Mijn verhaal..

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Mamavan5, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Hier even weer een update van alles.

Helaas er is weinig verandert we zien elkaar nog steeds erg weinig en de ruzie lijkt erger en erger te worden en het is erg slopend want ben erg misselijk de hele dag door en zo moe.

Wel heb ik nu alles voor elkaar uitkering is rond en is gelukkig meer als verwacht want ze wouden me eerst korten maar dat gaat gelukkig niet gebeuren dus die zorg is weg.

De babykamer die ik voor 50 euri kon kopen probeer ik deze week op te halen en ook heb ik al wat baby kleertjes liggen zo lief weer al dat kleine spul.

Hij weet niet dat ik al kleertjes heb liggen want hij wil der eigenlijk niks over weten dus hou ik het voor me.

Van de week hadden we weer ruzie want ik was aan het kijken naar een andere auto met meer zitplek tja in mijn auto kunnen er maar 5 in en met de kleine erbij gaat het niet meer passen.
    Had dus een mooie auto gezien die ik ook kon betalen etc en liet het aan hem zien want ja heb totaal geen verstand van auto's toen werd hij boos en snapte niet dat ik naar een auto ging kijken want hij denkt vaak nog dat ik het kindje weg laat halen.

Nou mooi niet dus en heb verder niet gereageerd en zoek wel alleen verder.

Mijn leven stopt niet nu ik zwanger ben de zijne wel zegt hij me nog steeds dagelijks.

Maar het is zo moeilijk om niks te kunnen delen we praten er niet eens over morgen heb ik een echo en vroeg ook joh ga je mee nee duh ik moet werken etc etc dus ga ik met mijn beste vriendin.

Hoop dat alles goed is morgen

2. Canna

Canna Actief lid

20 apr 2009
    271
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoi mama van 5,

Ik was even benieuwd hoe het gegaan is bij het maken van de echo, hopenlijk was alles goed!

3. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Alles was perfect met de kleine heb mijn tranen in moeten houden het was zo zo mooi.

Schoot helemaal vol omdat ik niet kan begrijpen dat partner het niet wil.

Heb hem wel even gesproken en gezegd dat alles oke was en dat de kleine ook nog even heerlijk bewoog zwaaide met zijn of haar armpjes in het rond en schopte ook even lekker wild om zich heen.

Het witte op de echo heb ik gedaan want daar stonden al mijn gegevens bsn nummer etc.

Dit is echt de mooiste foto die ik mee heb gekregen.

4. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Wow wat een mooie en duidelijke echo zeg!

5. rosa08

rosa08 Niet meer actief

kan me niet voorstellen dat hij niet van z'n klein wondertje kan houden.

heel veel sterkte!!

6. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Nou dat had ik dus ook toen ik daar op die tafel lag het werd me zo teveel allemaal vriendin pakte me al vast.
    In de auto heb ik me ook wel even laten gaan want trok het niet meer en had hem aan de tel maar eigenlijk vrij snel opgehangen omdat ik niet wilde dat hij merkte dat ik huilde.

Heb hem vandaag verteld dat ik alle grote dingen voor de baby dus al heb gekocht onderandere kinderkamer,box, wipstoel,badset en als het mee zit ook een kinderwagen compleet met maxi cosie.
    Zwitsal pakket nieuwe 30 producter voor een spot prijs.

Morgen ga ik de eerste spullen ophalen en hij vind het helemaal niet leuk dus doe het ook allemaal zonder hem en zo dat ik hem niet hoef te vragen of die wil rijden om ruzie te voorkomen.

Het is wel allemaal 2e hands maar zo goed als nieuwe nog oh ben er zo blij mee ook omdat hij elke x zegt je kan niet eens de spullen halen etc nou heb dus alles al voor nog geen 400 euro. En dat voelt erg goed.

7. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Nou had hem net aan de tel want hij vroeg vanmiddag of ik de echo foto naar hem toe kon mailen.

En hij had hem gezien en ik vroeg van en tja tja weet het niet.

Toen zei ik wat voel je dan als je het ziet hij zegt alleen maar heel erg veel verdriet meer kan ik er niet van maken.

Ja dat doet wel even weer pijn zo mooi klein mensje waar ik al zielsveel van hou doet hem alleen maar verdriet want hij blijft erbij dat hij het niet wil.

8. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Het is rot dat hij zo reageert joh...

Maar kom op JIJ doet het hardstikke goed, een complete uitset voor nog geen 400 euro!
    Dat heb jij toch maar mooi voor elkaar, en jij en je kinderen houden nu al van deze baby.
    Jij bewijst toch maar mooi dat het wel kan terwijl hij het alleen nog maar opgegeven heeft.

