mijn verhaal (hydrops foetalis)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mandarijn, 4 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Heel veel sterkte :cry:
    Hier zijn geen woorden voor...

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Mandarijntje, ik kan moeilijk onder woorden brengen hoe rot ik dit voor jullie vind.
    Heel veel sterkte toegewenst de komende dagen, voor jou en je partner. Dikke kus en knuffel.

Marlies

3. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Lieve Mandarijntje.
    Heel veel sterkte vandaag en voor de moeilijke periode die daarna zal volgen. Ik denk aan jullie en wens jullie alle kracht en sterkte toe.
    Veel liefs Cindy

4. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Vreselijk :( Heel veel sterkte toegewenst!

5. Framboosje

Framboosje Actief lid

17 okt 2005
    259
    0
    0
    Hoi Mandarijntje,

Ik heb vandaag de hele dag aan jullie gedacht.
    Ik moest vandaag zelf opgenomen worden voor een curretage maar wat ik meemaak is niks vergeleken met jou.
    Ik hoop dat het vlot is verlopen meid!

6. linda83

linda83 Actief lid

Heel veel sterkte de komende tijd..

7. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    ik ben weer thuis, dank je wel allemaal voor de lieve berichten
    gisteren om 16.04 uur is ze "geboren", ja het is een meisje, helemaal compleet met teentjes en al, ongelofelijk
    we laten haar cremeren zodat we haar wel alsnog bij ons kunnen houden
    ik weet ook niet goed wat ik anders moet, dit voelt als beste optie
    in het ziekenhuis achter laten kon ik echt niet en in de tuin begraven ook niet en deze mogelijkheid is er, dus daarom hebben we hiervoor gekozen
    ze moet dan wel officieel geregistreerd worden en daarom heeft ze ook gewoon haar naam gekregen die we al hadden bedacht voor een meisje:
    Winneke
    ik heb een mandje voor haar gemaakt, met een klein "slaapzakje" en "warm dekentje", hiervan heb ik een foto gemaakt:

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wat vreselijk meid! Je hebt wel een heel mooi 'plaatsje' voor Winneke gemaakt zeg! Heel veel sterkte!

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Heb de tranen in mijn ogen... :cry:
    Heel mooie manier van afscheid nemen.
    Ik wens jullie enorm veel sterkte de komende tijd.
    Vaarwel Winneke, je wordt vast een mooie vlinder...

10. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Ik heb net ''bijna'' alles gelezen, en de tranen lopen over m'n wangen.
    Ooo meis heb er geen woorden voor, heeeeel veel sterkte de komende tijd ook voor je man/vriend :)

een dikke knuffel

jessica

11. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Heel veel sterkte!

12. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Mandarijn,

Ik wil jou ook heel veel sterkte wensen!

13. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Wat een mooi mandje heb je voor je dochter gemaakt. Pff wel moeilijk om het te lezen zonder een traantje te laten. Heel veel sterkte met dit verlies :cry:

14. Framboosje

Framboosje Actief lid

17 okt 2005
    259
    0
    0
    Hier ook traantjes.
    Ik ben blij voor je dat je haar een naam en een plaatsje kan geven en dat ze bij jullie kan blijven.
    Nogmaals heel veel sterkte.

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    pfff,ik weet niet wat ik moet zeggen...

Je hebt een heel mooi rustplaatsje gemaakt voor jullie meisje!

Ik wens jullie alle sterkte toe!

16. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik kon me er vandaag pas toe zetten om je topic helemaal te lezen... (had eerst alleen je openingspost gelezen, maar kon toen ff niet verder lezen)

Ben er helemaal stil van.. sprakeloos... :cry: ze biggelen over mn wangen.
    Winneke wordt een lief vlindertje.
    Ik heb respect voor jullie, want zoiets is een hele moeilijke keus om te maken. In jullie hart zal ze altijd blijven bestaan.
    Ze was jullie Winneke.
    Heel veel sterkte gewenst met dit verlies.

Dikke knuffel

17. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    nogmaals ontzettend bedankt voor jullie steun, ik begrijp hoe moeilijk het kan zijn om dit allemaal te lezen, het is niet niks
    wij zijn allebei kapot ervan, toch ben ik blij dat ik hiervoor heb gekozen en niet voor curettage, ze is nu "gewoon" geboren en zo klein als ze is, ze heeft alle vingers en teentjes, echt alles, ze is ons kleine Engeltje en blijft altijd bij ons
    ik voel me zo leeg, kan het niet beschrijven
    nu pas weet ik dat hydrops foetalis een symptoom is van allerlei verschillende afwijkingen, het is dus niet een oorzaak maar een gevolg van.
    het spijt me dat ik niet genoeg kan zeggen hoeveel dit pijn dit doet, ik heb geen woorden om mn verdriet uit te leggen, dat hoeft denk ik ook niet
    ik wil graag jullie allemaal het beste wensen en hoop dat alles voorspoedig mag gaan met jullie zwangerschap en kindje, ik wens het jullie allemaal zo graag. Voor mij stopt het even hier, en dat moet ook, ik heb tijd nodig om alles op een plaats te zetten in mn gevoel
    lief Framboosje een dikke knuffel voor jou, ik wens je heel veel sterkte en je mag je eigen verdriet nooit afzwakken, probeer het te verwerken, ook jij hebt verdriet om je kindje
    knuffel voor jullie allemaal en enorm bedankt voor de steun, ik kan jullie niet zeggen hoe goed mij dat heeft gedaan.

kus

18. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    :cry: :cry: :cry: :cry:

19. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Lieve Mandarijn en natuurlijk partner van Mandarijn,

Ik kan niet beschrijven hoe knap ik het van je vind dat je nog even reageert op dit topic, ik kan me voorstellen dat jullie nu met hele andere dingen bezig zijn, neem daar ook echt de tijd voor. En stop je verdriet niet weg, dat je geen woorden voor je verdriet hebt dat begrijpen we hier allemaal, dit valt niet te beschrijven.
    Lieve mandarijn ik wil je een dikke knuffel en kus geven en veel sterkte wensen. Ik hoop dat jullie dit verlies een plekje leren geven.

Liefs Marlies

20. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik lees al een poosje mee in dit verdrietig topic. Ik wil jullie dan ook veel sterkte wensen met het verlies van Winneke.
    Ik vind het een mooie gedachte/gebaar dat je een mooi mandje voor jullie dochter hebt gemaakt en op een waardige manier afscheid van haar kan nemen.

Nogmaals veel sterkte.

Deel Deze Pagina