Wow! Wat een goed nieuws zeg ! Gefeliciteerd! En nu lekker gaan genieten van je zwangerschap! Liefs, Suus
Hey Daantje, heb net even deze 5 pagina;s doorgelezen en wat onzettend fijn dat het goed is afgelopen. Het is dat ik nu op het wachtbankje zit anders had ik er even op geproost... Ach ja, ik doe het wel gewoon met mijn colaatje * PROOST *
Daantje meid, van harte! Vind het echt super voor je! Maar die gynaecoloog...wat een l*l zeg! Ga je er nog iets mee doen?Ik zou echt MEGA pissed of zijn op die vent, maar langs de andere kant kan ik het ook begrijpen als je het gewoon achter je wilt laten en gaan genieten...
heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes meiden, jullie zijn stuk voor stuk allemaal schatten ik denk wel dat ik een brief naar de commissie van het ziekenhuis stuur, omdat ik niet wil dat hij dit andere mensen ook aandoet, heb namelijk ook gehoord dat hij nog meerdere meiden heeft gecurreteerd zonder verdoving/narcose, etc. die man is gewoon niet capabel ook hoop ik hem nooooit tegen te komen als ik ooit moet bevallen. ik heb nou een nieuwe gyn die ook verloskundige is, maar hij is dus ook verloskundige, en hoop ik dus niet tegen te komen als de mijne geen dienst heeft, want dan schop ik hem hoogstpersoonlijk weg ik moest trouwens een nieuwe afspraak maken bij de gyn voor over 10 dagen, alleen mijn gyn was er toen niet. Toen zei de receptioniste '' dan moet ik u denk ik helaas bij een andere gyn plaatsen'' toen zei mijn vriend '' als het maar niet bij die bouwvakker is '' ik moest zo lachen haha allemaal heel erg bedankt voor het medeleven en de lieve berichtjes, doet me echt goed een dikke knuffel van mij
Hoi, Ik las je verhaal net. Komt me erg bekend voor! Alleen lag ik klaar voor de operatie en hebben ze er voor toch nog even een echo gemaakt. En m'n meisje zat toch wel in de baarmoeder. Als ik jou was zou ik het wel melden.. want het is een ontzettend domme fout. Geniet van je zwangerschap!
Daantje22, WAUW meid wat SUPER! Ik krijg gewoon tranen van ontroering nu ik lees dat je gewoon hartstikke zwanger bent en dat je kindje helemaal veilig in je buik zit. Dat is nog eens geweldig nieuws zeg! Ik wens je een hele fijne, zorgeloze zwangerschap en dat er alleen nog maar kundige en lieve gyns en verloskundigen bij je zwangerschap en de geboorte van het kleintje aanwezig zullen zijn. Alle 'bouwvakkers' van gyns....OPZOUTUH! liefs, Chipske