Het is rot wat hij allemaal mee gemaakt heeft, maar jij hebt ook genoeg dingen mee gemaakt, enige verschil is dat jij aan het doorgaan bent en er het beste van maakt, waar menig mens zich zou wentelen in zelfmedelijden.
    Wees maar trots op jezelf.

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken

Hoi meid,

Ik volg jou verhaal nu al een tijdje en elke keer als ik weer een nieuwe reactie van je zie dan hoop ik dat je schrijft dat alles goed is en hij het gewoon heeft geacepteerd en samen met jou het kindje gaat opvoeden,maar elke keer lijkt het erger te worden:(

Ik snap niet hoe hij er zo over kan praten en hij zou moeten weten dat dit je zoveel verdriet doet,,
    Lieverd echt heel veel sterkte en je bent een topper! echt waar!

Liefs

10. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Zo lief om jullie reacties te lezen doet me echt goed.

Zit er echt even doorheen doe niks anders dan huilen snap het allemaal gewoon niet ons kleine kindje en dan zo niet gewenst bij hem.

Had hem aan de tel en zei dat ik een kinderwagen had gekocht en of hij even kwam hij zegt nee ik wil die kinderwagen helemaal niet zien.

pppfff nou ging ik weer was stil en zei niks meer ik denk dat hij totaal geen idee heeft hoeveel verdriet het me allemaal doet ben er elke x weer stuk van en moet me zo sterk houden maar oh soms he wil ik alleen maar huilen en huilen zit zo vol.

Kwam nog een mooi liedje tegen.

YouTube - Mica - Laat me even alleen zijn..

Denk echt dat ik mijn afstand nu moet nemen ondanks dat ik zielsveel van hem hou en het eerst allemaal zo goed ging en was alles is gewoon weg nu.

En moet het echt alleen doen ....:(

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Jeetje Mamavan5, ik schrik wel heel erg nu ik dit berichtje lees!

Wat onwijs erg deze situatie, maar onwijs veel respect voor jou als Mama zijnde! Jij redt het allemaal wel hoor!!!

Ik snap bestdat je het kindje graag met hem wil opvoeden, maar als mijn man/ex dit zou zeggen, keer op keer dan had ik gezegd en nu hoef ik je niet meer te zien.

Hij blijft je zo pijn doen, maar kan me voorstellen dat je toch hoop blijft hebben.

Kan je niet eens een gesprek met hem aangaan wat hij nou precies wil??? Of waarom hij zo verdrietig is?

12. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Mijn grootste wens is om het samen te doen we hadden zulke mooie plannen de spulletjes die die al had gekocht vorig jaar voor als ik zwanger zou zijn.
    Doet verdriet als ik dat in mijn handen heb.

Met hem praten gaat niet echt hebben we zo vaak geprobeert hij zegt ik heb teveel problemen kan het gewoon niet ik zeg ook tegen hem van wat als ik nou vorig jaar wel zwanger was geraakt wat dan.
    Hij zegt alleen maar dan hadden we een heel groot probleem.

Gisteren is het besef weer gekomen dat ik dit zonder hem moet doen had nog zoveel hoop maar die is weg nu doe al sinds gisteren niks anders dan huilen heb me zo sterk gehouden maar kan het even niet meer opbrengen. Kan even niet meer doen of ik het allemaal aan kan het is even teveel allemaal.

Heb hem nu ook al een paar dagen niet gezien en aan de tel hebben we eigenlijk alleen nog maar ruzie dus weet dat het tijd wordt om afstand te nemen voor mezelf want anders hou ik dit echt niet vol.

Moet ook voor de andere kids sterk blijven en een keus maken zodat ik door kan en moet gaan.

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    He Mama
    Goed dat je zelf inziet dat je een beetje afstand moet nemen. hoe moeilijk dat ook is. Hoop dat het je lukt en je jezelf lekker kunt focussen op jezelf en je kindje en de rest van je kindjes natuurlijk.
    Ik dnek niet dat hij voorlopig gaat veranderen. Er is natuurlijk nog een kleine kans dat als het eenmaal geboren is, hij nog omslaat, maar reken daar niet op, anders is het straks weer zo'n teleurstelling.
    lekker vriendinnen bellen en hier melden als je iets leuks hebt gekocht voor een prikkie, zijn wij wel blij voor/met jou. Wij hebben er ook meer verstand van ...:D

14. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Ik heb er gisteravond en punt achter gezet zei tegen hem kan het niet meer dit verdreit is zo zwaar kan er niet meer mee omgaan het beinvloedt heel mijn dag en denk aan niks anders meer.

Het doet pijn want ik hou zielsveel van hem maar ik moet een keus maken voor mij en de kids.

