Wat een heftig verhaal! En wat moet dat ontzettend oneerlijk voelen in jouw situatie. Mijn God, wat absurd! Heel veel sterkte
Pfff, wat duurt dat wachten lang... En stiekem hoop je dan ook nog dat je deze maand gewoon zwanger raakt. We hebben wel geklust en zo, maar ja, ik heb mn ei rechts gevoeld en daar zit de boel dicht. Weinig kans dus. Volgens mijn eigen berekeningen moet ik volgend weekend ongesteld worden en dan weten we of ik deze maand geholpen kan worden. Ik hoop het zo! Ik kijk er bijna naar uit, zo graag wil ik dat de dag daar is. En het is misschien heel raar om te zeggen, maar ik kijk er ook naar uit dat ik na de laparoscopie een weekje thuis kan zijn (daarna hoop ik toch volledig hersteld te zijn. reeel?). Even een weekje niet werken, even een weekje geen verantwoordelijkheid, even een weekje aandacht, even een weekje rust... En natuurlijk het vooruitzicht dat we daarna verder kunnen. Laat die IVF maar komen!!!
Wil je even een hart onder de riem steken. Mijn ex besloot het buiten de deur te gaan zoeken en gaf mij ook dat kadootje mee kwam er pas jaren later achter. mn gyn moest zelfs mn baarmoeder mond met stikstof behandelen om de bacerien die overl vandaan kwamen aan te kunnen pakken de chlamidia heeft mn hele buik etc om zeep geholpen. Er werd me verteld dat ik na een half jaar proberen niet zwanger zou worden ik me meteen mocht melden zonder wachtlijst bij de gyn. ik melde me na een half jaar proberen (met een ander ex vriendje) kreeg meteen een laparascopie en daar blken mn beide eileiders potdicht te zitten kans op spontane zwangerschap 1 % kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap bij die 1% was 50 %. dus onmogelijk zowat en meteen werd gestart met ivf. 1e ivf raak!!!!!!!! helaas mk met 7 weken volgende pogingen liepen op niks uit..relatie werd grimmiger en we gingen uit elkaar. In 2005 mn huidige man leren kennen en kinderwens samen naar ziekenhuis gegaan icsi gestart op eigen kosten 1e poging mislukt daarna cryo tp en zwanger van onze zoon bevallen in 2008. in 2009 weer een cryotp en zwanger van onze zoon en dochter dus nu heb ik 3 prachtige kinderen ondanks die klootzak van een ex van mij Kan je alleen zeggen heb vertrouwen meis... er zijn veel en veel meer wegen die naar Rome leiden.
Mijn hemel! Heb nu alweer een schimmelinfectie! Na de vorige antibiotica-kuur ook al. Wat is het maagdelijk leven toch heerlijk! 30 jaar lang nooit problemen gehad 'daar onder', alles liep altijd als een trein... Het sexuele leven komt bij mij toch met de nodige ongemakkelijk: niet vochtig genoeg: schrale plekken en schimmel. Blaasontsteking en nu dus niet te vergeten chlamydia. Heb echt het idee dat het ene met het andere afwisselt. Misschien een beetje een raar verhaal, maar moest het even kwijt. Misschien moet ik maar weer van die super-vitaminen bestellen. Een collega van mij heeft figuurlijk aandelen bij Plantina. Ze is er helemaal weg van, zweert dat je daarna nooit meer ziek bent en probeert ze bij iedereen te slijten. Bij mij dus ook. Maar ik moet eerlijk bekennen dat toen ik ze slikte, ik me eigenlijk wel heel goed voelde! Ze zijn wel belachelijk duur overigens. De allergoedkoopste op internet zijn 240 stuks voor 73 euro. Dat is dus 0,30 euro per dag... Nou ja, de ene koopt Yacult of andere pro-biotische zooi. Een beetje investering in jezelf kan toch geen kwaad? Misschien moet ik ze gelijk maar even bestellen...
Hoi Merah, ik heb je wel eens in een ander topic gesproken volgens mij en wilde je hier in je eigen topic even heel veel succes en sterkte wensen! Ik kan me heel goed voortstellen dat je je echt helemaal rot geschrokken bent en de moed je even in de schoenen is gezakt toen je het hoorde . Maar net als bij Silvia hier ook nog een hoopvol verhaal. Een van mn beste vriendinnetjes heeft ook jarenlang met onondekte chlamdyia doorgelopen (afscheidskadootje van z#k van een ex van haar, die naar later bleek jarenlang achter haar rug heeft gerommeld). Zij had ook behoorlijk heftige verklevingen, waaraan ze geopereerd moest woren, maar daarna is ze na 4 maanden zwanger geworden van een prachtige dochter en inmiddels ook al weer een een brusje. Dus keep the faith! Ik hoop dat jullie gewacht straks ook beloond gaat worden met een prachtige gezond wondertje! groetjes, Nana
Merah: niet te geloven die infectie kon er ook nog wel bij! Heb je die schimmel infectie niet gekregen door de antibiotica voor je blaasontsteking? Een vriendin van mij heeft vaak blaasontsteking en kreeg ook elke keer schimmel infectie, het blijkt dat zij allergisch is voor die antibiotica! Hoe voel jij je verder? Na het klussen van vorige week? Heel misschien zwanger???? Hoop het zo voor jou na al het gedoe wat je al hebt mee gemaakt! Eindelijk heb ik positieve uitslag van vriend zn zaad. en elke keer is er wat als mn ei er is... Mijn volgende ronde zit hij in buitenland voor zn werk... pfffff moet echt geduldig zijn...
