hoi allemaal nou loopy vroeg of ik een foto van mijn nieuwe tattoage wilde plaatsen ik heb een tatoage laten maken voor angélo omdat hij een indiaan was en zich ook zo voelde dus bij deze hoop dat jullie hem mooi vinden groetjes nathalie
hey meiden thanks voor jullie lieve reacties ik heb maarliefst 7 uur moeten zitten haha na 6 uur begon het in alle hevigheid pijn te doen en na 6 en half uur sprongen de tranen uit me ogen maar goed je moet er wat voor over hebben he 20 minuten is inderdaad niet veel hahaha groetjes nathalie
hey caruli jaa daar heb ik er ook een paar van haha die vielen ook wel mee maar dit is ook een portret dus ja moet je elke keer weer over de gedane lijnen heen dus pijn op pijn haha wel lief me tattooeerder zijn ik wil je geen pijn doen hoor hahaha zoo lief groetjes nathalie
hey meiden thanks voor jullie complimenten ben er zelf ook supertrots op caruli die van tygho* had ik al gezien zooo lief van casey is ook mooi zeg ben zelf ook wel van de tribals knuffel nathalie