Nu zien hoe alles zal gaan en hoe het verder gaat.

15. Within

Within Niet meer actief

Ik heb je verhaal vol verbazing zitten lezen... Wat een h*fter is je ex dat hij zo met zijn ex en kinderen omgaat! Heb je al geprobeerd het LBIO in te schakelen? Die heeft mijn moeder ook geholpen toen mijn vader weigerde alimentatie te betalen.

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen de komende tijd, geniet van je kleine wondertje!

16. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Allimentatie is in gang gezet ook heeft ie de kids al vanaf januari niet meer gezien en is omgang na scheiding nu op gang gezet en wel op mijn voorwaarde dit keer.

Hij mag dan de kinderen 1 x in de 3 weken anderhald uur zien weet het is niet veel maar hij heeft het er allemaal zelf naar gemaakt.
    En dit is zeker mijn manier van doen niet want vind het contact tussen vader en kids erg belangrijk maar niet als hun ingezet worden om mij pijn te doen en hun zo gemanupileerd worden dat ze niks meer van me moesten weten.

Heb vanaf januari had moeten knokken om mijn kids weer het veilige gevoel terug te geven en dat is me gelukt en ben er erg blij mee en wil heel voorzichtig zijn met de dingen die gaan komen en heb dat ook heel duidelijk aangegeven.

De vader van mijn andere kids heeft zoveel kapot gemaakt.
    Toen hij hoorde dat ik zwanger was zei hij ook mag hopen dat het kind het niet haalt nou echt hoe ziek ben je in je hoofd als je zo praat.

Hier gaat verder alles zijn gangetje en net als ik denk van ja het gaat weer goed tussen mij en partner dan gebeurt er wel weer iets.

Hij wil samen met mij de babykamer ophalen en vond de kinderenwagen die ik had gekocht erg mooi.

Hij is wel heel lief voor me want heb duidelijk aangegeven dat ik dit zo niet meer vol hou en dit ook voor ukje in mijn buik niet goed is zo en voor de andere kids ook niet.

Pak mijn eigen leven steeds meer op ik woon nu in een huis wat ik particulier huur en dus best duur is maar ben al aan het reageren op huizen vlak bij de kids hun school en hoop dat het wat gaat worden. Blijven de moed erin houden.

Maar zit hier ook goed hoor het is meer voor de kids dat ik wil verhuizen dichter bij hun vriendjes en school.

Morgen mag ik weer naar de vk en ook nu zal ik weer alleen moeten gaan het is nog wel moeilijk maar heb me erbij neergelegd want kan me er niet druk om blijven maken en 15 juni weer een echo en ook die zal ik zonder hem gaan doen.

Mijn kids zijn echt kanjers zo lief en behulpzaam en kunnen niet wachten tot ze de kleine kunnen voelen zitten elke x met hun hand op mijn buik haha maar helaas duurt dat nog even.

Nu ik me er meer bij neer heb gelegd merk ik ook dat ik toch wat beter in mijn vel ga zitten en alles weer meer aan kan.

voor de rest is het maar afwachten hoe alles zal gaan en verlopen.

Wil iedereen die gereageerd heeft heel erg bedanken doet me erg goed om te lezen allemaal.

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

lieve mamavan5,

allereerst respect voor jou dat je het wel doet met 5 kide en 6 e onderweg.

Maar jou "partner" is een grote egoist, ik heb het hele topic gelezen en het gaat eerst om hem en dan pas jij.
    JIJ bent zwanger, JIJ word weer mama en wat hij daarvan vind mag hij uiten maar in normale toon en niet elke dag.

Jij zegt dat je je ex een l*l vind omdat ie zei , ik hoop dat er iets met het kindje gebeurd.. lieverd dit zei je huidige partner ook maar dn willens en wetens dat hij wou dat er iets met jullie kline gebeurt namelijk weg laten halen. Dit is in mijn ogen exact hetzelfde.

Ik snap dat je van hem houd, snap het heel goed. Maar zolang hij zich niet als een volwassen man kan gedragen die de conseqenties accepteert van zijn daden en niet als een klein kind roept, IK kan het niet, hij hoeft nu nog geen flikker te doen! heeft hij nog geen recht van spreken.

Kies voor jezelf en je kinderen en zeg tegen hem dat ie eerst maar eens moet gaan nadenken, bel en sms hem ook niet (moeilijk ja) maar missschien snapt hij dan dat het leven niet om hem draait en inderdaad lijkt het me verstandig als hij psychologische hulp zoekt want er zit duidelijk een steekje los.

Geniet van de reacties van je kids en van je zwangerschap!

18. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Neem de afstand nu ook.

Hij gaat met geen een bezoek mee etc geen echo heeft ie nog gezien en de vk gaat ie ook niet meer.

