Lieve Nathalie, Ik heb je verhaal voor de 2e keer gelezen en ik kan het niet droog houden.Uit jouw woorden maak ik op dat je een vechter bent....net zoals jou man Angélo Wat een groot gemis voor jou,de kinderen en familie.Vreselijk is het woord wat in mij opkomt. Zoals je zelf omschrijft sommige mensen krijgen te veel op hun dak. Ik wil jou en je kinderen heel veel sterkte wensen voor nu maar zeker ook voor de toekomst. Ik vind jou verhaal helemaal op zijn plaats hier in de vlinder lounge. Schrijf het van je af en krop het niet op.De tijd lijkt nu voor jou stil te staan terwijl de wereld door gaat. Geef het de tijd. ...... Ik staar omhoog en zoek naar jou, in de sterren van de nacht. Ik stel mij voor, dat jij daar bent en gewoon tegen mij lacht. Ik sluit mijn ogen en beleef, een intensief moment. Ik weet gewoon, ik voel gewoon dat jij dicht bij ons bent. Liefs Jessica mama van Djordy* en Megan Lieve Loopy voor jou een dikke knuffel.Fijn om Djordy* zijn naam voorbij te zien komen.
hoi lieverds nogmaals bedankt echt vind het zo lief van jullie elke dag vraag ik Angélo lieverd wil je voor mij en alle vlindermama's goed op de kleintjes passen daarboven en écht zodra ik dat vraag krijg ik kippevel en word mijn lichaam warm lieve loopy bas* had hier geen papa maar daarboven wél ik weet écht heel zeker dat Angélo de papa voor hem zal zijn die hij hier niet had dat geloof ik zie je ze al dansen door de wolken en de sterren lachen met zijn allen en gek doen zo was Angélo in zijn leven en ik weet héél zeker dat hij ook nu dat is lekker dansen met de kinderen gek doen vooral de kabouterplop dans is erg favoriet het geeft mij ook troost dat de vlinderkindjes Angélo dicht bij hun hebben omdat ik weet dat hij gelukkig word om hen bij zich te hebben, en hij maakt geen grap als het om kinderen gaat hoor (hij wilt er alleen niet meer bij) dus lieve vlindermama's als jullie luisteren naar kindermuziek zoals kabouterplop of tja meiden he k3 denk dan aan Angélo die met jullie mooie engeltjes aan het dansen is op de sterren lieve vlindertje bedankt voor je gedichtje hij is erg mooi en zoo waar nogmaals bedankt veel liefs nathalie
Hey Nat, ga je me aan het huilen maken voor ik naar de gyn vertrek?! Ik zal eraan denken wanneer ik kinderliedjes hoor, kan niet anders he ! Dikke knuffel voor jou en je kids.
hey vlinder nee het is niet de bedoeling dat je gaat huilen hoor heb ik het gedaan hahaha, maar ik moet zeggen het idee geeft mij al een heel fijn gevoel de kleintjes niet alleen en mijn lieve schat ook niet knuffel nathalie
hoe is het nu met jou en de kinders natalie? het liefst zou ik je (weer) de hemd van het lijf vragen over mijn kleine Bas, maar ik wil ook graag weten hoe het met JULLIE is. ps ik ga binnenkort met zussen en nichtjes naar K3. ik zal aan onze vlinders denken die middag.
Lieve Nathalie, Ik lees het nu pas en wel met tranen in mijn ogen. Wat straalt er ontzettend veel liefde uit je verhaal. Het is zo'n nare ziekte en ze kunnen tegenwoordig zoveel maar waarom kunnen ze nou niet net die vorm genezen he? Een vriend van ons had het ook, 35 jaar en weg wassie Meid, het is allemaal nog zo vers en de pijn zo scherp. Ik vind het zo knap van je dat je zo zeker bent van het feit dat hij nu ergens is waar hij geen pijn meer heeft. Je bent een krachtig persoon en zo liefdevol. Ik ben blij dat ik je 'ken'. Liefs, Desiree
Lieve Nathalie, Ook namens mij heel veel sterkte toegewenst! Je verhaal heeft me heel erg aangegrepen en doet me denken aan mijn opa! Ook overleden aan kanker. Meid ik wens je alle sterkte van de wereld en Angelo waakt over jullie! Liefs
Lieve Nathalie.. Ik las je verhaal.. Wat een sterke vrouw lijk jij mij. Wat moet jij een verdriet hebben zeg! Ik wil je heel veel sterkte wensen! Weet dat hij bij je is.. Hij beschermt je meid! Liefs Wendie
