Miskraam, vruchtje al opgelost maar nog niks op gang?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Pomm, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik stel deze vraag voor mijn vriendin. Zij is met behulp van clomid zwanger geraakt en had gister 8 weken en 1 dag moeten zijn. De eerste echo met 5,5weken zag alles er uit volgens het termijn (nog geen kloppend hartje). Vorige week dinsdag had ze met 7 weken en 1 dag weer een echo en toen was er een vruchtje met vruchtzak te zien en een (zwak) kloppend hartje. Nu had ze gister met 8 weken en 1 dag weer een echo en nu was er niets meer in haar baarmoeder te zien?
    Ze was zo van streek dat ze niet meer goed heeft gehoord wat de gyn haar vertelde en is de behandelkamer uitgelopen. Wel zei ze meteen dat ze wilde dat ze alles er uit moeten halen zo snel mogelijk maar dit werd afgeraden omdat haar baarmoeder nog dicht zit.

Morgen heeft ze een gesprek bij de gyn over het vervolg. Zij vraagt zich af of het mogelijk is dat er binnen 1 week het vruchtje al helemaal opgelost is in haar baarmoeder. (er was niks meer te zien) en hoelang het kan duren voordat het vanzelf op gang komt?

Alvast bedankt voor het lezen en eventuele reacties!

2. Marg

Marg Lid

10 okt 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik weet niet of dat mogelijk is. Ik denk zelf dat de miskraam een deze dagen zelf op gang komt. Sterkte voor je vriendin. Mijn verhaal lijkt erg op dat van jouw vriendin. Ik ben benieuwd wat het vervolg is als de baarmoeder schoon is. Wanneer mag je weer starten met Clomid?

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik begrijp uit jou verhaal dat je ook een miskraam verwacht, heel veel sterkte.
    Ik weet niet wanneer ze weer mag beginnen met clomid, ze hoort morgen van de gyn wat het beleid verder zal zijn.

Nogmaals sterkte!

4. Marg

Marg Lid

10 okt 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, heb dit weekend een miskraam gehad. Erg verdrietig en voelt als rouwen. Ik denk dat er bij mij alles uit is gekomen. IK heb morgen een echo om dit te checken en hoop ook te horen hoe verder. Hoe was het bij je vriendin in het ziekenhuis?

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Vriendin had vandaag weer een echo en toen was er toch nog wel wat te zien. Een vruchtje, een dooierzakje wat niet gegroeid is ten opzichte van vorige week. Geen kloppend hartje.
    Omdat zij bloedverdunners slikt (nu tijdelijk prikt), ondergaat ze morgen een curretage.

Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina