Hoii Meid! Wat schrikken zeg op deze manier!.. Gelukkig is je HCG gestegen, en ik duim voor je dat je dinsdag een mooie echo hebt, met een vruchtje op de goede plaats! ( Zie dat je ook in helmond bent geweest, zelf daar ook al aantal ervaringen met verschillende gyn's ) Heel veel sterkte, en natuurlijk heeeel veel succes dinsdag! liefs Maris
Daantje ik ben heel blij voor je dat je HCG zo goed gestegen is! En goed dat je nu een fijne gyn hebt en die wel het onderscheid weet tussen het gele lichaam en een bbz. Wat een ongelooflijke eikel zeg! Dinsdag ga je vast en zeker een prachtig zwart stipje in je baarmoeder zien
Tjee wat een verhaal!kippenvel.. Hopen dat jullie kindje mooi blijft zitten! Ik duim en hoop met jullie mee!
Hoi dames, dankjewel voor jullie hele lieve berichtjes! doet me echt goed.. pff ik ben zo zenuwachtig! dadelijk om 16.15 naar de gynecoloog voor de echo.. ben echt BLOEDnerveus.. zit al de hele dag te ijsberen door de huiskamer.. kan ook echt geen afleiding vinden.. vanmorgen bloed geprikt voor mijn HCG waarden, hopelijk zijn die vandaag dus weer verdubbelt en moeten ze rond/boven de 1700 zitten.. dus nu kunnen ze zien waar het vruchtje zit, omdat dat pas kan bij een HCG boven de 1000. dus ik HOOOOOOP zo dat het vruchtje in mijn baarmoeder zit, anders zal ik straks denk ik weeer geopereerd worden.. ik laat zo snel mogelijk iets weten dames liefs Daantje
spannend meid. ik hoop zooo voor je dat hij mooi in je baarmoeder zit. ik gaat heel hard duimen. heel veel succes straks liefs diane
daantje heel veel succes zo direct met de echo!ik zal voor je duimen dat er een mooi beebje in je buik zit.
Hoi meiden, JULLIE DUIMEN HEEFT GEHOLPEN ! ben net terug van de gyn en ben nu precies 5.0 weken zwanger en mijn hcg was 3991 en er was een vruchtzakje te zien IN MIJN BAARMOEDER ben zo blij! de gyn van de vorige keer durft me niet aan te kijken, en de gyn die ik nu heb geeft toe dat hij een ernstige fout heeft gemaakt, en dit nooit had mogen doen, en me vorige keer ook niet had mogen curreteren zonder verdoving/narcose blijf dus lekker bij haar als alles goed blijft gaan ben ik op 27 oktober uitgerekend, mijn verjaardag liefs Daantje
GEFELICITEERD! Ben heel blij voor je, echt super Geniet ervan! Ga je nog wat doen met die fout van de gyn of laat je het zo? Liefs
Daantje geweldig! Vroeg me gisteravond nog af hoe het met je was.... Het is je echt gegund meid na al die ellende. Geniet ervan!
Wat een goed nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd En curreteren zonder verdoving Moet deze man niet uit zijn functie worden gezet? Brrr.. dat zulke arsten nog bestaan. Ik zou denk ik een klacht indienen, want hij heeft wel erge fouten gemaakt.