Mijn verhaal die ik hier echt kwijt moet. Dames die in het zelfde schuitje zitten ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tiy, 3 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    #41 Kangerootje, 25 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2017
    Wat naar voor je joh... Ik hoop dat je via dit forum inderdaad laat weten hoe het afgelopen is de 29e.
    Hoop voor je dat het meevalt en je snel doorverwezen word...

Wat het ontharen betreft, ik zou persoonlijk niet voor IPL kiezen, dat is nooit definitief. IPL moet je om de zoveel maanden blijven doen om het effect te behouden.

Als je graag van je haartjes afwilt, zou ik kiezen voor een professionele laserbehandeling.
    Laseren is anders dan IPL, laser is wél definitief.
    Wel erg duur, je zult er dan mogelijk voor moeten sparen...

Als je na het scheren/harsen puistjes krijgt; dat heb ik ook.
    Ik heb mijn bovenbenen echt verpest door het te laten harsen...
    Kreeg allemaal ingegroeide haartjes/puistjes, en nu littekentjes. Ze trekken na verloop van tijd wel weg.
    Wat ze je ook vertellen; door harsen krijg je de meeste ingegroeide haartjes!! Nooit doen!
    De haartjes worden door het harsen zachter, en kunnen hierdoor niet meer goed door de huid heen prikken als ze groeien. Vervolgens groeien ze met een boogje terug in de huid, met als gevolg een lelijk zwart puntje of ontstoken puistje...
    Ik ben er nu mee gestopt, mijn benen zien er beter uit dan ooit.
    Ik scheer gewoon, heb zelf zon IPL apparaat om af en toe bij te houden. Helpt wel echt, maar net wat ik zeg, je zult het moeten blijven doen. Bij laseren is dat anders.

De enige oplossing is scheren.
    Scheer alleen met een vlijmscherp mesje, niet met een bot mesje of wegwerpmesje.
    Scheer met de haargroeirichting mee, in plaats van er tegenin.
    Ook al voelt het dan niet helemaal glad, je ziet de haartjes niet meer.
    Scheer één keer, niet meerdere keren met het mesje over je huid heengaan.
    Het punt is, dat de haartjes op deze manier niet door de huid heen hoeven prikken om te groeien, waardoor ze niet weer ingroeien.
    En na het scheren; huid goed schoonmaken met stromend water, vervolgens stevig scrubben en met een schone handdoek drogen.
    Hiermee voorkom je bacteriën op de huid, hier krijg je ook puistjes van.
    Sterkte meid!

2. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Vandaag is het dan eindelijk zo ver.. dagen leken weken en weken leken maanden. Maar we zijn er hoor..

3. jomay

jomay Bekend lid

5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    Hoi,
    Heb je verhaal gelezen en wil je even sterkte wensen! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt, je geholpen wordt met je klachten en verder kan met je kinderwens!
    Wilde ook nog even reageren op je ontharingsvraag. Laser is inderdaad definitiever dan IPL, maar mocht je toch verder willen met IPL, er zit een kliniek in amsterdam, just wellness, die dit voor best voordelige prijzen biedt, helemaal als ze een aanbieding hebben. Ik heb nu een deal voor ik geloof 129 euro hele benen onbeperkt ipl (dus voor zo vaak als het nodig is). Standaard prijs is iets duurder maar ze hebben elke paar maanden wel een actie. O en zie nu dat ze nog een paar dagen een actie hebben hele benen voor 99 euro onbeperkt. (nee, heb geen aandelen;)). Beautysalon Amsterdam Centrum, Jordaan.
    Oja als je zwanger bent mag IPL niet trouwens, maar dat vind je dan vast niet erg...
    Succes!

4. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    En???
    Nog nieuws???

Deel Deze Pagina