Ik heb vorige week een echo gehad, daar was alleen een dooierzak op te zien verder geen vruchtje ofzo. Mag vrijdag terug komen voor en vervolg echo om te kijken of het wat gegroeid is allemaal en of er dan wel een vruchtje met hartslag te zien is. Nu heb ik sinds de echo vorige week al 3x licht bloedverlies gehad. Het varrieerd tussen 1 a 2 eetlepels per keer. De verloskundige heeft mij tijdens de echo erop gewezen dat als ik bloedverlies zou krijgen om te bellen zodat ze kunnen kijken of ze de echo kunnen vervroegen bijvoorbeeld. Ik twijfel serieus om te bellen. Want ik versta onder bloedverlies echt heel veel bloed dat niet stopt (zoals een menstruatie bijv) en niet bloedverlies dat ongeveer om de dag even terug komt. Is het alsnog verstandig om te bellen? Wil niet dat ik op dit termijn (6 weken?) al als een zeurder overkomen namelijk.
Gewoon bellen! Je bent niet de enige die met zo een vraag belt. En de verloskundige heeft het ook nog eens gezegd dat je moest bellen bij bloedverlies. Dus zeker doen! Ik heb een paar weken geleden ook gebeld met bloedverlies, en dat was minder dan een eetlepel, eerder een klein theelepeltje. Maar toch vonden ze het niet gek dat ik belde. Moet de eerste verloskundige nog tegenkomen die daar bot op zou reageren. Dus, gewoon bellen.....
Goed dat je bent geweest! Ik heb ook continue bloed verlies de eerste twee keer heb ik ook gewoon gebeld en de echo's gaven mij gerustelling nu nog steeds elke keer bloedverlies maar kan het dit keer wel volhouden tot mijn volgende echo afspraak.