popstar-reclame dwars door film... grrr

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door zonnetjes, 6 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    gister zaten wij de score te kijken, en ineens in een paar spannende momenten hoor je de stem van gerard joling die om een momentje vraagt en vervolgens in beeld komt door reclame te maken van popstars, na een paar seconden ging de film weer verder. dit gebeurde 2x, zo zwaar irritant!!

2. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Ik had dat dus ook gezien! Kon er met mijn hoofd niet bij. Vind het al uiterst irritant dat ze een film onderbreken voor 'Hart van Nederland', maar dit was echt 't toppunt. De film ging daarna weer vrolijk verder. Absurt.

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Daarom kijk ik nooit meer films op sbs zoo irritant is die zender alles onderbreken voor de meest onnozele dingen!

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik kijk niet zo heel vaak naar sbs, maar dit is wel echt heel irritant. Wat ik ook altijd zo vervelend vind is dat je dan boven in beeld reclame krijgt voor een programma. Gelijk je halve beeldscherm weg.

En RTL5 is ook zo verschrikkelijk, die doen gewoon om de 20min reclame.

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Tja maar als er nu echt een leuke film op is.... ;)

6. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Ik kijk geen films meer op rtl5,sbs6 en andere gare zenders,dan ga ik ze wel gewoon in de bieb huren,kost 1,50.

7. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Wat ik ook echt enorm irritant vind, is die zonnebril over het gehele beeld heen. Is bij Veronica volgens mij.

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja is erg irritante vorm van reclame tegenwoordig!

9. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ze hebben ook een tijdje gehad deden ze om de tien minuten ofzo een minuut reclame dat was ook zo irritant.
    Nu deze weer die is ook irritant

10. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Ja! Die reclame van zogenaamd 1 min, maar die eigenlijk 3 minuten duurde, iedere 10 minuten, daar was ook een topic over.
    Daarin stond een email adres van SBS, en toen hebben heel veel mensen ge-emailed om te klagen
    De dag erna stond een berichtje in de krant dat de "proef" van SBS uit had gewezen dat de tv-kijker het toch niet zo leuk vond, en dat ze het toch maar niet gingen doen.
    Nee wat verwacht je dan? Dat de tv-kijker erom zit te springen dat er om de 10 min. reclame komt tijdens die superspannende film / tv serie of dat de serie of film ineens verstoord wordt door een reclame die het hele beeld vult? Hmmm...
    :S

11. o my god! dat was zoooo irritant!

12. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb sbs6 verbannen, echt de irritantste zender van dit moment!

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Tja ik kijk bijna nooit meer films op tv omdat reclame sowieso irritant vindt. Zit je net lekker in een film komt er weer reclame...;)

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Helemaal mee eens!!

15. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    mijn vriend zei al: moet je een mail sturen naar sbs dat we dankzij die leuke reclame nou toch hebben besloten om popstars maar NIET te gaan kijken...:p

nee gekheid, prima dat ze er reclame voor maken. maar dwars door een film, daar wekken ze heel veel irritatie mee op.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    #16 BuffySummers, 6 aug 2009
    Laatst bewerkt: 6 aug 2009
    FF offtopic ik heb zeker een hekel gekregen aan sbs omdat ik me afprobeerde te melden van hun nieuwsbrief maar dat kon eerst niet op die site waar je naar toe gestuurd werd in die mail.
    Ik heb echt weken lang mega veel mailtjes gestuurd dat ik geen mail meer wilde ontvangen en telkens zeiden ze dat ik van de lijst was maar nog niet dus.
    Toen was er een tijdje niets en toen weer wel gek werd ik ervan. En je normaal af melden ervoor kon niet,later wel toen hadden ze dat veranderd.:x

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind SBS6 echt zo'n campingzender!

Domino D day journaal
    Popstars Journaal
    Uri Geller journaal

Flikker toch op zeg...

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hihi, campingzender! Maar idd, en dan 's avonds Hart van Nederland... gaat het over gestolen tuinkabouters ofzo.. who's gives a * ... * ! Haha! Maar idd, reclame is superirritant, waar je ook naar kijkt, of je nu in een goeie serie of film zit.

19. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe

haha, die hebben we vanavond gezien. in een film met tom cruise, in eens een zonnebril. die herkende ik dus van hier...

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    vond m de eerste keer wel leuk die reclame voor popstars... Maarja vind gerard joling echt onwijs leuk haha.. maar de tweede keer wat minder haha...

Deel Deze Pagina