Hey Merah, Even inbreken hoor: die schimmelinfectie heb je idd van de antibiotica gekregen. Het dood namelijk alle bacteriëen, ook de goede die de zuurtegraad van je vagina op pijl houden. Ik had een paar keer een voorhoofdsholte ontsteking met dat als gevolg... Gyno Daktarin helpt! Verder een behoorlijk heftig verhaal meid... heel veel succes!
Hoi Merah, Hier nog een gevalletje van chlamidia... Ik ben in 2006 bevallen van mijn dochter door de pil heen (zij was mijn maagzweer)... Omdat ik nog op school zat en ik nog 2 jaar moest leren voor mijn opleiding ben ik na het behalen van mijn diploma weer gestopt juni 2008 met de pil... ik verloor iedere keer bloed na mijn eisprong totdat mijn HA mij doorstuurde na de gyn was ongeveer december 2008, ik had keurig een eisprong en moest bloedprikken! uit die uitslag kwam dat ik chlamidia hebt gehad! wist hier niet van af, de chlamidia was niet actief! mijn huidige vriend zei dat hij ook niet buiten de deur had geklust met een ander. ik was er helemaal onderste boven van, want ja hij zou dat nooit doen en als hij klaar was met werken kwam hij gelijk na huis toe. ik mijn eigen HA opgebeld en ik kon langs komen. Zij vertelde me dat je ook chlamidia kon krijgen van bijvoorbeeld vieze wc's, achteraf kan dat wel de oorzaak misschien zijn geweest omdat op scholen de wc's niet helemaal schoon zijn enzo en het kon misschien ook komen van na mijn bevalling... maarja ik moest me niet druk maken volgens de gyn en gewoon door klussen want ik zal wel binnen een half jaar zwanger zijn, nou dus niet! ik moest een samenlevingstest doen en die was ook goed, kreeg in juli 2009 een laproscopie om te kijken of er geen verklevingen zijn en mijn eileiders doorgankelijk waren en alles was gelukkig goed. moest volgens de gyn gewoon weer een half jaar wachten. ik wou dat niet dus ben overgestapt na een ander zh en daar mocht ik meedoen met de ines studie voor onverklaarbare onvruchtbaarheid en ik was ingelood op de ivf, ik heb nu al 2 ivf's achter de rug en nog 2 cryo's in de vriezer en heb in totaal 3 tp gehad en hoop dat er 1 van die 2 goed ontdooid volgende maand en dat er eindelijk een zwangerschap ontstaat. ik zie dat jij al veel langer bezig bent, waarom doen ze bij jou geen ivf? groetjes sandra
ONGESTELD!!! Jippie!!!! Nu maandag bellen om te kijken of er plek is. Mogelijk 10 november. Als dat niet kan ga ik bedelen voor een week later. Officieel is dat niet de bedoeling, maar daarbij gaan ze uit van een eisprong op dag 14 (OK moet dan uiterlijk dag 12). Ik heb mijn eisprong op dat 21/22/23. Dus bij mij zou het een week later ook nog kunnen. Ik hoop dat ze daarmee accoord gaan mocht het nodig zijn. Duimen jullie met me mee?
OK-dag is vastgesteld! Het wordt woensdag 10 november! 10:45 mag ik me melden. Vind het zelf vrij laat, dan word ik denk ik pas rond de middag geholpen. Kan ik dan wel dezelfde dag naar huis?
Gelukkig is het al snel merah Ik wens je alvast heel veel sterkte en hoop dat je daarna vol goede moed doorkan in de molen Ga je hierna nu voor ivf? 10 nov is mijn officiele testdag, duimen en bidden dat het voor ons beide een positive dag word. xxx
Het duimen heeft geholpen!! 10 november, spannend hoor! Geen idee of je moet blijven of je nara huis mag! Maar dit heb je vast alweer ingepland! Sterkte!
Oooooh merah ik duim voor je,...... Vaak mag je na een uur of 5 naar huis,....zou kunnen dat ze je rond een uur of 8 ontslaan in het ziekenhuis. Alvast heel veel sterkte en op naar die ivf!!!!!
Als jij er om 10.45 moet zijn,......hmmmmm,......stel dat je om 12 uur wordt geholpen,.....dan kun je om 5 uur naar huis. Bel anders even. Heel veel sterkte!
Ze hebben 2 uur ingepland voor de OK. Mag je na drie uur recovery al weer naar huis? Zou ik raar vinden. Bellen heeft geen zin. Het ligt er namelijk ook aan wat voor operatie het wordt (laparoscopie/buikoperatie) en 9 van de 10 keer komen er spoeddingen tussendoor...
tja,...dan zit er niks anders op dan afwachten,....ik wens je in ieder geval heel veel sterkte!!! Zal aan je denken!
Thanks! Het is alweer bijna zo ver... Dit weekend nog even mn verjaardag vieren en dan nog een paar nachtjes slapen. Komt mooi uit, want ik heb mijn ouders niets verteld over de operatie... Met een beetje geluk hoef ik dan geen vragen te beantwoorden...