Innesteling vandaag, kan je dat voelen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miranda77, May 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miranda77

Miranda77 Actief lid

May 4, 2006
    147
    0
    0
    begeleidster verst. gehandicapten
    Friesland
    Goedemorgen allemaal!

Volgens de calculator zou vandaag mijn innesteldag zijn mits ik goed geklust heb. (Wat ik overigend wel denk)
    Zijn er dames die nu zwanger zijn en het gevoeld hebben?

Ben nl. met een vreemd gevoel in mijn buik wakker geworden om 5.30, voelt niet als een aankomende ongi, ben al naar de wc geweest maar niks bijzonders ontdekt.
    Het zeurt een beetje zeg maar...

Liefs Miranda

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Miranda,

de datum hier op de site is een indicatie.. tussen de 5 en 10 dagen nesteld een eitje zich.. ik zou me op vandaag niet zo vast pinnen..

groetjes

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Je kunt het wel voelen. Sommige vrouwen kunnen er zelfs ernorme buikpijn van hebben, volgens mijn HA.

4. stina

stina Lid

May 30, 2006
    51
    0
    0
    Taxichauffeuse
    hei en boeicop
    hallo miranda

Ik had volgens het bereken programma gisteren mijn ei sprong en ik denk dat ik hem ook gevoelt heb gisteren avond had ik ontzettende buikpijn dus ik hoop dat het nu eindelijk eens raak mag zijn

ps onze nod vallen op de zelfde dag kunnen we beide duimen voor elkaar :)

groetjes christina

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    4,389
    0
    0
    Hoi Miranda,

Ik heb denk ik wel de innstesteling gevoeld, maar niet precies op de dag dat mijn banner dit aangaf, ik voelde steken in mijn buik en soms werd het zelfs zo erg dat ik er misselijk van werd...en nou ja je ziet het eindresultaat, natuurlijk weet ik zelf ook niet zeker dat het de innesteling was maar ik denk het wel.
    Succes met wachten meid!

Liefs, misspuma

6. Miranda77

Miranda77 Actief lid

May 4, 2006
    147
    0
    0
    begeleidster verst. gehandicapten
    Friesland
    Hoi miss puma,

Ik heb vanaf gisteren een zeurderig gevoel in mijn buik, krampen die bleven gisteravond en vanochtend ook wakker geworden met buikpijn en misselijk daarbij.
    Wil nog niet teveel ermee bezig zijn dat ik missschien zwanger ben maar onbewust doe je dat toch he?
    Ik zal toch ff moeten wachten heb 8 juni pas mijn NOD.

Ben nog aan het twijfelen over aankomend weekend, dan gaan we een weekend naar een camping en hoop niet dat mijn ongi eraan komt.
    T is tenslotte nog maar de 2e ronde dus kan best dat mijn cyclus nu korter is dan de vorige (33)

Whaaaaaaaaaaaa! Ik word gek!
    Maar jij natuurlijk gefeliciteerd met het kleine wonder!
    Voel je je goed?

Liefs Miranda

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    4,389
    0
    0
    Hoi Miranda,

Natuurlijk wil je je eigen er niet te veel op richten, maar onbewust doe je dat toch.
    Het blijft jammer genoeg toch afwachten meid, en over die 2e ronde dat wil niks zeggen, bij mij was het ook de 2e ronde raak...!
    Ik duim voor je hoor, succes met wachten meid!

En met mij gaat alles prima hoor, voel me goed nergens last van eigenlijk, vannacht was ons kereltje flink aan het trappelen daarbinnen.

Liefs, misspuma

8. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik had me net toch krampen... tjonge dat deed pijn...\
    het voelde of ik ongesteld zou worden...
    maar dat zou ook wer een innesteling geweest kunnen zijn of niet?
    Tjonge het maakt me wel benieuwd.....
    dit is pas de eerste ronde, dus ik ga er niet vanuit...........

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik denk eerder eisprong.. het is echt te vroeg voor innesteling Anniek.

Groetjes

10. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    uhmmm ik dat dat eisprong juist een "ploep was ....
    zoiets geks heb ik op de juiste dag gevoelt toen ook de banenr het zei...

en iemand had voor mij uitgerekend wanneer innesteling zou kunnen zijn en dat zou dan rond 2 juni zijn.... das over twee dagen....
    wanneer is die volgens jou dan? hihi
    nu is de "kramp" weer zo goed als weg....

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    tussen de 5 en 10 dagen na je ei.. je eventuele bevruchte ei doet er namelijk dagen over om in je baarmoeder te komen.. die datum hier is echt een indicatie.. dag 5 dus.

Enne een ploep? nou in 10 maanden heb ik veel gevoeld maar een ploep nog nooit.. je kan je eitje niet echt voelen ploepen.. tis zo klein.. ovulatie pijn duurt van een paar minuten tot net zo als bij mij een paar dagen.. de druk op je eierstok voel je.

12. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ook duurt een innesteling meerdere dagen en niet heel eventjes..

13. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi nou dan weet ik ook nietw at ik voelde! hahah :)
    ik denk dat ik niet moet zeuer... moet misschien dadelijk gewoon poepe! ;)
    hihi bedankt voor je snelle antwoorde meis! das echt fijn!!!!

14. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahah dat zou ook nog kunnen..
    je moet je lijf nog even leren kennen zo na het stoppen.. dan kan je je vanalles gaan afvragen, maar je moet ook reeel blijven toch?
    Wie weet duurt je cyclus wel veel langer dan 28 dagen... heb eigenlijk pas 2 keer in 10 rondes mijn ei op dag 14 gehad.

groetjes

15. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik hb nu geen "plakkerige" afscheiding gehad... hahaha dat was wel op de dag dat de banner dat aangaf {1 dag van te voren al}! hihi dus ik denk dat toen die eisprong wel geweest is.....
    maar wat dit niet dan is geen idee! hahahaha

16. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    Vruchtbare afscheiding is ook niet plakkerig maar juist glibberig. Het ziet er uit als rauw eiwit en je kunt er draden van trekken. Op deze site kun je er eea over lezen. http://www.stilverlangen.com/manvrouw/s ... neming.php

Eerst krijg je dus plakkerige afscheiding die later wat crèmiger kan worden en later dus een soort rauw eiwit rond je eisprong. Ik denk dus dat Natasja gelijk heeft en dat die krampen je eisprong zijn geweest. Ik voel 'm niet altijd maar als ik mijn eisprong voel is dat echt een soort kramp en steken rechts of links in mijn baarmoeder.
    Ik hoop dat je dus goed geklust hebt de afgelopen dagen ;) Oja en je NOD is dan zo'n 14 dagen na je ei dus nog 2 weekjes geduld denk ik. Succes ermee.

17. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik wacht gewoon af....
    Maar die link wat je me gaf, die afscheiding bedoelde ik eerlijk gezegd met plakkerig...
    Het was idd net als rauw eiwit.......
    De krampen zijn eigenlijk over... dus ik denk dat het met geen van beide iets te maken had maar ik wacht af....

bedankt meiden!

18. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    nu de krampen over zijn (ik denk trouwens ook dat het je eisprong is geweest, innesteling zou echt veel te vroeg zijn, maar goed niks is zeker in het leven....) merk je snel genoeg of je 11 of 13-14 juni je :evil: ben je na de 14e nog niet ongesteld dan zou ik als ik jou was gaan testen...meestal is je eisprong gemiddeld tussen de 11 en 16 dgn voor je nieuwe cyclus, je bent nog niet zo heel lang geleden gestopt met de pil dus is je nod dit keer ook iets later...

succes in ieder geval

Share This Page