Hallo dames. Ik heb maandag een terug plaatsing gehad van mijn 2e ivf poging de eerste was gelukt hadden we een zwangerschap die 9 weken duurde toen stopte het hartje met kloppen. Nu kom ik net terug van mijn huisarts omdat ik even wou dat ze mijn urine na keken omdat ik er zon branderig gevoel heb , en dat word alleen maar erger .. ze zeiden me dat mijn urine helemaal schoon was maar het brand der wel .. heeft iemand dat ook al is gehad dat dit heel herkenbaar is .. want ik wil zo graag dat deze poging lukt . ik gebruik utrogestan vaginale capsules kan het misschien daar van zijn ... ik hoop dat hier vrouwen zijn die mij misschien toch beetje kunnen gerust stellen .. Lieve groetjes Sandra
Sandra, Een tijdje terug was er iemand op het forum die niet tegen utrogestan kon. Dus het kan idd wel van de utrogestan komen. Ik heb haar toen het advies gegeven om te vragen of ze ook lutinus kon gaan gebruiken. Zij heeft hier veel baat bij gehad. Misschien ook een tip voor jou. Lutinus werk hetzelfde als utrogestan. Het enige nadeel is dat het een duurder middel is. Als ik jou was, zou ik zeker even contact opnemen met je behandelend arts. En om blaasonsteking te voorkomen, veel drinken en cranberry capsules gebruiken. De apotheker weet wel welke je mag gebruiken.
Drie keer extra Pregnyl spuiten zou ook nog een optie kunnen zijn. Je spuit dan op dag 5,7 en 9 na de punctie 1500 IE. Dit heeft dezelfde functie als Utrogestan.
ik heb ook een branderig gevoel van de utrogestran, was de vorige keer en nu weer dus kan geen andere oorzaak bedenken dan die vieze bolletjes
Hallo dames . dankje ik ben nu wat gerustgestelde .. en gisteren was het branderig gevoel ineens weg ... groetjes. Sandra
Hoi Sandra, Wat heftig zeg dat het bij je vorige zwangerschap mis is gegaan. Hoe voel je je nu na de tp? Ik heb ook vorige week maandag een tp gehad van een cryo. Gelukkig nog niet ongi, maar ook nog geen positieve test.Fijn dat het branderige gevoel weg is. Konden ze zeggen hoe dat kwam? Succes met je laatste wachtdagen!
Ik twijfel veel .. ik voel wel dingen die anders zijn maar durf er niet van uit te gaan .. Vorige x was het zo we hadden een 8 weken echo gehad klopte het hartje heel mooi toen begon ik er net een beetje in te geloven en vertrouwen er in te krijgen en mochten we naar de verloskundige en daar werd een week later toen de mk ontdekt omdat het hartje niet meer klopte .. dus ben erg twijfel achtig en nog wel wat onzeker .. vandaag en gisteren weer wat las van branderig gevoel ... maar tis voor goed doel zit jij ook nog in je wachtdagen ? wens jou veel succes toe .. net als alle andere dames hier. groetjes
Sankyra, lijkt me enorm moeilijk. Denk dat wanneer het weer 'raak' is je pas een beetje gerustgsteld bent na de 12 weken. Heftig, vind je dapper! Hoop dat je snel een postieve test in je handen mag krijgen. Wanneer ga je testen? Ik ben net nadat ik mijn vorige bericht had geschreven ongsteld gworden. Nu alweer begonnen met spuiten, kort protocol, Icsi 2. Over drie weken weer de punctie waarschijnlijk, bah, niet wat ik vooraf gdacht had. Maar alles voor het goede doel! Hoop snel een positieve test van je te zien hier!
@maartje ... als het schimmelinfectie was had de arts er denk wel naar gekeken maar dat hebben ze niet gedaan ze zeggen echt dat het van die medicatie komt . . @Sandrabk, Jammer dat jou poging mislukt is .. hopelijk lukt deze poging wel. Punctie is idd niet het prettigste maar als er iets moois uit ontstaat weet je wel waar je het voor gedaan hebt .. dus mijn duimen gaan heel hard draaien voor jou, Ik ga echt dit x wachten met testen tot de 25e dan mag ik testen .. dus spannend allemaal . Idd denk ook eerst de 12 weken spannend en onzeker zullen zijn. maar we wachten af meer kunnen we als vrouw en man niet doen . wens jou veel succes,. Groetjes.