jeetje zeg, wat een *%$%# van een vent. Geen enkel respect voor jou en de situatie/ Zo egoistisch. Diep respect voor je hoe je hiermee omgaat en dat je toch besluit om voor dit kindje te gaan. Jij red t wel, natuurlijk is t zwaar, maar je hebt je kids om van te genieten. Laat hem maar ff voor wat ie is en denk maar even lekker aan jezelf en de kinderen. spannend een eerste echo, veel plezier.
Hoi, Zit er even een beetje doorheen denk ik spookt van alles door mijn hoofd heen en wij blijven maar ruzie houden en ben zo moe. Hij kan en mag zich helemaal uitspreken maar zodra ik dat doe dan is dat gemeen en begrijp ik niet hoe het voor hem allemaal voelt. Had tegen hem gezegd hou het kind met of zonder jou kindje komt er. Dan doe ik het wel alleen heb voor hetere vuren gestaan en dit gaat lukken hij vind het gemeen als ik dat zeg. Hij zegt wel ik probeer je te steunen waar ik kan maar verwacht niks ... Tja dacht bij mijn eigen beter dit dan dat hij zich helemaal terug trek maar nu ik er over na gedacht hebt vind ik het moeilijk ik wil gewoon weten waar ik aan toen ben en niet afwachten of die eens een x mee gaat etc. Kan dat gewoon niet opbrengen elke dag ruzie en het aanhoren over de baby etc .... Wil genieten en rust ....
Ik vind nog steeds dat jij teveel van hem pikt, hij heeft hem erin gestoken (even grof gezegd) hij heeft dat kindje gemaakt samen met jou, de baby voelt als een mes op zijn keel? Niemand heeft dat mes op zijn keel gezet toen die met je het bed indook. En in plaats van jou lastig vallen moet die maar eens echt hulp gaan zoeken, en niet jouw zwangerschap zuur maken. Duw hem die kant op meis, laat hem hulp gaan zoeken.
wat onzettend k*t voor je deze situatie.. Ik snap heel goed dat het je pijn doet hoe hij praat en doet zeker omdat jullie het beide wilden.. ik weet helaas hoe dat is. maar kies voor jezelf want dit komt niet meer goed. zelfs als hij het zou inzien en weer 'zichzelf' zou worden dan blijft het door je hoofd spoken hoe hij heeft gedaan! kies voor jezelf en voor je kinderen. hij komt zo vreselijk depressief over en hij probeerd jou daarin mee te trekken. schrijf het hier van je af want dat lucht vreselijk op maar zo te lezen kom je er echt wel! liefs
Hoi hoi, Even een kleine update. Er is helaas nog niet veel verandert alleen dat we steeds verder uit elkaar groeien zo en op het punt staan van stoppen met de relatie. Soms denk ik dat ook wel het beste is elke dag onzekerheid en me af vragen of die ooit bij zal gaan draaien kan en wil ik niet. De sms jes blijven van je hoeft het kindje niet te houden etc. Maar ik sta er zo achter dat het niet in me opkomt om het kindje niet te houden. Heb het hartje zien kloppen en mijn mama hart was helemaal verliefd en was zo blij dat alles goed was. Mijn partner zie ik niet zo heel veel meer want we hebben alleen nog maar ruzie, ruzie en nog eens ruzie. Gisteren was ik zo boos dat ik zei wil je nooit meer zien. Van de week was het over en klaar en mijn vriendin kwam langs want was helemaal gebroken en deed niks anders dan huilen. Vind het vreselijk dat het allemaal zo gaat het had zo mooi moeten zijn.
ik wil ook graag iets zeggen, maar weet niet goed wat. Ik sluit me bij de andere meiden aan: je partner moet hulp gaan zoeken. dit is echt niet meer normaal meer. Ik vind 't super van je dat je voor je kindje gaat en vind 't bewonderenswaardig waar je je allemaal al doorheen hebt geslagen. Je bent 'n sterke vrouw en je komt er wel! sterkte!
Jeetje meid. Ik heb net het hele topic gelezen en ik neem even een petje af voor jou hoor! Ongelooflijk hoe zelfverzekerd jij bent! Snap wel dat het voor hem ook allemaal niet makkelijk is (mede wat jouw ex jullie heeft aangedaan), maar vind wel dat hij zijn verantwoordelijkheid moet nemen. Hoe kan het in godsnaam dat hij zo omgeslagen is?! Eerst wil hij dolgraag een kindje, en nu...! Laat hem maar even voor wat het is en denk nu maar eerst aan jezelf. Je kunt je energie beter in je kids steken, die hebben je nodig. Zo'n vent vergt alleen maar negatieve energie van je. Verder wil ik je nog van harte feliciteren met je zwangerschap! Probeer er toch van te genieten, hoe moeilijk dat soms zal zijn.
Dank jullie wel voor jullie berichtjes doet me goed. Zit er op het moment wel een beetje doorheen. Hij is zo boos op me en snapt niet dat ik de baby wil houden en dat doet zoveel met me. We zien elkaar bijna niet meer en gisteren was hij hier maar de spanning was zo groot dat hij weer weg is gegaan. Het is over en klaar denk ik met ons en dat doet een hoop verdriet. Hij vind dat de komst van de baby ons helemaal kapot maakt en ppfff is zo vreselijk om te horen. Waarom zo waarom zo zijn mening opdringen. Ben echt even van slag af want het begon al toen ik wakker werd en het gaat maar door en door.
Meis, ik weet niet wat ik moet zeggen.. Je hebt je keuze al duidelijk gemaakt! Je partner zal dit moeten accepteren..zo niet, dan is het klaar!.. ik vind hem trouwens wel erg extreem overkomen. Jullie zijn bewust voor een kind gegaan... Ok, ik snap dat hij er nu helemaal doorheen zit en ik begrijp ook zijn gevoelens wel. Maar ik vind zijn woorden nogal extreem.. Je hebt ervoor gekozen om voor deze zwangerschap te gaan. Dan moet je er ook van kunnen genieten, vind ik. Je partner maakt dit vrijwel onmogelijk voor je. Lijkt me ook niet gezond voor je andere kinderen, mama die zo verdrietig is..Kinderen voelen alles aan.
Hoi, Ja mijn kids voelen me erg goed aan vooral de oudste en dat gaat me aan het hard heb hem mijn partner net weer duidelijk gemaakt dat ik ergens heel goed begrijp hoe hij zich voelt maar hij ook tever gaat en ik er niet meer tegen kan om dag in dag uit hetzelfde te horen. En dat ik toch wil proberen om te genieten van de zwangerschap samen met de kids en dat begreep hij echt niet kan het gewoon allemaal niet begrijpen en al helemaal niet dat je het wil houden. Tja wat moet ik verder zeggen hij was er net even of nog het een en ander te brengen van de kids stond nog daar en ppff de sfeer en moest ook nog even een paar x spugen en ja dan die blik in zijn ogen. Zei tegen hem het doet mij ook echt heel erg veel als je zo praat. Wil het niet meer horen kan het niet meer horen. Mijn kids zijn zo blij dat er een baby komt en kijken er erg naar uit dat mama een hele dikke buik krijgt en ze de baby ook kunnen voelen. De oudste wil een x mee naar de vk of naar een echo en dat vind ik super van hem en zo lief en zei ook tuurlijk mag je wel een x mee. Maar pas als mama voorbij de 12 weken is.
Pf wat een vent en wat een kwestie blijft het zeg, is er dan echt helemaal niemand in zijn omgeving die hem eens verbaasd aankijkt en vraagt waar die in godsnaam mee bezig is of zijn ze allemaal te druk bezig met zijn handje vast houden? Succes meid, en kies voor jezelf, misschien dat hij dan binnenkort eens in gaat zien wat die allemaal mist.