hey meiden @loopy bas* zal bij je zijn alhoewel k3 toch niet zijn favoriet is hoor haha hier gaat het wel heb veel contact maar laat nog niet alles toe ben daar nog té emotioneel voor ik heb mijn leven hier en hij zijn leven aan gene zijde hoe moeilijk ook loslaten hoort er ook bij @lieve dees bedankt voor jou lieve woorden ook ik ben heel blij dat ik jou ken en je kleine man de lieverd jij ook gecondoleerd met je vriend het is inderdaad een verradelijke ziekte deze vorm van kanker omdat die te laat ontdekt word en er geen herstel meer mogenlijk is @esther bedankt voor je lieve berichtje jij ook gecondoleerd met je opa nogmaals de ziekte is vreselijk had ik maar een toverstafje @wendie ook jij bedankt ik weet dat Angélo bij ons is en over ons waakt heb heel goed contact met hem het is alleen jammer dat het niet de manier is hoe wij het beide graag zouden willen ik moet eerlijk bekennen sinds ik het hele verhaal hier opgeschreven heb ik toch een bepaalde rust heb gekregen, tuurlijk verdrietig ben ik nog steeds huil heel veel maar kan ook zo nu en dan weer een lach te voorschijn toveren bedankt allemaal voor jullie steun jullie hebben geen idee hoeveel dat werkelijk voor mij betekend knuffel nathalie
Lieve Nathalie. Wij zijn 3 weken geleden naar een show van K3 geweest met onze meiden. Nu ik dit verhaaltje lees kan ik wel janken. Wat een heerlijk idee dat jou Angélo samen met de vlinderkindjes ook plezier hebben. Als we zulke leuke dingen doen met onze meiden moet ik vaak denken dat het zo jammer is dat Lindy* het allemaal niet mee maakt. Maar nu ik dit weet ben ik alweer een stuk gerust gesteld. Bedankt voor je lieve woorden meid.
hey miranda weet je wat het is tuurlijk missen wij onze geliefdes en hun ook ons maar ook aan gene zijde is een leven een onbezorgd leven vol liefde en vreugde, ook jou meissie heeft het geluk daarboven te mogen zijn en liefdevol groot gebracht te worden jullie engeltjes blijven namelijk niet klein ze groeien daarboven ook, ze dansen en zingen ze zijn gelukkig en hebben geen pijn wat wij voelen is ons eigen verdriet en ons eigen gemis lindy* is namelijk altijd bij je zij ziet jullie voelt jullie en hoort jullie dus eigenlijk wil ik zeggen ook al zie je haar misschien niet ze is er wel degelijk dus alles wat jullie meemaken maakt zij ook mee op haar eigen manier sterker nog zij zit eerder in de achtbaan als haar zusjes hahaha de kinderen laten mij heel duidelijk weten dat ze gelukkig zijn waar ze zijn en dat het goed is zo lindy is niet alleen jullie zijn niet alleen knuffel nathalie
Lieve Nathalie, Lees nu net dat je je verhaal hier neer hebt gezet, vind het heel daper van je dat je dit met ons wilt delen! Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies, ik herken ook veel dingen wat je schrijft. Dat je je ineens heel erg bewust bent dat je weer even kan lachen, dingen die anders normaal zijn zijn dat nu niet meer. Ik weet nog erg goed dat ik in de supermarkt liep en ineens een liedje mee ging zingen, ik schrok van mezelf dat ik dat weer ging doen. Dit forum is erg fijn om elkaar tot steun te kunnen zijn. Het is wel fijn dat je man er nog bij heeft kunnen zijn toen jullie zoontje werd geboren maar het leven is toch vreselijk hard als het plotseling zo moet eindigen, deze ziekte is zo vreselijk oneerlijk! liefs spirit
hey meid ja het is wel moeilijk en ook erg hard zoals ik ook via pb heb gezegd het is geweldig om toch nog een beetje contact te hebben maar soms maakt dat het juist ook weer moeilijk om door te gaan inderdaad is alles nu anders hoor mensen praten over sinterklaas en zelfs al over kerst maar voor mij hoeven al die feestdagen niet hoor eerlijk gezegd echter kan ik er niet omheen hoe graag ik ook wil die dagen komen er ook aan hij zal bij ons zijn maar niet op de manier hoe wij graag zouden willen bedankt lieverd en vergeet je niet vanavond knuffel nathalie
Lieverd, Ik vind het heel moedig dat je het hele verhaal opgeschreven hebt hier op het forum. Het is echt afschuwelijk wat jullie is overkomen,het is zo oneerlijk. Een jonge man met 5 prachtige kinderen en een kei van een vrouw... En dan is hij er niet meer.. Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd. En ik weet zeker dat hij vanaf zijn uitgekozen ster mee zal kijken hoe het allemaal gaat met jullie! Hele dikke knuffel van mij
hey denise bedankt voor je lieve berichtje ik weet ook zeker dat hij nog bij ons is gelukkig maar weliswaar niet op de manier zoals wij graag zouden willen maar beter iets dan niets toch groetjes nathalie
Zomaar een berichtje om jou en je kinderen te laten weten dat ik aan jullie en Angelo denkt. Dikke knuffel Vlindertje trotse mama van Djordy* en Megan