Hoi allemaal, Zoals de titel al zegt, misschien toch maar een zwangerschapstest doen... vorige week ongi geworden. Van te voren niet echt klachten gehad wat ik normaal wel heb. Temperatuur ook gedaald. Maar blijf nu moe en smorgens ook niet altijd al te fit duizelig en met vlagen een misselijk gevoel. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? En wat raden jullie mij aan?
Als je ongesteld was zou ik er vanuit gaan dat het klopt. Anders kan je wel blijven testen en dus helemaal niet meer op je lichaam vertrouwen. Kan je niet gewoon iets onder de leden hebben? Hier is iedereen vorige week flink ziek geweest met buikgriep. Was ook iedereen flink misselijk en niet fIt. Maar goed, als je echt een test wil doen dan zou ik gewoon een goedkope 2v5 van de kruidvat halen. Weet je het meteen en hoef je er niet over na te blijven denken. Ga er dan wel vanuit dat hij negatief is zodat je niet teleurgesteld wordt
Ik zou er ook vanuit gaan dat je gewoon ongesteld bent geworden en nu iets onder de leden hebt, maar als het je gerust stelt, kun je natuurlijk gewoon een test doen, dan weet je het echt zeker. Succes!
Je test zou dan nu wel onmiskenbaar moeten knallen als het vorige week geen echte ongesteldheid was. Zeer lichte streepjes kunnen op een naderende eisprong reageren. Daar zijn de Kruidvattesten erg goed in.