38 weken zwanger nu.. 't kan theoretisch gezien ieder moment gaan gebeuren. Ik heb weken harde buiken gehad en waarschuwingen dat ik vooral rustig aan moest doen. Uk was bizar vroeg ingedaald. Ik ging me zorgen maken of ik de 37 weken wel zou halen. En nu.. nu is het al tijden angstvallig stil. Geen harde buiken, geen voorweeen (af en toe ééntje), geen slijmverlies, geen bloedverlies. Gewoon een bolle buik, een baby die pijnlijk beweegt (auw auw) en verder niets.. Ik wéét dat het nog 4 weken kan duren hoor. Maar ben zo nieuwsgierig naar ons Plurkie.. was leuk geweest als ik wat signalen van mijn lichaam had gekregen dat die bezig was De Komst voor te bereiden. Moest er even zorgelijk over klagen .. sorry voor mijn gezeur
Je mag altijd even zeuren hoor....al vind ik helemaal niet dat je dat doet. Hopelijk brengen de komende feestdagen een beetje afleiding. Of misschien ben je dan al wel bevallen, alles kan!
hihi is geen gezeur hoor, kan er helemaal inkomen hoe je je voelt! 8 maanden kijk je er naar uit en dan duren die laatste weekjes echt mega lang! maar het zegt idd helemaal niets! bij de eerste had ik met 22 weken al vroegtijdige weeen... dit is gelukkig na veel bedrust weer overgegaan in heel veel harde buiken en flinke voorweeen... maar dus wel al vanaf week 22. iedereen dacht dat ik de 37 weken nooit zou gaan halen inclusief de vk en gyn. maar uiteindelijk is onze dochter pas met 39.5 gekomen! sterkte met de laatste loodjes
het is absoluut geen gezeur hoor! ik ken dit maar altegoed. en hoop dat je gauw mag bevallen want dat wachten is echt niks. op de uitgerekende datum gebeurde er niks bij mij en ooowww wat heb ik toen gehuild! want ik wist wel dat dat kon gebeuren natuurlijk maar ik had het niet verwacht dat het ook mij zou overkomen. pas 5 dagen later na het strippen werd hij geboren.
Dank je wel voor jullie lieve reacties Ik voel me wel goed hoor, en geniet ook wel van de frummel in mijn buik, maar jeetje wat kun je uitkijken om zo'n mensje ook echt te ontmoeten.. en wat lijken 4 weken dan opeens onoverkomenlijk lang.. Jullie herkenning doet me in ieder geval goed!
Hier precies hetzelfde. Ook al een paar weken harde buiken. En sinds vorige week al aan het rommelen. Maar ook nog steeds niks. Ben ook heel erg nieuwsgierig wat er in mijn buik zit. Maar we zullen rustig moeten afwachten.
stom is het he.....dat wachten op het einde is zooooooo moeilijk! En dan vooral als je de hele tijd hebt gedacht dat je kindje misschien wel eerder zou komen. Nu is het natuurlijk fijn dat zij/hij lekker blijft zitten maar nu is je geduld bijna op hahaha... Succes meid en het begint altijd net op het moment dat je het niet verwacht!
Ook herkenning bij onze eerste "wisten" we zeker dat ze voor de uitgerekende datum zou komen. Nou ze bleef toch echt zitten tot 42.1. Bij zoonlief ingesteld op 42 weken, ik "wist" het weer zeker en al met 39.3 vond babyboy het genoeg geweest. Kortom stel je in op 42 weken, dan kan het alleen maar meevallen ! En tot die tijd geniet nog even van de rust, lees leuke boeken, lees/schrijf hier heel veel, kijk op uitzending gemist alle leuke programa`s: straks heb je het er veel te druk voor! (maar een ukje is ook heel leuk, anders klinkt het wel erg negatief ).
Inmiddels heb ik zoiets van: blijf dan maar lekker warm zitten tot 2011. Het is gewoon gek dat het opeens kan gebeuren. Ik word nu ook wakker 's ochtends (slaap als een os) met de gedachte: het is weer niet begonnen. Maar probeer er ook wel van te genieten hoor. Hij is gewoon zo welkom
Oh dat had ik de vorige zwangerschap ook, vooral toen ik overtijd liep, teleurstelling 's morgens als ik 's nachts niet bevallen was. Maar uiteindelijk begon het om 7 uur 's ochtends dus echt meid, het zegt niets, het kan zo over 5 minuten beginnen .
Spannend hoor, die laatste weekjes! Juju, gelukkig heb je wat meer rust nu. Kan me indenken hoe frustrerend het kan zijn om elke dag te denken, sjips hij is er nog niet... Mijn gyn denkt ook dat de kleine er eerder zal zijn, omdat ik blijkbaar een grote baby in mijn buik heb. Maar ach we zullen zien, de komende 3 weken verwacht ik hem echt nog niet.....
Ja ik houd mezelf lekker bezig en dan vliegen de dagen wel om. Ook wel fijn, onze laatste rustige kerst voorlopig
Hier ook langzamerhand aan het aftellen, blijft spannend. Ze moet in ieder geval nog even tot na de kerst blijven zitten en dan mag ze komen (37 weken). Maar misschien is het begin januari ook wel leuk. ben 16 januari uitgeteld, we wachten gewoon af. Wel fijn dat we de feestdagen als afleiding hebben. Zie wel op tegen de rustige dagen in januari als iedereen weer aan het werk is, mocht ze er dan nog niet zijn. Hebben meer mensen dat? succes allen en fijne kerstdagen!
Ja ik heb al rustige weken gehad en mezelf bezig gehouden met spulletjes maken voor de baby achter de naaimachine e.d. Maar die inspiratie is nu een beetje op haha dus ben blij dat ik me nu kan storten op het voorbereiden van het kerstdiner en daarna ga ik wel oliebollen bakken ofzo voor oud en nieuw
Helemaal niet zeuren! Af en toe (of vaak haha) mag je het flink zat zijn! Maar even een vraagje tussendoor, wanneer was je baby ingedaald dan? Hier al met 28 weken, dus ik vrees hem ook even....
Tijdstip van indalen maakt niet zoveel uit hoor, bij mij rond 32 weken, behoorlijk last van gehad, en nu soms nog, maar zegt weing over bevallen. oliebollen bakken oid is wel een idee, ik zal het onthouden! of rolletjes of kniepertjes. Zal mijn mams eens vragen om het wafelijzer
Zegt helemaal niks!! Ik had zowel bij de eerste als de tweede geen voortekenen van bevallen. Beide keren een prima nacht achter de rug. Toen ik uit bed stapte begonnen vanuit het niets mijn weeen. Geen voorweeen, extreem veel harde buiken oid.... Gewoon helemaal stil...totdat... SUCCES!!