Hoi meiden, Ik ben benieuwd of er meiden zijn die dit ook hebben gehad.. Vanochtend werd ik wakker met bloedverlies (slierten en bloed) en heb de VK gebeld. Die heeft een echo gehad en de baby deed het goed.. Toch door naar het ziekenhuis en daar ook een aantal echos gehad en nu blijkt toch dat het waarschijnlijk mijn placenta is die voor mijn baarmoedermond ligt.. Naar huis gestuurd met bedrust... Hier lig ik dan.. Super druk op mijn werk en voel me zo rot.. Maar nu is het avond en bloedverlies houd nog steeds aan.. Maandag moet ik terug komen maar heb mezelf wel voorgenomen als het bloeden morgen niet is opgehouden dat ik ga bellen.. Ben benieuwd naar jullie ervaringen en reacties.. Zijn jullie verder in de zwangerschap nog wel gaan werken??
Ik had met 15 weken en 23 weken bloedingen. Na de 23 weken nauwelijks nog gewerkt. Heb een gezond kindje gekregen twee weken geleden. Ze konden geen oorzaak van de bloedingen vinden tijdens mijn zwangerschap. Bij de geboorte bleek dat ze twee placenta's had!
He jeetje, dat is wel schrikken zeg. Ik zou doen wat mijn gevoel mij ingaf, ben jij ongerust, al is het vannacht, ga je gewoon direct bellen!! Gaat om je kindje en ik denk altijd maar dat het moederinstinct het vaak bij het juiste eind heeft. Hoop voor je dat het bloeden nu minder is, of liever over. Sterkte, enne, je werk, daar redden ze het echt wel zonder je!
Hey meid, Nou hier iemand die precies weet wat je doormaakt ik lig aanstaande zondag al 8 weken vanaf 21 weken en ben nu dus 29 weken zwanger en nog een peuter van 2 jaar. maar indd neem echt je rust ik heb vanaf 22 weken geen bloed meer verloren echt door de rust. en denk maar zo het is niet eeuwig duurt geen jaren en je krijgt er iets heeeel erg moois voor terug. Dus zet hem op meid. Groetjes
Bedankt voor de reacties!!!!!!!! En zeker ook prettig om iemand te horen die hetzelfde meemaakt.. Ik ga gewoon voor een voldragen zwangerschap dus zal echt rust nemen...
ik heb het gehad met 30 weken, moets in zkh blijven tot het bloeden was gestopt. Dit duurde een week.. daarna ook zo veel mogelijk rust moeten houden.. dit was bij mijn 1e kindje.. Bij een 2e lijkt het me idd een stuk zwaarder! sterkte!
Nou het bloeden is nu bij mij al een stuk minder gelukkig... Toch wel spannend hoor... Maar even rustig aan doen, ga er maar van uit dat het minder is geworden doordat ik rust heb genomen..
Hoiii, vandaag teruggeweest naar de gynaecoloog (andere als van de week), die luisterde naar het hartje en vroeg of ik nog bloedverlies had... alles goed dus mocht ik 8 december weer terug komen. Advies: gewoon beetje rustig aan doen en niet vrijen... Ik snap dit echt niet hoor... Ene week maken ze je helemaal gek..Deze week doen ze alsof het de normaalste zaak van de wereld is... pff