Nu heb je inderdaad je mening vertelt over de abortus maar hoe denk je dan over wat zij heeft moeten meemaken met die achterlijke vent van haar?
sommige hier vinden het gewoon heerlijk om andere mensen een steek onder water te geven, het zijn ook telkens weer dezelfde...het lijkt wel of ze dit soort verhalen opzoeken. bah wordt er niet goed van!
Even een tip: Laten we diegenen waarvan je de reactie niet op prijs stelt NEGEREN! Dan wordt het ook geen vervelende discussie en is de lol er gauw vanaf
@ LoveyDK Ik vind dat je mag zeggen en denken wat je wilt, laat ik dat voorop stellen. Ik wil en hoeft je medelijden niet. Dat verwachtte ik allerminst toen ik mijn verhaal postte. Daarvoor deed ik het niet. Ik neem volledig de verantwoording op me, dus dat vraagt al niet om medelijden. Zielig hoeft ik ook niet gevonden te worden. Ik vind mezelf niet eens zielig, laat staan dat een ander dat zou moeten vinden. Groetjes Marije
Ik heb het verhaal niet eens gelezen omdat mn nekharen bij de titel al overeind staan.... maar dat je je afschuw niet mag uitspreken was vooraf wel al bekend, zo gaat het altijd...je mag alleen maar ja en amen knikken of dr wordt gezegd niet lezen...bullshit want als je zoiets plaats moet je ook de negatieve kritiek kunnen incasseren. Maar ben waarschijnlijk 1 van de weinge die het met je eens is of in ieder geval durft toe te geven dat ik het met je eens ben.
@ pcootje Zou je niet voor mij willen spreken aub! Ik kan heel goed de negatieve kritiek incasseren zoals je kan lezen.En had deze ook geheel voorzien. Dank je! Marije
natuurlijk mag je je mening geven maar een beetje respectvoller mag wel he dame??:x ze heeft gisteren als ENIGE netjes toestemming gevraagd terwijl dat niet eens nodig is om het te mogen plaatsen.... ze verteld er duidelijk bij dat het over abortus gaat als jij dat zo vreselijk vind sla je dat topic gewoon OVER en ga je hier niet als een achterlijke tekeer dit zijn nou reacties waarom niemand meer eerlijk durft te zijn hier op t forum
Uiteraard vind ik die vent ronduit gestoord!! Rn meiden kom op zeg, ik vertel gewoon op een nette manier wat ik ervan vind! En wat ik walgelijk vind? Dat abortus op die termijn op een kerngezond kind mogelijk is & dat mensen het blijkbaar Nog uitvoeren ook...
ook ik voel het zo, ze vraagt hier toch niet om ze geeft zelf al aan dat ze helemaal geen medelijden hoeft, snap gewoon niet waarom sommige mensen het toch lezen als ze het verafschuwen...
ts@ heel veel sterkte met de verwerking. sluit me verder aan bij de meerdere en verder"wat zitten er hier toch een stel relnichten zeg! gatverdamme. gewoon weer iemand willen kwetsten. op zijn hart trappen etc etc. leuk he??? zoek een leven zeg. tsssss :x
Nonnie er staat dat het over abortus gaat! Ik ben in principe niet tegen abortus als daar goede redenen voor zijn op een acceptabele termijn! Wist ik veel dat het hier om Een kind van 17 weken gaat!
Dat zoiets in Ned. legaal is ben ik met je eens vind dit ook niet kunnen maar de reactie van jou vind ik hier in dit opzich ook niet kunnen. Als je echt je gevoel in een ander kan plaatsen (hoe erg dit ook is) zou je ook iets anders gereageerd kunnen hebben. Tuurlijk hoef je het er niet mee eens te zijn ieder zijn mening was alleen van jou iets begrijpelijker geweest als je verhaal iets ander overkwam