Geen hartje en dan...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Humtum, 25 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Vandaag 1e echo gehad (7-7,5 wk) maar helaas werd er geen hartje gevonden. Embryo is vermoedelijk met 5 weken al gestopt. Advies is om nu 1 week af te wachten om mijn lichaam zelf overgaat tot afstoting.
    Vind t echt vreselijk maar t helpt mij om te weten wat ik kan verwachten dus vandaar aan jullie de vraag:hoe was bij jullie t verloop vd miskraam?
    Begon t gelijk met heftig bloeden of niet? Zijn jullie wel gaan werken of expres thuisgebleven? Hoelang duurde t bloeden?

Natuurlijk weet ik dat iedere zwangerschap en dus ook iedere miskraam wel weer anders is maar wil graag beetje info.
    Heb morgen ook tel afspraak met verloskundige dus laat me ook nog wel proff. Voorlichten

2. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Allereerst veel sterkte!

Bij mij begon het met bruinverlies, na paar dagen bloedverlies, dan ook zeer veel bloedverlies en "mini-bevalling" gehad, nog een week ofzo blijven bloeden maar dat werd steeds minder.
    Ik ben van zodra ik echt bloedverlies had thuis gebleven en ik ben daar nog altijd blij om want dag nadien heeft de miskraam dus echt doorgezet. Als ik dat op mijn werk had moeten tegenkomen...
    Elk miskraam is anders, ik heb al gehoord van meiden bij wie het geen pijn deed en ze niet veel bloedverlies hadden.

Je mag het zeker niet onderschatten, fysiek en emotioneel.
    Als je beslist om thuis te blijven dan zou ik aanraden dat je iemand (je moeder of partner ofzo) kunt bellen die vlug bij jou kan zijn. Ik was namelijk heel slap op de dag van de miskraam en moest me echt van de zetel naar het toilet slepen en omgekeerd.
    Wederom, elke miskraam is anders en ik hoop dat het bij jou nog "meevalt".

Dikke knuffel.

3. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Hoe gaat het nu met je?

4. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Helaas niet zo goed. Verloskundige vertrouwde t niet zo en ben doorgestuurd naar gynaecoloog. Daar concludeerde men risico op buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ben nu ineens in een molen van onderzoeken en bloedprikken beland. 1e waardes waren te laag voor goede zwangerschap maar ook weer asn hoge kant (dus bleef risico bbz). Morgen weer prikken en maandag weer gesprek. Ben niet zozeer verdrietig, had al geen goed gevoel bij zwangerschap maar vind de onduidelijkheid wel moeilijk en spannend!

Dus ja, had gehoopt t voor t weekend al af te kunnen ronden maar dat gaat nu zeker niet lukken. Hoop dat ik morgen wel meer duidelijkheid krijg!

5. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    heel veel sterkte met deze onzekerheid. is allemaal al verdrietig genoeg en dan krijg je dit er bij... hopelijk morgen meer duidelijkheid.

6. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Gesprek vandaag was kort. Hcg waarde weer gestegen maar niet verdubbeld. Bevestigd beeld van geen goede zwangerschap. Echo gaf wel iets in baarmoeder aan maar gyn wist niet wat ze er precies van moest zeggen. Vertrouwt t nog niet 100%. Balen! Maandag alle onderzoeken opnieuw. Gyn heeft wel toegezegd dat we dan plan van aanpak gaan maken, dus das wel wat concreter! Een wachtweekend nu dus!

Deel Deze Pagina