Op de 1e dag van de 25e week

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door 2nd baby wonder, 19 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2nd baby wonder

19 aug 2009
    5
    0
    0
    Receptioniste
    Utrecht
    Lieve vlindermama's

op 18-05-2007 ben ik plotseling bevallen van mijn dochtertje Aylin Jasz. Een bevalling zoals een bevalling hoort te gaan. Met alle fases van dien. Helaas mocht mijn kleine meisje maar 3 uurtjes bij me zijn. Deze bevalling kwam op gang op precies de 1e dag van mijn 25e week.

Ik heb uiteraard sectie laten plegen en het bleek dat mijn wondertje helemaal gezond was met niet 1 afwijking of infectie.

3 maanden na haar overlijden heb ik mezelf helemaal binnenste buiten laten keren omdat ik de oorzaak wilde achterhalen van haar vroeggeboorte. Toen bleek uiteindelijk dat ik CERVIX INSUFFIENCY heb. Deze afwijking aan mijn baarmoederhals hadden ze kunnen zien met 1 inwendige echo rond de 14e week van mijn zwangerschap. Maar die echo heb ik nooit gehad. Was het wel gebeurd dan was mijn dochtertje nog bij mij geweest en was ze nu een 2 jarige spring in t veld.

Ik mis mijn meisje nog iedere dag, en ik hoop echt dat ze gelukkig is...daar waar mijn vele dierbaren zijn.

"Te klein om geboren te worden,te jong om te moeten sterven"

Ik mis je vlindertje!!!!

2. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Dikke knuf vanaf hier....

3. nien73

nien73 Lid

28 jul 2009
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zonder aanwijzingen voor problemen maken ze eigenlijk nooit een inwendige echo. Bij een eventuele volgende zwangerschap zal je die zeker krijgen en waarschijnlijk krijg je dan een cerclage (een bandje om je baarmoedermond dicht te houden). Ik heb dit bij beide zwangerschappen gehad omdat ik als DES-dochter een vergrote kans op cervix insufficientie had en ook bleek te hebben. Beide keren is het goed gegaan.

4. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

wat vreselijk... helemaal omdat het nooit had hoeven gebeuren..

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Tjee wat sneu dat je jezelf van binnen en buiten hebt moeten laten onderzoeken. Een echo met 14 weken is niet standaard en zeker niet inwendig. Heb je nu wel een cerclage gekregen?
    En hoe is het om nu weer zwanger te zijn?

6. 2nd baby wonder

19 aug 2009
    5
    0
    0
    Receptioniste
    Utrecht
    @ Napoleon: Klopt dat het niet standaard is maar omdat ik al aangegeven had dat ze mijn buik extra in de gaten moesten houden ivm terugkerende ontstekingen en een verwaaloosde chlamydia. En dat hebben ze niet gedaan......ze zijn heel laks geweest.

Nu ik weer zwanger ben is het best heel eng. Maar ik probeer te genieten van het wondertje wat in mijn buik groeit. Morgen (27-08-2009) wordt de cerclage geplaatst en dan met fingers crossed naar de 37e week.

Keep you posted!!

Veel liefs Christa

7. astra

astra Lid

22 mei 2008
    93
    0
    0
    zelfstandige
    lummen
    zit hier weer met tranen in mijn ogen .ik vind het heel erg voor je wat er is gebeurt.:( ik hoop voor jou dat je nu een fijne zwangerschap zal hebben en dat alles goed verloopt en dat je jou kindje zal mogen voldragen

Deel Deze Pagina