laat die vent vallen dat is geen goeie sorry hem er niet meer inlaten de liefde voor je kids is groter als voor zon vent hoor verder wil ik je succes wensen met je grote gezin en geniet van hun en je nieuwe kindje das belangrijker
hoi, Helaas is er niemand in zijn omgeving die dat zegt zijn beste vriend zegt tegen hem ik snap niet dat ze het kind houdt en ook zijn zoon denkt er zo over. Zijn dochter vind het heel leuk dat ik zwanger ben ondanks de situatie. Ze praat er ook veel met me over. Hem zie ik niet zo veel meer deze week maar 2x en 1x heb ik hem eruit gezet en smeet de deur hard achter hem dicht en de 2x is hij zelf gegaan want hij had al door dat het niet goed ging. Hij zegt elke x ik moet acsepteren dat je het wil houden maar dan moet jij acsepteren dat ik daar tijd voor nodig heb oke kan ik wel begrijpen. Maar op het moment voel ik me zo zo moe en ben de hele dag door misselijk maar kan niks delen met hem en dat is best lastig en zwaar. Hij probeert het wel want vroeg hem net of hij voor mij naar de drogist wil gaan om iets om te halen tegen de misselijkheid en hij doet het wel. Had fruit voor me gekocht en melk etc. Dus weet even niet zo goed hoe alles zal gaan soms denk ik dat het over en uit is met ons maar soms geeft hij me ook weer hoop. En dat wil ik niet wil niet in twijfel zitten wil een beetje duidelijkheid of je wil het en je steunt me of je trek helemaal je handen ervan af. Want wordt erg onzeker van alles op deze manier. Mijn kids zijn echt geweldig ze zien me spugen en steunen me door dik en dun als ik de 2 jongste op bed doe dan gaat mijn oudste uit zichtzelf stofzuigen en zeg ook lieverd hoef je toch helemaal niet te doen. Zegt ie mama doe het voor jouw omdat je zo vaak moet spugen etc zo lief van hem.
Lieve mamavan5, Ik kan me best inleven in je verhaal... mijn ex inmiddels moest ook huilen aan de telefoon en zei dat hij geen kinderen wil... Ook ik zal alleen naar de VK moeten... en alleen naar een echo... Ik had het zo graag samen willen meemaken maar ook hij wilt niet... Wel wilt hij het kind erkennen... Nu ben ik nog maar 23 jaar en heb ik helemaal geen kinderen, maakt het verhaal toch weer anders... Maar je moet zeker je kindje houden.. dat ga ik ook doen... ook al blijft hij niet bij me en zal hij in de toekomst een ander ontmoeten die mijn plek zal innemen... Misschien draait je man wel bij wat ik wel denk en komen jullie weer bij elkaar... het leven staat vol verrassingen. al zeg ik het zelf, Veel liefs Damiana
zon lieverd je zoontje dat ie voor je stofzuigt!! echt kinderen zijn een zegen je hele leven!inshAllaah alles komt goed denk aan je kids en je groeiende wondertje, ik weet makkelijk gezegd dan gedaan maar je bent een topper en het gaat je lukken met of zonder ! liefs mamaatje123
Hoi, Hier is het weer even helemaal mis .... Ik ben egoisties en weet de verantwoordelijkheid niet etc etc. Pppppfff en dat alleen omdat ik heel goedkoop een baby kamer kan kopen voor 50 euri en ik vind dat ik gek ben als ik het niet doe. Dacht echt even dat het aardig ging maar gisteravond begon het al toen ik het hartje van de kleine had gehoord en hem dit liet horen hij was al boos dat het op youtube stond en vond het te moeilijk om naar te luisteren nou daar ging mijn blijheid. Zeg tegen hem voor mij is dit zo speciaal mijn moeder is overleden en dat is bijna een jaar geleden maar gisteren was eigelijk haar verjaardag voelde me de hele dag rot en verdrietig en dan hoor ik de kleine. Was zo bijzonder voor me maar hij stoot me er binnen 2 tellen weer af. Weet het allemaal niet meer en ben er zo klaar mee ..... Ben op het moment erg erg boos.
Wat ontzettend lullig van hem om zo te reageren, echt niet normaal. Geen enkel stukje respect naar jou toe bah. Ik vind het prachtig dat je het hartje hebt gehoord, dat is een bijzonder en speciaal moment. Wat een %#$ om dat zo voor jou te verpesten. Heel begrijpelijk dat je nu zo boos bent. Enne, wauw een babykamer voor 50 euro, das idd een koopje, gewoon doen hoor. Hij wil toch niets? Nou jou leven, jou geld. kop op meid, wees sterk en kies voor jezelf en de kids.
