent weg kunnen gaan of hulp kunnen zoeken, je laat niet zomaar een kindje van 17 wkn weghalen, ik vind het walgelijk hoe erg je ook gemanipuleerd wordt, hier heb ik geen enkel begrip voor......sorry.

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Diegene die respect getoont hebben hebben dat ook zeer zeker niet gedaan om het feit dat TS abortus gepleegd heeft.

Zeer waarschijnlijk hoe TS er achteraf over denkt en probeert te verwerken. Een plekje te geven en door te gaan met haar leven.

*Ik kan inzien dat sommige het topic nep kunnen vinden. Het zou ook kunnen dat sommige stukjes achterwegen gelaten onbewust omdat het op dat moment even niet in haar op komt. Mede hierom ga ik er maar gewoon even vanuit dat het verhaal waar is.*

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

lovely@ laat maar. sommige zijn er gewoon op uit hier. zullen wij toch moeten weten eigenlijk. stel relnichten hier.

19. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve marije,

Jeetje, wat een verhaal! Wat heb jij een hoop mee moeten maken. Vreselijk dat die vent je zo onder druk heeft gezet dat je alles bent gaan geloven! Het is zo jammer dat er niemand was om je te vertellen dat je het best alleen had gekunt! Wat vreselijk!

Ik moet wel zeggen dat ik het erg vreemd vind dat je bij 17 weken zo gemakkelijk abortus kunt laten plegen. Daar zouden toch regeltjes voor moeten zijn?

Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies en ik hoop dat het er over praten mee werkt aan de verwerking

(Ik heb niet alle reacties gelezen)

20. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48

ja...

Deel Deze Pagina