bahbah.. natuurlijk is dat OOK erg.. maar ik vind dat kinderen bij hun ouders in de buurt horen te wonen.. geen man is belangrijker voor mij.. dan de band van mijn kinderen met hun vader.. en ik zou ook nooit willen dat een man naar mij zou verhuizen.. 2 uur bij zijn kind vandaan. ik vind dat dat niet hoort !! en natuurlijk zijn die dingen die jij opnoemt ERGER! maar dat betekend niet dat het niet belangrijk is dat ouders in de buurt wonen!!
Wat een moeilijke situatie. Ik denk toch dat je echt duidelijk nog hier met je nieuwe vriend over moet praten. Maar het blijft lastig. Jeetje Moonymuppet.. dat is wel een beetje een gekke vergelijking.. Natuurlijk is dat erg, maar wat heeft dat met deze situatie te maken? In China werden baby meisjes bij het "vuilnis gezet" omdat je "niets" aan meisjes hebt omdat ze de familie naam niet Door kunnen geven. Is ook heel erg. Maar heeft toch niets hier mee te maken? Beetje gek.. Ik snap dat het vervelend is zo.. mijn vriend heeft ook een zoo en zou het niet accepteren als zijn moeder naar 2 uur verderop zou verhuizen.. Nu kan dit ook niet, zij hebben co - ouderschap e dan mag je niet meer dan 10 km van elkaar vandaan wonen.. mits je het daar beide mee eens bent geloof ik.. Maar heel veel succes met je keuze en je relatie!
Je kunt natuurlijk altijd nog voor een donor gaan. Dan is het toch jouw kindje, het broertje/zusje van je kinderen. Je vriend kan het accepteren of niet. Als hij zelf geen kinderen wilt, dan zou je het zo kunnen doen.
Waarom zou dat niet horen? Heeft niet iedereen het recht om gelukkig te worden? Ook na het verbreken van een relatie? Of ga je dan onderscheid maken tussen mensen die kinderen hebben uit een eerdere relatie en mensen zonder kinderen uit een eerdere relatie? Voor kinderen is het doorgaans juist beter dat beide ouders weer gelukkig kunnen zijn, met of zonder nieuwe relatie. Kinderen voelen het haarfijn aan als ouders niet lekker in hun vel zitten. Ik heb na de eerste heel hard geroepen 1x nooit meer, heb keihard geroepen toen we uit elkaar gingen ik wil echt geen kinderen van verschillende vaders. Maar een nieuwe relatie kan heel anders zijn, en ook in een nieuwe relatie kun je dingen opmerken die in je vorige relatie niet goed zaten. Mijn Vl en ik gaan ook voor kindjes van ons 2-en ook al heb ik al een kindje met mijn ex. Waarom zouden mensen die kinderen hebben uit een eerdere relatie niet hun liefde bezegeld mogen zien met een baby? Dat betekent dat alle bonus mama's die hier op het forum zitten ook hun kinderwens maar moeten weg stoppen? Want hun partner heeft immers al kinderen?
ik heb nergens gezegd dat ik het niet vind kunnen om meerdere kinderen van verschillende vaders te krijgen.. daar vind ik niets ergs aan... ik heb het over de afstand tussen ouders en hun kinderen. daar hoort gewoon geen 2 uur tussen te zitten.
Daar is niks verschrikkelijks aan. Als je op je 23 een kindje krijgt en je vriend verlaat je of nog erger mishandelt je en je gaat bij hem weg. Dan mag je nooit meer een kind nemen want dan heb je een ander kindje bij een andere man? We leven in 2014 niet 1987.
Inderdaad kim11 en je kan altijd nog in het midden gaan wonen. Heb je dat probleem ook gelijk weer opgelost. luister naar je gevoel. Praat er desnoods met een proffesional over. Wat als je ex ook geen 3de had gewild. Was je bij hèm weggegaan als jullie relatie verder goed was? Is het voor jou een dealbreaker? Het antwoord op die vragen is ook een antwoord of je verder gaat met deze man of niet.