ik ben nu al bijna 14 dagen overtijd, verders geen signalen dat ik zwanger zou zijn en heb 2 testen gedaan die negatief waren. maar nu vraag ik me wel wat af. ik heb nu al bijna 7 dagen last van bruinerige en slijmerige afscheiding, is dit een voorbereiding op een ongesteldheid of wat is het? heeft iemand dit wel eens gehad? ben nu een half jaar bezig met zwanger worden en het is zeer gewenst maar zo wordt ik wel een beetje onzeker en als het dan niet zo is zou ik het liefst zo snel mogelijk ongesteld zijn om maar weer een nieuwe kans te hebben.... hoop op reacties! groetjes van marloes
Hoi Marloes.Het kan natuurlijk zijn dat je lichaam nog te weinig hcg aanmaakt..dat dit met de innesteling te maken heeft.Moet zeggen dat ik het wel herken maar ik wordt meestal de dag erna ongesteld.Anders even naar je huisarts.Heb je trouwens lang de pil gebruikt?Nou laat het maar komen dan..op naar de volgende ronde.
Ik heb hier meestal maar 1 dag last van, en daarna gewoon ong. Als je zo onzeker voelt ga dan even lans de ha. Veel sterkte Groetjes Jessie33
dankjewel voor je reactie, ik kijk het nog ff aan en als het volgende week nog zo is ga ik zeker langs de ha!
ik heb ruim 6 jaar de pil gebruikt en ben nu een half jaar bezig... ik wacht het gewoon af. ik blijf tegen mezelf zeggen dat het niks is en ik gewoon ongesteld ga worden maar in mijn onderbewustzijn hoop ik natuurlijk dat het raak is!
Natuurlijk dat gevoel begrijpen we allemaal.Dat hopen..Ik zelf ben al jaren van de pil af(4 jaar)En toch heeft mijn cyclus zelfs het afgelopen jaar geschommeld.(zijn nu ook een paar maanden bezig)Ben benieuwd succes.
@mrls: Ik heb vorige cyclus ook last gehad van de bruine "smurrie".....paar weken later werd ik ongesteld (had een cyclus van 71).....Dus er is nog hoop voor je...... Als je het niet vertrouwt kan je natuurlijk altijd langs de huisarts.....