Hoi meid, Heb even je verhaal gelezen best een pittige situatie waarin je inzit. Dat je de vreugde op dit moment niet kan delen met een man die nog niet gewend is aan het idee en het in eerste instantie ook echt absoluut niet wil en dus ook niet aan kan wennen omdat hij dit niet voor ogen had in zijn toekomst is vervelend voor jou. Aangezien je aangeeft in de berichten dat het dus ook niet goed gaat met zijn bedrijf en al een dochter en een zoon heeft waaraan hij moet denken is het ergens te begrijpen dat hij het niet wil maar inderdaad geeft het geen vrijbrief om zo te doen tegen je. Het is onmacht omdat hij het niet wil en niet weet hoe hij dat aan je kan duidelijk maken dus op alle wegen probeert, dan heb je al 5 kinderen geen allimentatie van je ex en een uitkering tjah als je dat allemaal bij elkaar opteld is het best een hoop. Kijk dit is geen aanval alleen probeer ik het vanuit alle hoeken te bekijken en ook hoe egoicentrisch een ander zich gedraagd even in zijn schoenen te gaan staan. Er is geen excuus voor zijn gedrag begrijp me goed en ook zeker geen aanval op jou. Begrijp hoe het voelt om niet je vreugde te kunnen delen met iemand waar je om geeft/houdt en vader van het kind is. Alleen als je al 1 ding doet zoals een babypakje laten zien en hij reageert niet zoals jij wil of hij kan het op zijn manier niet uiten dan voel jij je beledigd.. Mannen die het er niet mee eens zijn moeten het eerst verwerken dat je het wel behoudt.. Dan komt de stage alles en iedereen het kwalijk nemen en zich onder druk gezet voelen. Dan komt de stage van oke het zijt zo. En dan gaan ze pas leren om ienie mienie beetje aan het idee te wennen. Je heb al 5 kinderen 5 is in deze tijd niet mis om financieel voor te zorgen aangezien het niet goed gaat in het bedrijf of met zijn bedrijf vindt ik het niet zo raar dat hij angstzweet heeft en vooral als je ex niet betaald. Daar kan een lief babypakje of echo niet tegen op hoor tegen die gedachtens. Je hart is gebroken en al helemaal toen hij zei dat hij het kind niet wou vindt het verschrikkelijk voor je maar ik denk dat er meer aan de hand is dan dat... Sterkte wijffie
Hoi, Snap heel wat je bedoelt en snap hem ook wel het is ook allemaal niet niks. En het zal ook allemaal niet makelijk zijn. Maar waar ik op het moment zo mee zit is 4 maanden terug wou hij het nog zo graag en toen waren er ook al best wat problemen en nu het toch zo is wil hij het absoluut niet. Daar heb ik moeite mee nogmaals begrijp hoe het voelt en hoe hij zich voelt is zeker allemaal niet niks. Maar financieel red ik mezelf aardig goed ondanks dat alles nog niet rond is ik red me en mijn kids ook we hoeven geen dure merk kleren etc hte duurste van het duurste eten en zo is het bij hem wel. Alles duur en merk en duur eten maar zo zit ik niet in elkaar. Het mag allemaal wel minder niks mis mee. Hij vind het moeilijk en zegt als mijn dochter er achter komt dat ik het niet wil wordt ze boos en zal dat natuurlijk ook weer wat te weeg brengen ook omdat ze weet dat hij het eerst wel wou. Ja rot situatie is dit zo alleen vind ik dat ik niet alleen maar rekening met hem moet houden maar hij ook met mij en dat is op het moment niet alles draait om hem en hoe hij zich voelt dag in dag uit moet ik dat aan horen maar zodra ik iets wil vertellen dan moet ik eigenlijk gewoon mijn mond houden en dat vind ik niet eerlijk ik heb ook gevoel en mijn gevoelens zitten erg hoog nu omdat ik er gewoon niet over mag praten. Hou echt zielsveel van hem en wil het liefst dat we hier samen uit gaan komen maar dat is een kwestie van tijd. Nu probeer ik alles draaiend te houden en dingen voor elkaar te maken en te krijgen voor de baby. Ik kan in dat stuk niet gaan wachten tot hij er klaar voor is of achter staat.