Trek zijn handen er vanaf eigenlijk.

Mijn kids zijn kanjes en dacht joh weet je ik neem ze eens mee naar een pretecho die staan voor 9 juli kids helemaal blij want ze kijken er zo naar uit en het is voor hun ook bijzonder om te zien.

Had hem aan de tel en vertelde hem dat en hij vind het niet leuk hij zegt het is iets van ons samen ik zo Ooohhh is dat zo doe tot nu toe alles alleen regel alles en ga overal zonder je na toe omdat je niet meer wilt.

Dus toen zei ik nou dan nemen we alleen de 2 oudste mee nee vond ie ook niet goed ik zei prima maar ik neem ze mee dan ga je maar niet meer.

ergens snap ik het wel maar aan de andere kant denk ik joh bekijk het lekker je trekt je handen er vanaf en gaat nergens mee heen en dat kan en wil je wel maar zonder mijn kids.

Zeg tegen hem als je die andere keren ook mee was geweest en me niet zo loopt te dwingen want zo voelt het ik zeg dan is het anders maar nu zo nee.

Mijn kids vooral de oudste leven echt mee met de zwangerschap en ja die hebben we ook wel eens zien huilen is niet goed natuurlijk en hebben hem ook 2x boos zien weg gaan hier.

Ze weten niet wat er aan de hand is allemaal maar ze weten wel dat het met mama even niet zo goed gaat en mijn partner dan.

Toen ik hun vertelde dat we dat gingen doen waren ze zo blij en hadden een glimlach van voor na achter zo blij waren ze en dat moet ik dan maar weer door hem laten verpesten nee doe het niet.

Zeg tegen hem dat jij het kind niet wil dat weet ik nou onderhand wel en dat je daarom heel erg boos op me bent weet ik ook maar mijn kids vinden het geweldig die kijken er naar uit die hoeven jouw boosheid etc niet te voelen en te weten laat hun genieten en blij zijn met hun broertjes of zusje neem ze dat niet weg.

Nou maar zien hoe dat gaat ik heb er in ieder geval geen zin meer in en ben er echt klaar mee elke dag gezeik en ruzie en dat gaat ten kosten van alles.

Hij zou mee gaan de babykamer ophalen maar goed dat zie ik er niet meer van komen en nou willen die lieve mensen hem komen brengen en ben ze zo dankbaar echt super van ze.

Volgende week zaterdag komt de kamer en tot die tijd kan ik de boel aan kant maken en ruimte maken.

19. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Wat heb ik een respect voor jou! En nee ik had ook zo'n hoofd gehad dat hij dan maar niet mee gaat hij heeft al voor genoeg spanning en verdriet gezorgd!
    In ieder geval heel veel plezier met de pret echo!!:D

En wat fijn dat je een leuke baby kamer hebt ik hoop dat je er veel plezier van hebt!

Liefs

20. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Nou nou het houdt niet op had hem net aan de tel en vroeg wat ik volgende week allemaal ging doen ik zo ja moet veel rijden heb het een en ander gekocht via mp en haal dat dan op en de 2 oudste zijn jarig dus drukke week en moet de kamers nog in orde maken voor als de babykamer komt.

Werdt ie boos en vond me een egoist omdat ik alles zonder hem doe ik zeg tegen hem je wilt er niks over horen en nu ben ik de gene die fout is.
    Hij heeft problemen met zijn zoon en wordt onder toezicht gesteld en hij zegt ja en dan hou jij het kind terwijl ik met mijn zoon onder toezicht kom te staan ja sorry maar wat kan ik daar aan doen helemaal niks en de baby al helemaal niet.
    Het is vreselijk natuurlijk dat dat gaat gebeuren maar niet zonder reden natuurlijk en laat mij er niet op aankijken.

Dacht alleen maar aan mezeld volgens hem en betrok hem nergens bij etc etc nou moe zeg.

Hij begon over zijn gevoel en toen begon ik ook over hoe het voor mij allemaal voelt nou wou der niks van weten en volgens hem snap ik er niks van bla bla bla luisterde niet eens naar me en over hoe het voor mij allemaal voelt.

Zei tegen hem bekijk het maar ben er klaar mee en red het echt wel laat me niet klein krijgen die kleine zal aan niks ontbreken en dat zei ik hem ook ik knok er voor.

Hij zegt ja je redt het echt niet en toen zei ik tegen hem dat ik egenlijk alle grote dure dingen al had gekocht en toen was hij stil en zei niks meer en hing op.

ppppfff wordt er zo moe van en elke x zeg ik tegen mezelf niet meer bellen of oppakken en terug sms maar toch doe ik het weer...

Deel Deze Pagina