Wat heb je dat mooi neergeschreven Nathalie! Echt mooi, en de hormoontjes werken hier ook mee hoor, tranen rollen spontaan. Wat vreselijk om zo jong aan het einde van je leven te komen, en door die vreselijke ziekte, kanker. Wees blij met je 5 schatjes. En je zoontje is net een laatste geschenk geweest, wat een toeval dat het plots een zoontje was na 4 meiden! Ik wil je veel sterkte wensen, je bent echt een moedige vrouw!
Lieve Nathalie, Jeetje meid wat een verhaal! Wil je heel veel strekte toewensen met dit grote verlies! Vreselijk moet het geweest zijn. En dan nog Mama van 5 Hij is voor altijd in je hart! Je bent volgens mij een hele sterke vrouw, kop op meid. Een dikke knuffel van Esther & Samantha
Lieve Nathalie ik ken je hier alleen van de de bemoedigende berichten hoe je een ander tot steun bent. En ik moet zeggen al werken er bij mij geen hormoontjes meer me omdat ik maandag een mk heb gehad. de tranen stromen over me wangen. Meis ik wil je heeeeeeeeel veel sterkte wensen. Jij bent een hele sterke vrouw. Ik wil jou en je 5 kindjes heeeeeeel veel sterkte wensen. het is nu weer een poosje terug maar zoiets blijft je altijd volgen. een hele dikke knuffel van Klussertje (deeske) sorry voor een beetje een hele late reactie
hey lieverds bedankt voor jullie lieve berichten nogmaals het doet mij erg goed dat er nog aan ons gedacht word makkelijk is het zeker niet maar nogmaals ik weet dat angélo het goed heeft en bij ons is elke dag gaat het iets beter wel raar want het is nog niet zo lang geleden maar nogmaals het doet me goed te weten dat hij er nog is groetjes nathalie
Lieve Nathalie, Ik kan eigenlijk niks meer toevoegen aan wat al gezegd is hier.. Ik vind het zo verschrikkelijk rot voor je/ jullie dat jullie je lieve man en liefste papa moeten missen.. Kan moeilijk uitdrukken wat er door me heen ging toen ik je verhaal las..Ik heb met je meegehuild, misschien een paar traantjes van je weg kunnen nemen, maar het echte verdriet daar moet jij mee om zien te gaan.. Dat lijkt me niet te doen. Ik wil je alle alle sterkte en kracht toewensen die ik maar kan bedenken..
hey niva bedankt meis voor je lieve berichtje het doet vaak al goed als ik weet dat men aan me denkt dan is een klein woordje een groot gebaar dank je knuffel nathalie
Hoi Naat, Ik hoop dat je toch nog een beetje van deze aankomende feestdagen kan genieten! Ik wens voor jou een super 2009! Het gemis zal altijd blijven, maar meissie hij is altijd bij je hoor! xxx Esther
ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. ik ben er stil van eigenlijk. maar ik wilde toch een berichtje plaatsen om je te laten weten hoe erg ik het vind. ookal vind ik niet de juiste woorden. ik wil je toch een hart onder de riem steken met dit bericht. hopelijk begrijp je wat ik wil zeggen. een dikke knuffel voor jullie. liefs yinte
hey meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes ik weet dat hij altijd bij ons zal zijn zometeen begint een nieuw jaar het eerste jaar dat ingaat zonder mijn lief het zal niet makkelijk zijn maar met zijn spirit bij ons zal het helemaal goed komen knuffel nathalie
hoi hoi bedankt voor je krachtige woorden niet te vergeten dat het ook mede dankzij jullie is dat ik krachtig ben en blijf daarvoor bedankt allemaal veel liefs nathalie
Ik heb er gewoon geen woorden voor. Zit met tranen je verhaal te lezen. Ik vind ook dat het hier hoort, Hij is toch de vader van je kindjes. Ik vind dat je je heel sterk houd meis. Ik wil je een dikke knuffel geven en heel veel kracht voor het komend jaar .
We kennen elkaar niet, maar de tranen stroomden over m'n wangen toen ik je verhaal las. Je komt inderdaad over als een super sterke vrouw, en dat bewonder ik. Ik vraag me af of ik me ook zo goed staande kan houden in zo'n situatie. En dan lees ik nog in jouw eigen topic, de troostende woorden van jouw naar andere toe, ik heb echt heel veel respect voor je. Het moet heel moeilijk voor jouw en je vijf mooie kinderen zijn, maar ik ben blij dat Angelo de geboorte van jullie zoontje nog heeft mee kunnen maken. En zoals je zelf al een aantal keren bevestigd hebt, hij is altijd bij jullie. Mijn beste vriend is pas overleden (niet dat dat met elkaar te vergelijken is, maar goed) en met die gedachte in m'n hoofd, kan ik al een hoop rust vinden. Ik wens jouw en je kinderen heel veel succes toe, voor nu maar ook zeker voor in de toekomst! Dikke kus, Lioli.
hey lioli jeetje meis een verlies is een verlies hoor even erg wens ook jou heel veel sterkte met het verlies van je maatje maar inderdaad zal hij altijd bij je zijn en je beschermen hey nanda bedankt voor jou lieve berichtje knuffel terug groetjes nathalie
Lieve mamaatjevan5, ik heb zojuist je hele verhaal gelezen en zit hier te huilen en slobberen. Wat een intens verdrietig relaas en tegelijkertijd zo'n mooie getuigenis van LIEFDE! Ik kan me gelukkig niet voorstellen wat jij hebt doorgemaakt en nog dagelijks meemaakt. Slechts het me proberen voor te stellen doet me al naar adem snakken. Ik voel je pijn, je verdriet, de wanhoop in het begin, de onmacht en de kwaadheid, in alle zinnen die je schrijft. En daarnaast voel ik hoe intens DIEP jullie liefde voor elkaar is en altijd zal zijn. Je bent een ontzettend sterke vrouw! Ik heb veel respect voor je. Ik heb je hier op het forum leren 'kennen' (postte hier voorheen onder een andere naam en nu na maanden inactief zijn opnieuw aangemeld) als een warme, lieve en betrokken persoonlijkheid. Het is voor mij duidelijk dat je veel liefde met je meedraagt. Lieve meid, heel veel sterkte voor jou en je lieve kindjes!
Lieve Nathalie. Ik heb net je verhaal gelezen en ook al 'ken'ik je dan wel niet toch wilde je even sterkte wensen! Sterkte natuurlijk voor alle dagen maar met deze dagen even extra... Liefs