mijn verhaal

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door mamaatjevan5, 20 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    jeetje wat een verhaal zeg!
    vind het ontzettend erg voor je,zit weer met tranen in mn ogen :cry:
    kan me niet voorstellen wat je mee moet maken.
    kan je alleen maar veel sterkte wensen en zeggen dat ik aan jullie denk
    dikke knuffel [​IMG]

liefs angela

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Lieve schat,

ik lees nu net je verhaal pas,zit hier met tranen en kippevel...
    Tuurlijk mag ook jij je verhaal hier neerzetten.
    Meis,je bent zoals vele ook alz eggen echt een toppertje en een vechtertje wat boffen je kinderen met zo'n mama en wat zal Angelo trots zijn op zo'n lieve sterke vrouw!
    Meis,weet dat Angelo er altijd voor jullie is en jullie beschermd voor de rest van jullie leven!

Diep respect voor je!
    Veel liefs,
    Dais..

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Pff de traantjes staan weer in mijn oogjes....wat vreselijk! Ik schrok al toen ik de condoleance zag...dit blijft je toch bij!

Meid, ik vindt je onwijs sterk! Je hebt 5 prachtige kindjes en een grote vlinder die nu over jullie waakt!

Maar alsnog sterkte!

Liefs

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lieve Nathalie,

Natuurlijk mag je je verhaal hier neerpennen. Jouw lieve Angélo verdient hier ook een plekje!

Ik wilde graag een berichtje achterlaten om je een hart onder die riem te steken en je heel veel sterkte toe te wensen. Ik weet zeker dat Angélo in de ogen van je vijf kleine schatten zult zien.

Heel veel sterkte!

Liefs,
    Josien

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi lieverds

ontzettend bedankt dat ik mijn verhaal ook hier neer mag zetten, inderdaad blijf ik altijd voor mensen klaar staan en vriendelijk dat is gewoon mijn aard, het is juist datgene waar Angélo zo van hield

Ik laat mijn eigen verdriet ook écht wel toe de April mama's 2008 weten dat ook wel maar ik vergeet nooit ook andere te steunen in hun verdriet maar ook in hun vreugde het leven is nooit alleen maar rot of alleen maar leuk iedereen krijgt een beetje van alles sommige krijgen heel veel maar ik geloof dat niemand krijgt wat hij of zijn niet dragen kan alleen worden sommige wel heel erg op de proef gesteld :cry:

lieverds nogmaals ontzettend bedankt het doet me heel veel echt

veel liefs nathalie

6. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    lieve Nathalie,

Wat een ontzettend aangrijpend verhaal. Ondanks dat ik je verhaal al kende, raakt het met weer in mijn hart. Je blijft voor mij een voorbeeld van doorzettingsvermogen en optimisme. Hoe moeilijk het ook is, je blijft positief en aan anderen denken.
    Veel sterkte.

Liefs Astrid

7. Sazzy

Sazzy Lid

22 mrt 2008
    29
    0
    0
    Jeetje Nathalie,
    wat een verhaal. Ik vind het heel knap dat je het hier zo neer zet. En het hoort hier ook absoluut.
    Ik wens je heel veel sterkte meid, ook voor jullie kindjes!
    Sazzy

8. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi meiden

jullie ook heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes moet zeggen dat het me toch een goed gevoel heeft gegevens het eens allemaal in 1 stuk van me af te schrijven

veel liefs nathalie

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Wow, wat een verhaal, weet gewoon even niet wat ik moet zeggen. Ik vind je een ongelovelijk sterke vrouw, want 5 kinderen iz zelf met echtgenoot niet makkelijk (mijn man en ik komen allebei uit een gezin van 4 en 5 kinderen ;))

Ik wens je ongelovelijk veel sterkte!

Liefs

10. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Lieve Nathalie.
    Wat een verhaal zeg. :(
    Fijn dat het je toch een goed gevoel geeft om je verhaal eens op te schrijven.
    En natuurlijk hoort jou verhaal hier tussen de vlindertjes.
    Zoals alle meiden al geschreven hebben vind ik je ook een super lieve en sterke vrouw.
    Jij bent er altijd voor iedereen en nu zijn wij er eens voor jou.
    Ik weet zeker dat Angélo super trots is op jou en je 5 prachtige kinderen.

Dikke knuffel.

11. Bri

Bri Niet meer actief

Lieve Nathalie,

Gelukkig heb je hier in de vlinderlounge een mooi plekje gevonden, om te vertellen over jouw Angélo en de strijd die jullie hebben gestreden. Hier kun jij de steun vinden die je ook altijd voor de anderen hebt.
    Ik denk veel aan je.
    Knuffel, Bri

12. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    oh wat moet ik huilen om dit verhaal... wat erg om iemand zo te verliezen :cry: ik vind het zo erg voor je en voor jouw kinderen! want hij klonk echt als een hele lieven man en hele lieve papa.

ik hoop dat hij in de hemel nu op mijn kleine Bas past en op kleine Tygo, Mereltje, Djordy, Pippy, Luna en alle andere vlinderkindjes.

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Oh Nathalie.. de tranen staan in mijn ogen :( Heel veel sterkte voor jou en de kids

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Lieve Nathalie,

De tranen lopen over m,n wangen. Wat is dit afschuwelijk voor jou en je kinderen. Je maatje te moeten missen en hun hun papa, vreselijk.
    Natuurlijk mag je hier schrijven, zoveel als je wilt! Schrijven is toch ook een manier van verwerking. Ik vind je erg sterk en dapper, je bent een hele sterkte vrouw!
    Angelo waakt over jullie dat zal hij altijd blijven doen, dat is iets wat ik heel zeker weet. Kan me zo goed voorstellen dat de avonden het ergste zijn als de kindjes op bed liggen. Probeer goed jullie mooie herinderingen te koesteren en je hebt altijd je 5 kanjers die je altijd met hem verbonden zullen houden.
    Meid een hele dikke knuffel voor je!

15. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Dikke knuf voor jou Nathalie.
    Stoer van je om je verhaal hier te schrijven.

16. Niet meer actief

zonder woorden... :cry:
    Heel veel sterkte!

17. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi lieverds

bedankt allemaal voor jullie lieve woorden

en loopy geloof mij maar jullie vlindertjes hebben er een hele lieve engelpapa bij ik weet zeker dat hij ze 1 voor 1 optilt en met ze door de wolken danst zoals hij altijd met zijn kinderen danstte, hij houd zoveel van kinderen hij heeft de foto's van bas en alle andere vlinderkindjes gezien en bij elke foto liet hij een traan vreselijk vond hij het ongelooflijk dat zulke mooie kindjes er niet meer waren wetende dat hij ze snel zou achtervolgen ik weet zeker dat hij voor ze zal zorgen zoals hij ook voor zijn eigen kinderen zorgde een heel liefdevolle papa

dank jullie allemaal

veel liefs nathalie

18. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Lieve Nathalie,

Terwijl ik je prachtige verhaal lees lopen de tranen over mijn wangen..
    Wat omschrijf je alles zo mooi en puur..
    Ik "voel" de liefde en pijn die je voelt....

meer dan dat kan ik even niet zeggen.. sorry..

19. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda

oh nou moet ik helemaal huilen. mijn kleine Bas had geen papa en nu dus wel. ik vind dit zo'n enorm fijn idee!

20. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heel veel sterkte voor jullie allemaal! :(
    Weet zeker dat Angélo naar jullie kijkt en heel trots op jullie is!
    Hij is een beschermengel van jullie geworden en zal voor altijd van jullie houden!

Deel Deze Pagina