Lieve Kirby, Ik voel je pijn omdat ik die pijn zelf ook meegemaakt heb, vorig jaar december ben ik met 20 weken zwangerschap mijn zoontje verloren, dit verwachtte ik ergens wel omdat de hele zwangerschap al niet goed zat en ook voelde ik dat ik geen levende baby in mijn armen zou houden na 40 weken, mij was de reden een bacterie die in het begin van mijn zwangerschap mijn baarmoeder is binnengedrongen nog voor de slijmprop zich had gevormd, de hele zwangerschap had ik bloedverlies, de ene week wat minder en de ene week gewoon een complete menstruatie dit heeft tot 20 weken moeten duren! Ik ben zelf heel erg vruchtbaar dus het hele k.i. traject is mij niet bekend en we waren dan ook nog niet bezig voor een nieuw kindje tot ik deze zomer toch zwanger ben geworden (ongepland)... het is voor mij een spannende tijd toch verteld mijn intuitie dat het deze keer allemaal goed gaat lopen.. ik hoop van harte dat jij ook snel zwanger mag worden, ik duim voor je en ik hoop dat je ons op de hoogte wilt houden, veel sterkte en wees positief dan komt alles goed!! dikke kus voor je en een luchtkusje aan assia
Hallo Kirby, Jeetje, ik heb gewoonweg kippevel van het lezen van jouw verhaal. Wat onterecht zeg!! Ik vind zowiezo dat de gyn's vaker naar de a.s. moeders moeten luisteren. Je kent je lichaaml per slot van rekening als de beste toch? Maak je niet te nerveus voor die onderzoeken. Ik hoop dat het een beetje vlot verloopt en dat je gauw uitslag hebt over hoe jullie verder kunnen en mogen. Heel veel succes....... Ingiemoppie
Tasja, ik hoop dat alles goed blijft gaan en hij binnenkort volledig genezen wordt verklaard. Fatna, van mijn dochtertje was ik onmiddelijk zwanger, zonder al dat gedoe. Had gehoopt dat het nu ook zo zou gaan maar blijkbaar heeft het lang rondlopen met die chronische endometritis mijn baarmoeder en eierstokken toch geen goed gedaan... Het spijt me dat je ook je kindje hebt moeten afgeven... Veel succes met je nieuwe zwangerschap en hopelijk gaat het deze keer nu wel allemaal goed. Minni, Senna en alle andere lieverds hier, bedankt voor jullie steun! Liefs Kirby